تفاوت فروشگاه های لیتل بی بی ، دیجی کالا و همراه شما

گزارش بازرگانی،   3991218038

سلام و درود به همه ی شما عزیزان و همراهان گرامی سایت الف . در این مقاله قصد داریم به معرفی هر کدام از فروشگاه های یاد شده بپردازیم و تفاوت هر کدام از این فروشگاه ها را برای شما بیان کنیم 

با ما همراه باشید .

فروشگاه لیتل بی بی :

فروشگاه لیتل بی بی

فروشگاه لیتل بی بی یا همان نی نی کوچولو یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس است که در زمینه ی محصولات مادر و نوزاد و تغذیه نوزاد فعالیت میکند 
فروشگاه لیتل بی بی انواع مختلفی از محصولات تغذیه مثل شیرخشک سیمیلاک ، شیرخشک اس ام ای ، پدیاشور ، سرلاک ها و... را در فروشگاه خود عرضه کره است . 

از مزیت ها و ویژگی های مثبت لیتل بی بی میتوان به عرضه کردن محصولات کاملا اصل و اورجینال در این آشفته بازار محصولات تقلبی اشاره کرد . همچنین مشاوره رایگاه و هزینه ی ارسال مناسب و همچنین ارسال سریع این فروشگاه باعث محبوبیت دو چندان این مجموعه شده است . 

اگر شما هم نظر و یا تجربه ی استفاده از این فروشگاه را دارید حتما این موضوع را با ما در میان بگذارید . 

فروشگاه های اینترنتی دیگری نیز هستند که در این زمینه فعالیت میکنند با این وجود طبق نظرات مختلف مشتریان این مجموعه بهترین و معتبر ترین فروشگاه در زمینه ی عرضه ی کالای های مادر و نوزاد می باشد . 

فروشگاه دیجی کالا :

دیجی کالا

دومین فروشگاه مورد بحث ما فروشگاه بزرگ و قدیمی دیجی کالاست . فروشگاه دیجی کالا از سالها قبل اقدام به عرضه ی اینترنتی محصولات مختلف کرده است .

از این فروشگاه میتوانیم به معتبر و بزرگ ترین فروشگاه ایران نام برد . 

متاسفانه چند سالی است که ضعف های مختلف این فروشگاه در کنترل قیمت ، ارسال با تاخیر و عرضه ی برخی محصولات غیر اصل مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده که است که این موضوع نیز تا حدودی شکایات و نارضایتی هایی را برای این مجموعه بزرگ ایجاد کرده است . 

آیا چیزی بهتر از دنج بودن روی کاناپه در یک روز بارانی و خرید از طریق جدیدترین سبک های آنلاین وجود دارد؟ عجله در خرید لباس جدید با یک کلیک ساده تقریبا خیلی خوب است ، نه؟ تنها کاری که باید انجام دهید ادامه مطالعه است زیرا ما بهترین سایت های خرید آنلاین برای خانم ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالب نشان می دهد

2. گال تند و زننده
Nasty Gal که توسط "دختر بزرگ" سوفیا آموروسو ایجاد شده است ، به عنوان یک فروشگاه فروتن eBay در زمینه فروش لباس های پرنعمت فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان ، این برند به یک غول تجارت الکترونیکی تبدیل شده است که طیف گسترده ای از قطعات اصلی و الهام گرفته از پرنعمت را به فروش می رساند. این سایت مناسب دختران با کمی نگرش است که دوست دارند بسیار سرگرم شوند.
بووهو
Boohoo یکی از سریعترین سایتهای تجارت الکترونیکی در جهان است. خرده فروش پررونق و مد روز بدون توقف با حداکثر 100 قطعه جدید که هر روز به سایت حمله می کنند ، ارائه می دهد. اکثر سبک های ارائه شده زیر 100 دلار استرالیا هستند و بعضی از آنها حتی به 2 دلار هم می رسند ، بنابراین سبد خود را پر کنید بدون اینکه گناه کنید.

سایت همراه شما :

سومین سایتی که قصد معرفی آن را داریم دیگر یک فروشگاه اینترنتی نیست . سایت همراه شما در زمینه ی نقد و بررسی محصولات مختلف بخصوص محصولات مادر و نوزاد فعالیت میکند . 

همراه شما https://hamrahshoma.com/ نیز یک سایت تازه تاسیس است که بر اساس نقد ها و معرفی محصول های خوبی که به تازگی در سایت خود قرار داده امیدواریم که بتواند این مسیر را با قدرت ادامه دهد . 

سایت همراه شما را میتوان یکی از بهترین و پیشرو ترین مجموعه ها در این زمینه دانست که چند سالی نیز بود که جالی خالی همچین سایت نقد و بررسی در میان محتوای وب فارسی خالی بود . 

به نظر می رسد امروزه بسیاری از کالاها (به عنوان مثال کتاب ، وسایل الکترونیکی و اداری) بیشتر از اینکه در فروشگاه ها باشد بصورت آنلاین خریداری می شوند ، بیشتر به دلیل راحتی کار در همه موارد. با این وجود یک بخش وجود دارد که خرید سنتی هنوز در آن سلطنت می کند: لباس. در واقع ، وقتی مردم می خواهند به مراکز خرید بروند ، معمولاً به یک دلیل می روند و آن هم بررسی فروش در تمام فروشگاه های طراح مد روز است.

بنابراین در اینجا یک سوال برای شما وجود دارد: چرا افراد بیشتری لباس خود را از طریق خرید آنلاین خریداری نمی کنند؟ آیا به این دلیل است که آنها باید قبل از خرید هر چیزی آنها را امتحان کنند؟ یا به این دلیل است که آنها از برخی از سایت های جالب موجود که انتخاب شگفت انگیزی از لباس های محبوب را ارائه می دهند ، بی اطلاع هستند؟ این احتمالاً ترکیبی از هر دو است.

بنابراین بیایید به کار خود بپردازیم. چند مورد از وب سایت های لباس ران و اتفاق افتاده که احتمالاً در حال حاضر از آنها بی اطلاع هستید ، چیست و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ بخوانید تا متوجه شوید…

سایت نمناک :

سایت نمناک

چهارمین و آخرین سایتی که قصد معرفی آن را داریم سایت نمناک می باشد . 

مطمئنا قبل از اینکه این مقاله را بخوانید یکی از مطالب و مقالات  سایت نمناک را مطالعه کرده اید . 

چرا که نمناک یک سایت بسیار بزرگ می باشد و مطالب آموزشی بسیار زیادی را نیز منتشر کرده است توصیه میکنیم اگر قصد دارید مطلبی را در اینترنت جستوجو کنید به نتیجه هایی که از این سایت به شما نشان داده میشود توجه ویژه ای داشته باشید .