درد دل مردم| ذینفع بودن کارمندان خاص از یک قانون!/سه جوان بدنبال انجام پروژه‌های کشاورزی/سازمان سنجش شماره داوطلبان را می‌فروشد؟

اجتماعی،   3991216101
درد دل مردم| ذینفع بودن کارمندان خاص از یک قانون!/سه جوان بدنبال انجام پروژه‌های کشاورزی/سازمان سنجش شماره داوطلبان را می‌فروشد؟

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

 

                                                                 **********************************

 

٩٩/١٢/٢٠

 

  • سلام چرا مجلس قانون تسری شرایط خاص را برای کارمندان اداری وتربیتی زندانها،انتقال خون  تصویب کرد که رقم خیلی بالائی میشود(حداقل سه الی چهارمیلیون برای هرکارشناس تا هفت میلیون هم میرسد)مگر چه کار میکنند با لابی از مجلس قانون میگیرند،ضمن اینکه محل پرداخت از فروش اموال دولتی است،اموال دولتی متعلق به کل مردم ایران است نه یکسری کارمند خاص.

 

  • مطلبی که در مورد انتشار اطلاعات داوطلبان دکتری به موسسات کنکوری ذکر شده، صحت داره. بنده هم امسال در کنکور دکتری ثبت نام کردم و پس از آن بارها با پیامک های گاه و بیگاه موسسات کنکوری مواجه شدم. به چه اجازه ای شماره تلفن بنده در اختیار موسسات کنکوری قرار داده شده؟

 

  • باسلام طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری اعمال مدرک تحصیلی کارمندان دولت که در تاریخ 29 مهر 1397 تحت شماره 487 تصویب و در تاریخ 6 بهمن ماه 98 در مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری با اولویت بررسی شود (تبصره یک ماده 100 آیین‌نامه داخلی مجلس) و اجرای آن هم از اول فروردین 99 باشد و در تاریخ 7بهمن 98 به کمیسیون ارجاع گردیدمتاسفانه این طرح تا پایان مجلس دهم (خرداد99) به صحن مجلس جهت تصویب نیامد و حالا که مجلس یازدهم آغاز گردیده خبری از این طرح نمی باشد . چرا قبل از انتخابات مجلس نمایندگان پیگیر بودند و بعد از انتخابات فراموش کردند ؟

 

  • متاسفانه سازمان سنجش اطلاعات متقاضیان آزمون دکتری را در اختیار موسسات آموزشی می‌گذارد. بنده هم با این مشکل روبرو شده‌ام.

  • ما سه نفر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی هستیم و تنها یکنفر از سر اجبار به کاری منشی گری مشغول است! و عملا بیکاریم. ساکن تهران و مستاجریم. به دهها نفر از وزیر و نماینده مجلس و مقامات و سران قوا و... و رسانه ها پیام دادیم و دریغ از کمترین توجهی... دنبال پشت میز نشینی هم نیستیم و برای کار در پروژه ها حتی شهرستان های مرزی آمادگی داریم ولی یک کلام ما شهروند به حساب نمی آییم. می‌خواهیم در بازار کاسبی کنیم که سرمایه نداریم و فاقد سرمایه و سپرده و ضامن... این درد عظمی و این فقر مطلق و این وحشت زندگانی و این درماندگی و استیصال را باید کجا فریاد بزنیم و استمداد بطلبیم. آیا در سرزمین اسلامی و در بین مسلمانان فریاد رسی هست؟... در پیام مستقلی شماره تماس و اسم کامل برای " الف" میفرستم و از رسانه الف می خواهم محفوظ بماند جز برای کسانیکه واقعا قصد یاری دارند.

