وزیر کشور: گرانی سبب مشکلات زیادی برای مردم شده است

سیاسی،   3991221052 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر کشور بابیان اینکه مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی امروز ایران است، گفت: گرانی سبب مشکلات زیادی برای مردم شده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت بگیرد.

وزیر کشور: گرانی سبب مشکلات زیادی برای مردم شده است

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: مردم به حرم اهل‌بیت(س) به‌عنوان مآمن و پناهگاه توجه دارند.

وی بابیان اینکه حضور زائران در این اماکن متبرک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، افزود:حرم رضوی، حرم مطهر فاطمه معصومه (س) و بقاع متبرکه، در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی عملکرد بسیار مطلوبی داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

وزیر کشور بابیان اینکه ملت ایران در این سال سخت با مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه، دشمن را به‌زانو و کرنش درآورد، بیان کرد: گرانی سبب مشکلات زیادی برای مردم شده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت بگیرد.

رحمانی فضلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا ادامه داد: استان قم در مبارزه با بیماری کرونا اقدامات مؤثری انجام داده که موردتوجه است، وضعیت قم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم این استان مطلوب است.

وی گفت: مقام معظم رهبری جلودار مسئولین کشور در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و توجه زیادی بر کاهش آثار این ویروس در جامعه دارند.

وی  بابیان اینکه حدود 20 کشور دنیا به‌صورت محدود واکسیناسیون بیماری کرونا را آغاز کرده‌اند و همین روال در کشور ما نیز در حال انجام است، بیان کرد: در برهه‌ای از امسال تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور به 500 تن در روز رسیده بود اما در حال حاضر با افزایش تجربه، تجهیزات و امکانات مراکز درمانی وضعیت نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

وزیر کشور افزود:  مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی امروز ایران است و در این وضعیت علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش مؤثری دارند،امید است که سال 1400 سال گشایش برای ملت ایران باشد و دراین‌بین دعا نیز می‌تواند ملت ایران را در برابر مشکلات یاری کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با سفر به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی دیدار کرد.