با ۰ تا ۱۰۰ اپلیکیشن گهواره آشنا شوید

گزارش بازرگانی،   3991217022

C:\Users\sara\Dropbox\یکتا\مقاله\بهمن\خدمات اپلیکیشن گهواره\خدمات اپلیکیشن گهواره 3.jpg

خدمات اپلیکیشن و وب سایت گهواره طیف وسیعی از نیازهای خانم‌های باردار و تازه مادران کرده را مرتفع می‌کند. واقعیت این است که برای اینکه بتوانیم شما را ترغیب کنیم تا از سایت و خدمات اپلیکیشن گهواره استفاده کنید، همواره در حال تلاش و به روز رسانی اطلاعات‌ خود هستیم. بارداری موقعیت و شرایطی موقت، اما خاص و مهمی است که بیشتر خانم‌ها دیر یا زود آن را تجربه می‌کنند. گرچه بارداری موقعیت موقتی است، اما آنچه از این موقعیت موقت حاصل می‌شود، همیشگی و پایدار است. این دوران موقت 40 هفته‌ای آنقدر حساس و پیچیده است که هرگز نمی‌توان و نباید به سادگی از کنار آن گذشت. اینکه چه طور بارداری سالم و موفقی داشته باشید و چه طور یک مادر خوب و یک مادر کافی باشید، مهم است. گهواره در فضای وب سایت و اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا مادر کافی باشید و در عین حالی که به فرزند دلبند خود رسیدگی می‌کنید، خود را فراموش نکنید و برای خودتان هم وقت بگذارید. برای نصب اپلیکیشن به سایتgahvare مراجعه کنید.

خدمات اپلیکیشن گهواره برای تازه مادران

اگر به تازگی زایمان کرده‌اید و نوزاد کوچکی دارید که هنوز با دنیای او کاملا آشنا نیستید یا کودک چندساله‌ای دارید و برای بهتر مراقبت کردن از او نیازمند کمک هستید، می‌توانید از خدمات اپلیکیشن گهواره در این حوزه استفاده کنید.

خدمات اپلیکیشن گهواره برای خانم‌های باردار

اگر باردار هستید، باز هم خدمات اپلیکیشن گهواره مناسب حال شماست. شک نداشته باشید که در مسیر 9 ماهه یا 40 هفته‌ای بارداری نیازمند کمک خواهید بود. شما لحظاتی به کمک نیاز خواهید داشت که حتی نمی‌توانید تصور کنید. گهواره به عنوان دوست و همراه همیشگی شما، در هر شرایطی در کنار شما و کمک حالتان خواهد بود.

گهواره چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

بعد از نصب اپلیکیشن گهواره متوجه وجود آیکن‌های مختلف در این اپ خواهید شد. در ادامه هر یک از این آیکن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

  • صفحه من

در این بخش اطلاعات شخصی کاربر درج شده است. اینکه باردار هستید و در هفته چندم بارداری به سر می‌برید و یا اینکه زایمان کرده‌اید و اکنون کودک چند ماه‌ای دارید، در بخش " صفحه من" درج می‌شود. در این صفحه اطلاعات دیگری نظیر سوال‌هایی که مطرح کرده‌اید، پاسخ‌هایی که داده‌اید و پاسخ‌هایی که دریافت کرده‌اید، اینکه چه تعداد پیام "مفید بود" یا همان "لایک" را گرفته‌اید، درج می‌شود.

اگر از شبکه اجتماعی اپلیکیشن گهواره، سوالات یا دستوران غذایی مورد پسند خود را ذخیره کرده باشید، یا دستور غذایی را در اپ گهواره منتشر کرده باشید، و یا از میان پیام‌های مشاوره‌ای که برای شما از طریق صفحه "برنامه مشاور" ارسال می‌شود، پیامی را ذخیره کرده باشید، همگی در این صفحه نمایش داده می‌شود.

  • برنامه مشاور

در این صفحه به صورت هفتگی برای شما برنامه مشاوره‌ای ارسال می‌شود. برای هر هفت روز هفته یک توصیه مناسب حال شما توسط مشاور اپلیکیشن گهواره در اختیارتان قرار می‌گیرد. این برنامه دقیقا مطابق اطلاعاتی ارسال می‌شود که شما در "صفحه من" اپلیکیشن گهواره درج کرده‌اید.

  • ابزارها

با توجه به آیکن‌های مختلفی که در این صفحه وجود دارد، می‌توانید دانش و آگاهی خود را ارتقا دهید. آیکن‌های این صفحه از قرار زیر هستند:

  • کرونا

این بخش از ابزارهای اپلیکیشن گهواره، اختصاصا برای دوران کرونا طراحی شده است. دانستنی‌ها ضروری و پرسش‌های متداول در مورد کرونا در این بخش درج شده‌اند. اگر در مورد ارتباط کرونا با نوزادان و کودکان، شایعات مربوط به کرونا، نحوه پیشگیری از کرونا و مراقبت از خود در برابر کرونا دچار ابهام هستید و نیاز به کمک دارید، می‌توانید از این بخش استفاده کنید.

  • دوره‌های آموزشی

اگر گهواره اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کند، در این قسمت نشان داده می‌شود.

  • ثبت رشد

می‌توانید به کمک ابزار‌های این قسمت بعد از ورود اطلاعات اختصاصی فرزند خود، از وضعیت رشد طبیعی و نرمال او با خبر شوید و حتی یک آلبوم جذاب از رشد هفتگی و ماهانه دلبند خود ثبت کنید.

  • تغذیه

در این قسمت مطابق سن کودک خود می‌توانید از راهنمای سنی کودک استفاده کنید و با دستورات غذایی متنوع و مفید آشنا شوید.

  • خواب

الگوی متداول خواب کودکان بسته به سن آنها متغیر است. توضیحات مربوط به خواب در هر سن در این قسمت درج شده است. همچنین اگر به دنبال آهنگ‌های لالایی برای کودک خود هستید، از این قسمت می‌توانید استفاده کنید.

  • بازی

این قسمت شامل مهارت‌های رشدی، معرفی بازی و معرفی اسباب بازی بر اساس سن کودک شما است.

  • چی خطرناکه

این قسمت در دو بخش بارداری و تولد تا 2 سالگی در مورد مواردی که برای کودک یا مادر باردار خطرناک است، اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اطلاعات به صورت جداگانه در بخش تغذیه، سلامت، شیردهی، مسافرت، ایمنی، زیبایی، کار و خانه، خواب و مسائل جنسی مطرح می‌شوند.

  • چی طبیعیه

در این بخش نیز در مورد اتفاقاتی که در دوران بارداری یا از تولد تا دو سالگی طبیعی است، صحبت می‌شود. این اطلاعات در قالب آیکن‌های سلامت، رفتار، رشد و مادرانه ارائه می‌شوند.

  • شبکه اجتماعی

در صفحه شبکه مجازی می‌توانید پرسش و پاسخ‌های دیگر مادران را ببینید، بخوانید و کسب تجربه کنید. اگر به دنبال اطلاعات خاصی هستید، آن را از کادر جستجو، سرچ کنید. می‌توانید سوالات کاربران را بر اساس دسته بندی مشاهده و مطالعه کنید. دسته بندی‌های متعددی در این اپلیکیشن تعریف شده اند.

همچنین در این صفحه می‌توانید دستور غذا هم پیدا کنید.