 

  • چرا تامین اجتماعی فکری به حال سایر بازنشستگان نمی کند با اجرای قانون سخت و زیان آور جلوگیری از سوء استفاده کنندگان از این قانون نمی کند چرا سرمایه ما باید به جیب یک عده سوءاستفاده کنند گان برود یکعده واقعا باید از این قانون برخوردار شوند ولی اکنون درصد بالایی خود را در این قانون جا زده اند و به اسم سخت و زیان آور از هر دو سر نهایت منففعت را برده و خیانت به دیگر بازنشسته گان می کنند اگر قانونی سخت و زیان آور تصویب و 10 سال ارفاق می باشد پس چرا آن عده(سوء استفاده گر) با نهایت تعجب که باید با سی سال بازنشسته ولی آنها با 35 سال بازنشته اند هم 10 سال ارفاقی و با نیروی جوانی از کار خاج شدن و هم رساندن سابقه به بالاترین حد ممکن آنهم از کار سخت یعنی این امکان دارد ؟؟؟آیا قانون گذار نباید این قانون را تصحیح کند و جلوگیری از سابقه مازاد 30 سال نماید .

 

  • خدمات صندوق باز نشستگي به كارمندان بيشتر به نفع طرف مقابل است بطور مثال اگركالاي إسقاطي براي باز نشستگان در نظر گرفته ميشود بيشتر به سود كار خانه اسنوا است تا باز نشستگان چون كالاي مورد اشاره خيلي بيشتر از قيمت بازار تحويل باز نشسته ميشود ضمن اينكه رقم فروش بالايي نصيب كارخانه ميشود ويا بيمه تكميلي عمر وغيره نيز بيشتر به سود طرفهاي مقابل باز نشستگان هست لذا ضروري است نام اين كارهاي رانتي را خدمات نگذارند

 

  • قابل توجه كل مديريت كشور —براي قانون مدار كردن ملت اولين راه قانون مداركردن حداقل ها در رانندگي و تردد در خيابانها ميباشد مانند 
  1. - موتور سيكلت و دوچرخه حتما و بايد در سمت راست خيابان و جاده حركت كنند و وسط خيابان و اتوبان و بزرگراه جاده مثل امروزه نبايد جولانگاه راكبين باشد 
  2. - راكب موتورسيكلت و احيانا همراهش حتما و صد درصد بايد كلاه ايمني بر سر داشته باشند 
  3. - اتوموبيل و خودروها حتما بايد بين خطوط رانندگي كنند ٢٠ تا ٣٠ درصد تصادفات و ترافيك كاهش خواهد يافت 
  4. - بي توجهي به مقررات رانندگى اولين قدم در راه قانونگريزى ملت از قوانين ميباشد 
  5. - ماموران رانندگي و راهنمايي بايد در خيابانها و معابر باشند تميز و مرتب و با تجهيزات و مرتب 
  6. - بنظر ميرسد بنوعي ماموران ده ها ميليارد تومان جريمه تخلفات مردم تهران را ناديده ميگيرند

 

  • سلام. من دو سه سال پیش در آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش شرکت کردم. اندکی بعد از ثبت‌نامم برای شماره‌ام تبلیغات مربوطه فرستادند و این مورد را گزارش کردم ولی هیچ کاری نکردند. یا سنجش مافیای بلعیدن پول مردم از راه آزمون و آموزش است و یا از راه فروش شماره و اطلاعات ثبت‌نامی‌ها درآمد کسب می‌کند یا هردو! درز اطلاعات به‌صورت ناخواسته نیست، چون در این صورت هر چیز دیگری نیز می‌توانست رخ دهد.

 

 

٩٩/١٢/١٩

 

  • سلام و خسته نباشید به کادر محترم الف ،موبایل بنده در حدود دوماه پیش در جلو بیمارستان دی از جیبم  سرقت گردید.که در اسرع وقت توسط ریاست محترم واحد سرقت (جیب بری ) پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران جناب سرگرد مهدوی و پرسنل تحت امر ایشان کشف و به اینجانب مسترد گردید که از سرعت عمل جناب سرگرد مهدوی قدر دانی و تشکر نموده آرزوی توفیق و سلامتی ایشان و سایر پرسنل شریف و زحمتکش اداره آگاهی از خداوند متعال  را دارم .شیرزادگان

 

  • با سلام متاسفانه تلفن ثابت اینجانب در تهران پارس میدان شاهد از 2ماه گذشته دارای اختلال بوده و ازماه قبل نیز بطور کامل قطع شده است. متاسفانه علی رغم ثبت روزانه شماره در سیستم مخابرات هیچ اقدامی از سوی مرکز انجام نشده است. جالب است بر روی این خط اینترنت فعال وجود دارد ولی گویا به علت هزینه زا بودن خدمات تلفن ثابت برای مخابرات، تمایلی جدی برای رفع خرابی در مخابرات وجود ندارد.

