مسی و رونالدو در پایان راه

ورزشی،   3991217092 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیکنان بزرگی وجود دارند که می‌توانند در سال‌های آینده جانشین ۲ ابر ستاره دنیای فوتبال شوند.

مسی و رونالدو در پایان راه
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ۲ فوق ستاره دنیای فوتبال نزدیک به ۲۰ سال است که خود را به عنوان ابر ستارگان دنیای فوتبال معرفی کرده و در این سال‌ها به تمام افتخارات ممکن در دوران حرفه‌ای خود رسیده اند.

رونالدو و مسی به همراه یک دیگر ۱۱ بار ( مسی ۶ توپ طلا و رونالدو ۵ توپ طلا ) موفق به کسب توپ طلا شده اند.

آن ها علاوه بر افتخارات بسیار، رکوردهای متفاوتی را هم به نام خود ثبت کرده اند. رکورد‌هایی که با توجه به درخشش آن ها رسیدن به آن برای سایر فوتبالیست‌ها سخت و یا غیر ممکن است.

رونالدو و مسی سال‌های آخر فوتبال خود را پشت سر می‌گذرانند و باید برای آینده به فکر بازیکنان دیگری برای جانشینی این ستارگان باشیم؛ اما آیا بازیکنانی وجود دارند که بتوانند جایگزین مناسبی برای رونالدو و مسی باشند؟!

به ۸ بازیکنی که می‌توانند جانشینان این فوق ستارگان دنیای فوتبال شوند، اشاره خواهیم کرد.

۱. کیلیان ام باپه (۲۲ سال)

ستاره فرانسوی دنیای فوتبال که در ۲۰ سالگی موفق به کسب قهرمانی جام جهانی شده است، در حال حاضر شاید مهمترین و بهترین جایگزین برای رونالدو مسی باشد. ام باپه اکنون تقریبا از تمام تیم‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد و تیمی در اروپا وجود ندارد که آرزوی داشتن این بازیکن با استعداد را نداشته باشد. ام باپه با وجود سن کم خود و تا به این جای دوران فوتبالش، در تمام مسابقات ۱۳۸ گل به ثمر رسانده است؛ رکوردی که رونالدو و مسی در زمانی که هم سن ام باپه بودند حتی نزدیک آن نیز نشدند.

۲. ارلینگ هالند (۲۰ سال)

اسم ارلینگ هالند در مسابقه جام جهانی جوانان میان تیم‌های نروژ و هندوراس مطرح شد. جایی که این جوان نروژی موفق شد در یک بازی ۹ گل به ثمر برساند. بعد از آن بود که نام این جوان در میان تمام کارشناسان بزرگ دنیای فوتبال مطرح شد. هالند بعد از این مسابقات نیز به درخشش خود ادامه داد و اکنون با عملکردی که در تیم دورتموند در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته، خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین مهاجمان و جانشینان احتمالی رونالدو و مسی در دنیای فوتبال معرفی کرده است . هالند در ۱۳ مسابقه ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا ۱۸ گل زده است؛ رکوردی که رونالدو و مسی نیز به آن دست نیافته اند.

۳. جیدون سانچو (۲۰ سال)

ستاره ۲۰ ساله انگلیسی با تیم‌های پایه کشورش موفق به قهرمانی در جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها شده است. او در سن نوجوانی منچستر سیتی را به مقصد دورتموند ترک کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان این تیم و همچنین بوندسلیگا شد. شاید سانچو مانند ام باپه و هالند در امر گلزنی آن چنان موفق نباشد، اما از لحاظ تکنیک و بازی خوانی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است.

۴. ژوآئو فلیکس (۲۱ سال)

ستاره تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بعد از درخشش در تیم بنفیکای پرتغال ، تیم‌های زیادی را در لیگ های بزرگ اروپایی خواهان خود دید، اما او لالیگا را انتخاب کرد. انتخابی که  شاید یکی از دلایلش  حضور و عملکرد اسطوره فوتبال پرتغال یعنی کریستیانو رونالدو در لالیگا بوده است.

تیم ملی پرتغال بازیکنان با کیفیت زیادی دارد، اما شاید مهمترین جانشین رونالدوی ۳۶ ساله در تیم ملی پرتغال فلیکس باشد، مهاجمی که بار‌ها از رونالدو به عنوان اسطوره خود یاد کرده است.

۵. آنسو فاتی (۱۸ سال)

شاید تنها ستاره‌ای که در حال حاضر می‌تواند جایگزین لیونل مسی شود، ستاره ۱۸ ساله و اسپانیایی این تیم یعنی آنسو فاتی باشد. بازیکنی که با وجود سن کم توانایی بالای خود را نشان داده است. در هر حال می‌توان گفت فاتی آینده دار‌ترین بازیکن تیم ملی اسپانیا و باشگاه فوتبال بارسلونا است و هواداران بارسلونا امیدوارند که آنسو فاتی بتواند جایگزین مناسبی برای اسطوره این باشگاه، لیونل مسی باشد.

۶. مارکوس راشفورد (۲۳ سال)

ستاره آینده دار باشگاه فوتبال منچستر یونایتد که به آرامی خود را در ترکیب این تیم جا انداخت و اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد شناخته می شود. راشفورد از معدود بازیکنانی است که در این سال ها در تیم های تمام سرمربی های منچستریونایتد بعد از فرگوسن بازیکنی اصلی و بدون جانشین بوده است. بازیکنی که علاوه بر زمین فوتبال در خارج از مستطیل سبز نیز به علت کمک های انسان دوستانه خود به افراد نیازمند، تفاوت خود را با سایر بازیکنان فوتبال جهان نشان داده است.

۷. آلفونسو دیویس (۲۰ سال)

ستاره‌ای که با وجود سن کم خود یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم تحت هدایت هانسی فلیک و در سال گذشته برای بایرنی‌ها بازی‌های درخشانی را در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا از خود نشان داده است. او اکنون در تیم بایرن مونیخ در پست دفاع چپ بازی می‌کند، اما این کانادایی در سال اخیر آن چنان درخشان ظاهر شده است که انتظار می‌رود از او در سال‌های آینده چیز‌های بیشتری را درباره درخشش هایش بشنویم.

۸. لائوتارو مارتینز (۲۳ سال)

آرزوی بزرگ کاتالان در فصل نقل و انتقالات گذشته که با وجود علاقه خود او نیز انتقالش به بارسلونا نهایی نشد. لائوتارو تنها ۲۳ سال سن دارد و در ۲ سال اخیر در تیم اینتر عملکرد بسیار خوبی داشته است. این عملکرد به حدی خوب بوده است که به نظر خیلی از کارشناسان این جوان آرژانتینی می‌تواند جایگزین هموطن خود لیونل مسی در تیم بارسلونا و همچنین تیم ملی آرژانتین شود.