سردار اشتری:  ناجا برای انتخاباتی امن و پرشور آماده است

اجتماعی،   3991220088 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی ناجا برای تامین امنیت انتخابات آتی گفت: امسال انتخاباتی امن و پر شورخواهیم داشت.

ناجا برای انتخاباتی امن و پرشور آماده است

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا و رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله (ص) در ستاد ناجا، افزود: مردم در انتخابات آینده کسی را انتخاب می کنند که روی پای خود بایستد و با روحیه جهادی به مردم خدمت کند تا بتوانیم مانند گذشته در مقابل قلدری آمریکا ایستادگی کننیم.

وی افزود: سال گذشته و مواجهه کشور با ویروس کرونا، نیروی انتظامی آماده‌باش بوده و اکنون نیز باید خود را برای برقراری امنیت در حوزه‌های مختلف و همچنین انتخابات سال آینده آماده می کنیم.

سردار اشتری اضافه کرد: جمهوری اسلامی امروز مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد، ایران کشوری مقتدر و باثبات است، امروز اگر ایران در منطقه حضور نداشت، امنیتی هم وجود نداشت،  شهید حاج قاسم سلیمانی همچون سربازی، فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرا کرد و امنیت را به عراق، سوریه و منطقه بازگرداند.

وی در مورد دوره های آموزشی ناجا گفت: دوره‌های آموزشی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل و صحیح نیز در سطح نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروی انتظامی و در پادگان‌های آموزشی اجرا شده است.

اشتری ادامه داد: از وظایف ناجا رعایت حقوق مردم، کمک به فضای اسلامی و انقلابی، ارتقاء روحیه معنوی و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش در جامعه است.  وظیفه ما مقابله با قانون‌گریزان و احقاق حق شهروندان است که با آموزش‌های حرفه‌ای این مساله محقق می شود.

فرمانده نیروی انتظامی بالاترین سرمایه هر سازمانی را  نیروی انسانی آن سازمان دانست و گفت: با توجه به اینکه بیشترین مأموریت ما انسان‌محور است، باید با مهارت‌آموزی و کسب آموزش به مردم خدمات‌رسانی کنید. حرفه‌گرایی یکی از محوری‌ترین موضوعات ما در دوره آموزشی است، باید در موضوع آموزش، سرمایه‌گذاری خوبی صورت گیرد.

اشتری افزود: باید آموزش‌های خود را ادامه داده و در حوزه‌های مختلف به دنبال حرفه‌ای گرایی باشیم و از کتاب‌های مختلف استفاده کنید و خود را ب‌روز کنید.

وی اضافه کرد: دشمن و مجرمان هر روز شگردهای جدیدی به کار می‌گیرند، باید با اشراف به جرایم، راهکارهای پیشگیری را به دست بیاورید و به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوید. نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با محتکرانی که کالاهای اسلاسی و بهداشتی را احتکار کردند، مراکز درمانی خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داد.

اشتری افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است، ناجا در کنار مردم و برای حفط آرامش، نظم و امنیت، حضوری مقتدر در صحنه‌ها خواهد داشت.