 

  • نانوایی سنگکی واقع در شهرک غرب، خیابان زرفشان، بعد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مدتی است که نان ساده بی کیفیت را 3 هزار تومان و نان کنجدی را به دو نرخ 7000 و 10000 تومان می فروشد. در جواب اعتراض مشتریان می گوید که آزاد پز هستیم، اگر دوست نداری نخر! ضمن آن که هیچ مورد از پروتوکل های بهداشتی را هم رعایت نکرده و می گوید که کرونا تمام شده است!چرا هیچگونه نظارتی بر روی کار اصناف متخلف صورت نمی گیرد؟ آنانی که ریشه همه مشکلات را تحریم ها می دانند، چه پاسخی دارند؟ جز سوء مدیریت، چه عاملی باعث این کار است؟

  • بازنشسته کشوری با 62 سال سن و حداقل حقوق هستم. دخترم 6 ماه است که عقد کرده است. به‌دنبال تهیه جهیزیه بودم که گفتند به بازنشسته کشوری 25 میلیون وام کمک ازدواج می‌دهند. با ثبت‌نام و پیگیری‌های زیاد اعلام شد که شما برنده نشده‌اید! مدیران نجومی‌بگیر به اقشاری مثل ما این‌گونه کمک می‌کنند.

 

  • درخواست رسیدگی به نحوه دسترسی موسسات آموزشی به اطلاعات ثبت نامی داوطلبان در سایت سازمان سنجش،بنده داوطلب آزمون دکتری هستم و چند روز پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش جهت شرکت در آزمون، با پیامک و ایمیل‌های تبلیغاتی گاه و بیگاه موسسات کنکور دکتری مواجه شده‌ام. با توجه به اینکه بنده به دلیل ملاحظات شغلی، شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را در اختیار افراد و موسسات ناشناس قرار نمی‌دهم، یقین دارم که اطلاعات هویتی بنده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار موسسات کنکور دکتری قرار گرفته است. لذا از مسئولین سازمان سنجش، بالاخص حراست این سازمان و نیز سایر دستگاه‌های نظارتی خواهشمندم به این نقض آشکار حریم خصوصی افراد توسط سازمان مربوطه ورود کرده و با خاطیان برخورد جدی نمایند.

 

  • فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق هستم و به ناچار در یک میوه فروشی شاگرد میوه فروش فردی شده ام که سوادش در حد سیکل است از مسولان کانون وکلا گله داشتم من چجوری از میان هر 100 نفر که سه تا 4 نفر در سال می پذیرند مانند اکثر قبول شدگان  بتوانم در کلاسهای اموزشی تست زنی با پرداخت کلی هزینه شرکت کنم تا قبول شوم در حالیکه کل هفته به جز عصر جمعه باید ساعتهای طولانی مشغول کار باشم جدیدا فارغ التحصیلان بیکار حقوق با یک بنر جلوی مجلس روشنگری کرده اند که تعداد زیادی از مسئولان کانون وکلا از جمله یکی از مسئولان ارشدش که به رحمت خدا رفته در زمان خود بدون ازمون وکیل شده و در عمل برای وکالت تربیت شده است اما در حال حاضر شرایط را اینقدر سخت کرده اند تا احتمالا رقیب کاری کمتری داشته باشند  گناه من و امثال من چیست که در تمام کشورها مثلا ترکیه حقوقدان با مراجعه به کانون وکلا برای وکالت تربیت می شود اما در ایران  اینقدراوضاع اسفناک است که اکثرا قشر مرفه جامعه می توانند در منزل بدون دغدغه مالی بنشینند تا یکی از سه یا چهار نفر از هر صد نفر باشند که وکیل می شوند  انهم در شغلی که نیاز به بودجه دولتی برای استخدام ندارد انشالله مسولان محترم سریع مشکل ما را حل کنند تا بتوانیم ضمن اشتغال با نرخ ارزان  به نفع مردم وکالت کنیم

