کاشت مو با ضمانت بیمه برای اولین بار

گزارش بازرگانی،   3991216006

کاشت و احیای مو در کلینیک رویان:

پرپشتی موها و خداحافظی با طاسی سر دیگر یک رویا نیست. اگر شما هم دچار مشکل طاسی سر ژنتیکی و یا کم‌مویی و ریزش شدید مو هستید می‌توانید با مراجعه به دپارتمان فوق‌تخصصی رویان، تحت نظر و مشاوره بهترین متخصصین پوست و مو زیبایی و پرپشتی موهای خود را دوباره احیا کنید. امروز با وجود تجهیزات مدرن و درمان‌های نوین درمان طاسی سر برای زنان و مردان دیگر یک دغدغه بزرگ نیست.

تضمین درمان کم ‌مویی و طاسی‌سر:

یکی از دغدغه‌های مراجعین کلینیک‌های زیبایی این است که پس از درمان طاسی و ریزش شدید مو مجدد دچار کچلی و ریزش شوند و یا بانک موی خود را از دست بدهند. دپارتمان فوق تخصصی رویان در این ضمینه علاوه مجوزهای سازمان بهداشت و درمان و مجوزهای بین‌المللی اعتماد مراجعین بین‌المللی خود را نیز دارد.

خوب است بدانید که رویان تاکنون در زمینه کاشت مو، احیا موهای آسیب دیده و کاشت ابرو حتی درمان ریزش مو در سبیل، ریش و ابرو نیز سابقه‌ و رزومه‌ای درخشان از خود برجای گذاشته که شاهد و گواه آن مراجعین این کلینیک بزرگ از کشورهای همسایه و حتی اروپایی هستند. البته رویان این اعتبار را از دستگاه‌ها و تجهیزات بروز، کادر پزشکی و درمانی متخصص و خدمات منحصر بفردی که برای مشترکین خود در نظر گرفته بدست آورده و با ارتقای ارائه خدمات خود سعی در خدمات رسانی هرچه بهتر و جلب رضایت هموطنان عزیز دارد.

چرا رویان را انتخاب کنیم؟

دپارتمان فوق تخصصی رویان سلامت اولین و تنها کلینیک تخصصی پوست و مو و فعال در زمینه کاشت مو با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تحت عنوان کاشت مو با دستگاه Super FUE یا FUE می‌باشد. درضمن هزینه بسیار مناسب، اعصای تسهیلات قرض‌الحسنه، طرف قرار داد بودن با بیمه ایران، کاشت مو بصورت اقساطی و تخفیفات و تضمین خدمات پس از درمان از جمله مزایا و امتیازاتی هستند که رویان را به یک انتخاب ایدآل تبدیل می‌کنند.

تکنولوژی Super FUE در رویان:

امروز تلاش در علم پزشکی بویژه در حیطه زیبایی و پوست و مو بر این است که مراحل درمانی بصورت ایمن‌تر، با عوارض کم‌تر و با درصد بهبودی بیشتر صورت پذیرد. از این رو رویان به عنوان یکی از معدود کلینیک‌های فوق‌ تخصصی فعال در زمینه کاشت مو و سلامت پوست و مو مفتخر است که اولین مجری انحصاری تکنولوژی پیشرفته روز دنیا در زمینه کاشت مو یعنی دستگاه Super FUE یا FUE باشد.

این اتفاق علاوه‌بر ایران در خاورمیانه نیز برای نخستین بار رخ داده و رویان تنها مرکز ارائه خدمات کاشت مو در ایران و خاورمیانه به روش Super FUE می‌باشد. از این رو این فرصت و پیشنهادی فوق‌العاده برای هموطنان عزیزمان در تهران و ایران و حتی کشورهای همسایه است که جهت رفع مشکلات طاسی و ریزش مو از بهترین تکنولوژی روز دنیا جهت درمان بهرمند شوند.

