نوبخت: با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می‌کنیم

اقتصادی،   3991224033 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:‌ امروز با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است، حقوق کارمندان را داده و طرح های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم.

نوبخت: با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می‌کنیم

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری گفت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند و با وجود کرونا باید از این گردنه سخت به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

وی روز یکشنبه در پانزدهمین همایش روسای پلیس راهور افزود: در حالی تولید ناخالص داخلی کشورهای صنعتی منفی شد که در این شرایط که در تحریم نیز بودیم، موفق عمل کردیم.

نوبخت ادامه داد: اکنون با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است،  حقوق کارمندان را داده و طرح های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم، به جای صد و چند میلیارد با چند میلیارد باید همه این مسائل را حل و فصل کنیم هر چند در بخش عمرانی، برخی طرح ها در حال افتتاح است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در زمینه پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت  پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز(یکشنبه) انجام می شود.

نوبخت خطاب به ماموران راهور گفت: در عملکرد خود موفق بودید، به رغم ماموریت اصلی خود که حفظ جان مردم است، در روزهای گرم تابستان و روزهای سرد و یخبندان حضور داشته و آرامش را در سطح جاده ها برقرار کرده و کرونا نیز وظایف شما را مضاعف کرد.

وی در پایان از خدمات پلیس راهور در شرایط کرونایی قدردانی کرد.