 

  • سلام.در گذشته اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل،همراه اول و رایتل ،سیمکارتهایی که ۹۰روز متوالی خاموش و بلا استفاده بودند را سلب مالکیت کرده و به اشخاص دیگر واگذار می کردند که کار خیلی خوبی بود  اما حالا این کار را انجام نمی دهند.وقتی شخصی از سیم کارتی که خریده، اسفاده نمی کند باید این سیم کارت از او سلب مالکیت شود یا خودش به دفتر رسمی اپراتور های تلفن همراه رفته و آنها را حذف کند. تعداد بسیار زیادی سیمکارت بدون استفاده دست مردم هست که مجرمان می توانند از آنها سو استفاده کنند و مالک سیمکارت قربانی می شود. باید به مردم آموزش دهند که به تعداد محدود و مورد نیاز سیمکارت بخرند.همچنین دقیقا از تعداد سیم کارتهای بنام خود آگاه باشند. وزارت ارتباطات سامانه ۳۰۰۰۱۵۰ دارد که با ارسال کد ملی به آن شماره با یکی از سیمکارتهای بنام شخص،از تعداددقیق سیمکارت های بنام شخص در تمام اپراتورها آگاه شده و در صورت مشکوک بودن میتوان پیگیری کرده و سیمکارت های اضافی را حذف کرد.

 

 

٩٩/١٢/١٨

 

  • سلام بیمه تکمیلی آتیه سازان  بازنشستگان تامین اجتماعی برای بیماران خاص سرطانی هزینه تزریق شیمی درمانی رو کامل نمیده درصد ناچیزی روپرداخت میکنه لطفامسولین این مربوطه رسیدگی کنن هزینه هاخیلی سنگینه

 

  • وکلا برای هر مشاوره‌ای 150 هزار تومان مطالبه می‌کنند که واقعا برای بسیاری از افراد با توجه به شرایط دشوار اقتصادی کشور (تورم، تحریم، گرانی و...) و کرونا پرداخت آن بسیار سنگین است. لازم است دستگاه قضایی بر عملکرد وکلا نظارت بیشتری داشته باشد.

 

  • با سلام
    چند روزه در منطقه یوسف اباد و شیخ بهایی اینترنت به وضعیت فاجعه باری در اومده طوری که حتی از سایت های خبری داخلی هم نمیشه استفاده کرد چه برسه یه اینکه بخواهی کارهای عملیاتی شرکت را انجام بدی.یکی از مسئولین به فکر باشه.اگه اشکال فنی هست،چرا اعلام نمیکنند؟

 

  • از پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد مقدس تقاضا داریم ماموران خود را در چهار راه ورزش منطقه قاسم آباد که یکی از شلوغ ترین مراکز منطقه بوده و پارک های دوبله و سوبله خودروها تردد و آسایش مردم را مختل میکند مستقر نماید.

  • اداره پست بسته های مردم را باز میکند بدون اجازه. میگویند قانون گفته باید داخل بسته را ببینیم. بعد هم بسته بندی آن را دور می اندازند و داخل کارتن خودشان میگذارند.حتی اگر کارتن قبلی پستی باشد. هدف اینها از اینکار گرفتن هزینه بسته بندی و ملزومات آن . مانند کارتن و منگنه و چسب است. توجه داشته باشید با اینکار آنها هزینه ارسال یک بسته 30 الی 40 درصد بیشتر اب میخورد. مثلا میخواهند با اینکار برای بخش خصوصی اشتغال درست کرده باشند.