مزایای دستگاه Super FUE:

  • این دستگاه تماما اتوماتیک است و از 23 دستگاه مجزا و کاملا پیشرفته تشکیل شده است.
  • اسکنر Super FUE این امکان را فراهم می‌کند که پوست سر و گرافت‌های مو مورد بررسی دقیق قرار بگیرند، به لحاظ چربی پوست، میزان تراکم مو، نوع پوست، ضخامت موها و تعداد ریشه.
  • برداشت گرافت‌ها با این دستگاه از دقت و ظرافت بسیار بالاتری نسبت به دیگر دستگاه‌های کاشت مو برخوردار است.
  • کاشت مو به روش Super FUE تراکم 4 برابری نسبت به سایر روش‌ها خواهد داد.
  • برای نگهداری از گرافت‌ها و سلول‌های بانک موی شما از سلول‌های بنیادی خون خودتان استفاده خواهد شد بنابراین ازبین رفتن گرافت‌ها غیرممکن خواهد بود.
  • پس از کاشت به روش Super FUE طبیعی‌ترین خط رویش را خواهید داشت.

تحت بیمه درمان خواهید شد:

از جمله موارد بحث برانگیز درمورد خدمات زیبایی تزریق چربی صورت این است که اغلب کلینیک‌ها مراجعین و بیماران را تحت پوشش بیمه قرار نمی‌دهند و یا طرف قرارداد با بیمه معتبری نیستند. اما خوشبختانه دپارتمان رویان با سربلند بیرون آمدن از موارد کارشناسی معتبر توانسته قرار داد همکاری با بیمه ایران را اخذ نماید و تضمین محکم‌تری به مراجعین خود چه در کشور و چه در کشورهای همسایه ارائه دهد.

بنابراین شما عزیزان در تمام دوره طول درمان و کاشت مو تحت پوشش بیمه ایران و کاملا تضمین شده مراحل درمانی را طی خواهید کرد. حتی پس از انجام کاشت مو نیز بهبود یافتگی و استمرار بازگشت سلامت موهای شما توسط رویان و بیمه ایران تضمین می‌شود.

رویان مشاوره 24 ساعته شما:

اغلب مراجعین کلینیک‌های زیبایی و درمانی دید روشنی نسبت به نوع درمان مناسب جهت کاشت مو و رفع مشکلات پوست و مو، مراحل درمان و بهترین شیوه درمان ندارند. اما اساس کار رویان بر این است که بهترین پیشنهادات را به مراجعین عزیز خود دهد و مشاوره‌ای تخصصی پیش از شروع درمان انجام بگیرد.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره‌ای تخصصی کارشناسان کلینیک رویان بهرمند شوید و سوالات خود در زمینه کاشت مو، بهترین روش کاشت مو و روش‌های ترمیم مو سر، ریش، سبیل و ابرو را با متخصصین رویان در میان بگذارید. تمام مراحل مشاوره مراجعین و مشترکین رویان کاملا رایگان خواهد بود.

رویان مورد تایید استانداردهای روز دنیا:

یکی از افتخارات و مهر تایید چندین سال خدمت صادقانه و تخصصی رویان این است که علاوه‌بر مجوزهای سازمان وزارت بهداشت و درمان ایران موفق شده استانداردها و گواهینامه‌های معتبر CE اروپا و FDA آمریکا را نیز دریافت نماید. این گواهینامه‌ها گواه این مهم هستند که رویان از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و خدمات درمانی در سطح بین ‌المللی برخوردار است.

درمان با اقساط بلند مدت:

یکی از تمهیدات فوق‌العاده دپارتمان رویان برای هموطنان عزیز این است که در هر سطح توان مالی بتوانند تحت درمان قرار بگیرند. رویان در این راستا تخفیفات و طرح اعطای وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلند مدت و در چند قسط را برای مراجعین خود در نظر گرفته. بنابراین شما می‌توانید خدمات کاشت مو را دریافت نمایید و هزینه درمان را در چند قسط بدون سود بازپرداخت بپردازید.