کسب رتبه نخست هوآوی FreeBuds Pro در میان ۵۶ هندزفری از سراسر جهان

گزارش بازرگانی،   3991217103

هوآوی FreeBuds Pro را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم در جهان معرفی کرد. این ادعا توسط کارشناسان آلمانی هم تایید شده است. هوآوی Freebuds Pro موفق به کسب رتبه ارزشمندترین، در تمامی شاخص‌های این آزمون شده است.

هوآوی FreeBuds Pro توانست عنوان بهترین هندزفری بی‌سیم را در میان 56 هدست تست شده توسط آزمایشگاه تخصصی آلمان (German Professional testing Organization Chip) به خود اختصاص دهد؛ در این لیست قدرتمندترین محصولات پرجم‌دار اپل، سامسونگ، سونی و سایر برندها به چشم می‌خورند، اما در نهایت هوآوی توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. کیفیت صدای عالی هوآوی FreeBuds Pro در کنار قابلیت‌هایی مانند قابلیت فعال حذف نویز نقش زیادی در کسب این موفقیت داشتند.

آزمایشگاه تخصصی آلمانی کیفیت صدای عالی، عمر باتری طولانی و استفاده ساده را به عنوان مزیت‌های این هندزفری‌ مطرح کرده است. 

صدای قدرتمند و قابلیت کاهش نویز

هوآوی FreeBuds Pro صدایی گرم و واضح را ارائه می‌دهد. با این که شدت صدای Base هوآوی FreeBuds Pro برای ژانرهای مختلف قابل قبول است، اما با یکدیگر تفاوت دارند. در حالت کلی می‌توان کیفیت صدا را عالی توصیف کرد، اگرچه صدای Base کمتر می‌توانست شرایط بهتری را هم به وجود آورد.

هیچ فشاری روی گوش شما نخواهد بود!

یکی از ویژگی‌های مهم هوآوی FreeBuds Pro را باید طراحی آن عنوان کرد که باعث می‌شود هیچ فشاری روی گوش احساس نشود. کلیه دستورهای مربوط به کنترل هدست برای توقف، عقب یا جلو زدن، افزایش یا کاهش حجم صدا با یک لمس ساده امکان‌پذیر است. در آزمایش‌های انجام شده برای بررسی عملکرد دستگاه، هیچ مشکلی مشاهده نشد. خارج کردن گوشی‌های هدست از باکس شارژ، نیازمند اندکی دقت است. هنگامی که گوشی‌ها درون قاب شارژ قرار گیرند، امکان دارد خارج کردن آن‌ها کمی سخت باشد، اما با کمی تمرین قابل حل است. همچنین این دستگاه مجهز به نسخه 5.2 بلوتوث بوده و همین مسئله تاثیر زیادی در بهبود شرایط اتصال دارد.

قدرت و دوام باتری

هوآوی FreeBuds Pro با شارژ کامل، حدود 8.5 ساعت دوام خواهد آورد. شما با کمک جعبه شارژ هندزفری بی‌سیم هوآوی، می‌توانید بیشتر از 38 ساعت موسیقی پخش کنید. توجه داشته باشید که پس از گذشت 15 دقیقه از شارژ سریع، امکان استفاده از FreeBuds Pro تا 5.5 ساعت امکان‌پذیر خواهد شد. همچنین برای شارژ کامل هدست و جعبه شارژ، فقط به 1.5 ساعت زمان نیاز دارد و این نشان از قدرت فناوری شارژ سریع دستگاه دارد؛ چنین قدرت و سرعت شارژی برای هندزفری‌های بی‌سیم، کمتر به چشم می‌خورد. توجه داشته باشید که جعبه شارژ FreeBuds Pro توانایی دریافت شارژ وایرلس را دارد، اما نیازمند یک پد شارژ Qi باکیفیت خواهید بود.

هم‌اکنون امکان خرید یکی از بهترین هندزفری‌های دنیا یعنی هوآوی Freebus Pro در ایران و به صورت رسمی نیز فراهم شده است.