وعده کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی طی روزهای آینده

اقتصادی،   3991220132 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر همت این وزارتخانه برای تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز از کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی طی روزهای آینده خبر داد.

وعده کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی طی روزهای آینده

به گزارش مهر، عباس تابش ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در تبریز گفت: مردم هیچ نگرانی از بابت تأمین کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر تأمین نیازهای شب عید به فکر ماه مبارک رمضان نیز هستیم، گفت: طی روزهای آتی شاهد بازگشت ثبات به بازار و کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی خواهیم بود.

تابش سپس با انتقاد از مرغداری‌هایی که نهاده دریافت کرده‌اند ولی گوشت مرغ تحویل نمی‌دهند، گفت: واحدهایی که نهاده دریافت می‌کنند باید مطابق با سهم دریافتی خود گوشت مرغ به مردم تحویل دهند.

معاون وزیر صمت با اشاره به برخورد با واحدهای مرغداری متخلف گفت: واحدی که مرغ تحویل مردم نمی‌دهند به عنوان اخلال‌گر اقتصادی معرفی شده و با وی برخورد می‌شود.

تابش با تاکید بر اینکه مرغ در تمامی استان‌ها مازاد نیاز تولید می‌شود، گفت: همکاری بیشتر وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت و معدن باعث بهبود روند توزیع اقلام مورد نیاز مردم می‌شود.