 

  • نگهداری سگ در داخل آپارتمان در مجتمع‌های مسکونی هر روز بیشتر می‌شود. در خیابان‌های شهر و معابر عمومی نیز شاهد سگ‌گردانی هستیم. مسئولیت پخش فضولات این حیوان نجس‌العین در محیط زندگی شهروندان و آلودگی‌هایی که ایجاد می‌کند با چه کسی است؟ چرا شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه به وظیفه خود در این زمینه عمل نمی‌کنند؟

  • اخیرا داروسازی دانا، کپسول ویتامین E را با جعبه منقوش به عکس زن بی‌حجاب عرضه نموده است. آیا در فروش دارو نیز باید از زنان استفاده ابزاری کرد

 

۹۹/۱۲/۱۷

 

  • ریاست محترم صندوق بازنشستگی کشوری،جناب آقای دکتر افتخاری با سلام ،احتراما سود لوازم خانگی خریداری شده اقساطی را در سایت 10%اعلام کرده اند که همه جا رسانه ای شده است،متأسفانه با محاسبه پیش پرداخت و اقساط 60ماهه ،مبلغ اصل وام یعنی  50/000/000 تومن ،بالغ بر 61/000/000 تومان میشود یعنی حدود 22_23% ،ما بازنشستگان با حقوق ناچیز خود ،به فرمایشات جنابعالی و دیگر مسئولین محترم صندوق بازنشستگی کشوری اعتماد کردیم،لطفا دستور بررسی صادر تا  نسبت به تعدیل و کاهش سود  اقساط براساس 10%مورد توافق فی مابین صندوق بازنشستگی کشوری و گروه انتخاب اقدام لازم معمول گردد.در غیر اینصورت بازنشستگان خرید کرده از گروه انتخاب حق شکایت به مراجع قضایی ذیصلاح را برای خود محفوظ میدانندبا احترام جمعی از بازنشستگان خرید کرده از گروه انتخاب

  • چرا کارمند باید هفته ای ۴۴ ساعت و سالی ۲ هزار ساعت کار کند، آخرش پاداش آخر خدمت بگیرد، ولی یک راننده برای بدست آوردن همان حداقل حقوق باید هفته‌ای ۸۰ ساعت و سالی ۴ هزار ساعت بدون پاداش آخر خدمت و تعطیلات کار کند؟ این چه عدالتی است؟؟؟؟واقعا چرا وام و مزایا و سبد کالا فقط مال کارمند است؟؟؟

 

  • در اخبار از جریمه پارک در محل پارک معلولین نوشته بودند - با پلاک معلولین در میدان انقلاب برای لحظه ای  در نزدیکی ایستگاه اتوبوس برای پیدا کردن  محل پارک معلولین توقف کردم -  یک خودرو پلیس رسید تا اومدم از محل پارک معلولین از او سوال کنم -اشاره کرد راه بیافت - من هم راه افتادم -یک ساعت بعد جریمه پارک در ایستگاه اتوبوس برایم امد

 

  • سلام و تشکر از زحماتتون که مشکل مردم رو به گوش مسولین میرسانید کودکان قهرمان سرطانی خراسان رضوی در بیمارستان  دکتر شیخ مشهد به دلیل کمبود امکانات در هر اطاق 6 کودک بستری میشوند آن هم بدون سرویس بهداشتی و و برای بستری هم باید یک تا 3 روز تو در نوبت بمانی لطفا مسولین پیگیری کنند

 

  • گروه انتخاب در ارایه کالا به بازنشستگان در طرح خرید اقساطی کالا به بازنشسته ها اجحاف می کند -به این صورت که در ابتدای عرضه یک محصول قیمت بسیار بالاتری برای آن تعیین می کند و زمانی که اکثر بازنشسته ها آن محصول را با فیمت بالا خریداری کردند و متقاضی کمتری برای آن محصول وجود دارد قیمتها را یک تا دو میلیون پایین می آورد -یعنی قیمت واقعی یک تا دو میلیون کمتر است و آن را یک تا دو میلیون گرانتر می فروشد

 

 

