با تلاس محسن چاوشی ۱۲ زندانی آزاد شدند

اجتماعی،   3991218067 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: محسن چاوشی خواننده موسیقی کشور با اهدای مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۱۲ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد.

با تلاس محسن چاوشی ۱۲ زندانی آزاد شدند

کریم‌الله محبوبی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی به عنوان یک فرهنگ ارزشمند برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و حس انسان‌دوستی و نوع‌دوستی است که در استان اردبیل رنگ و بوی خوبی به خود گرفته است.

وی افزود: این بار خواننده پاپ مطرح کشورمان، محسن چاووشی در راستای ترویج این فرهنگ ارزشمند اقدامات خوبی در راستای آزادسازی زندانیان در استان اردبیل انجام داده و اخیراً یک زندانی مخترع اردبیلی را از قصاص و دار مجازات رهایی داد که سر و صدای زیادی نیز در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها به دنبال داشت.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: این خواننده محبوب کمپین‌های مردم دوستانه خود را برای ادامه این اقدامات راه انداخت و برای آزادسازی زندانیان از خیران و مردم خواست تا در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند که خوشبختانه خروجی‌های بسیار مثبتی هم در این زمینه رقم خورد.

محبوبی تصریح کرد: این بار محسن چاوشی خواننده موسیقی کشور با اهدای مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال زمینه آزادی 12 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد، امیدواریم افراد مشهود کشورمان این چنین اقداماتی را برای خود الگو قرار دهند.