٩٩/١٢/١٦


  • جناب رئیسی وسردار اشتری بداد من برسید اینجانب از اول خرداد۹۸جهت استخدام و حراست اماکن تجاری به موسسه ای مراجعه کردم که پس از تایید توسط مدیر آن موسسه با اخذ یک فقره سفته۱۰میلیونی بعنوان تضمین سلامت کاری پاساژی در شهرک غرب بعنوان حراست معرفی شدم که تا۱۵بهمن در آنجا مشغول بکاربودم که مدیر موسسه بامن تماس گرفت که از فردا سرکارنیام به هرحال چون اخر بهمن تازه کرونا در کشور شیوع پیداکرده بود من چون فرزندنوزاد داشتم جهت بیمه بیکاری به وزارت کار و تامین اجتماعی مراجعه کردم که درفروردین۹۹ وکیل موسسه بامن تماس گرفت که شماشکایت کردی گفتم بله گفت مدیرگفت سفته تورو اجرامیذارم زندگیتو خراب میکنم و همین کارو کرد یک هفته پیش بانک سامان بامن تماس گرفت که اقساط تسهیلات ازدواجم عقب افتاد گفتم من همواره اقساط را می‌پردازم با بررسی حساب بانکی ام گفت حساب شما توسط شورای حل اختلاف تهرانسر مسدود شد به شورای حل اختلاف مراجعه کردم گفتند سفته شما را موسسه مذکور به اجرا گذاشت و رای حضوری صادرشده گفتم چرا ابلاغیه بمن اعلام نشد گفتند منزل تشریف نداشتید ما دوم مرداد۹۸به درب منزل چسباندیم درصورتیکه در مرداد ماه فرزندم یک‌ماهه بود مامنزل بودیم از ابلاغ خبری نبود بااین حال گفتم وقتی ابلاغیه بمن اعلام نشده باشه ابلاغ قانونی محسوب میشه وبرهمین اساس من حق واخواهی دارم هرچه اصرار کردم یاحق واخواهی روبمن بدهید یاحق تجدیدنظر شورای حل اختلاف زیربارنرفت والان حساب من مسدود هست حال من ازشرکت۱/۵ماه بابت کارکرد حقوق طلبکارم که بمن پرداخت نکرد بابت این۹ماه پاداش وعیدی وسنوات هم بمن پرداخت نکرد زیرحقوق وزارت کار بدون حق عایله مندی وحق اولاد حالا من ازشرکت۱ طلبکارواقعی هستم که نه تنها حق و حقوق مرا پرداخت نکرد بلکه سفته۱۰میلیونی مرا با سود که ۱۲میلیون شده به اجرا گذاشت.حاج آقای رییسی چراشورای حل اختلاف تهرانسر حق واخواهی راازمن سلب کرد؟ چرا سفته ای که دربدو استخدام سفیدامضاازمن بابت تضمین بود به اجراگذاشت؟ سردار اشتری، این موسسه بامجوز پلیس پیشگیری با نفوذی که دارد به ناحق در لوای قانون حق من ضایع میکند خواهش میکنم بداد من برسید تا اینگونه موسسه ها چون از پرسنل ناجاهستند از قدرت ونفوذشان زندگی من وامثال من که کارگر هستیم خراب نکند
    شماره تماس این شهروند جهت پیگیری و پاسخ مسئولان در سایت الف محفوظ است.

  • داخل واگن‌های مترو بازار مکاره شده ساز و مطرب و دستفروش و فالفروش و....

 

  • چرائی و دلیل اینکه کمیسیون تلفیق بودجه که باید محل بررسی دقیق و شفاف مباحث فنی طراحی و تدوین کلیات و اجزای درآمدی و هزینه لایحه بودجه باشد و متاسفانه با این روش غیر کارشناسی و غیر شفاف عمل می کند معلوم نیست ؟! و اینکه اقتصاددانان یا اقتصاد خوانده های مجلس انقلابی یازدهم به چه میزان در تصمیمات این کمیسیون نقش دارند نیز معلوم نیست ؟؟؟

 

  • با سلام اینجانب درتاریخ 99/9/6انصراف خودرا جهت یک دستگاه خودرو کوییک به شرکت سایپا از طریق نمایندگی شرکت اعلام نموده که درسیستم شرکت ثبت گردیدولی تاکنون  وبعداز 3ماه وجه واریزشده را مسترد نمی کنند چنین بار بشرکت سایپا ایمیل وفکس ارسال شده  که نتیجه نداشته تکلیف من وامثال من چیست ؟مشتری مداری این است؟