حاجی بابایی خبر داد؛ تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران فردا در صحن مجلس

سیاسی،   3991215031

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در صحن مجلس خبر داد و گفت: فردا شنبه تکلیف این موضوع در صحن مجلس مشخص می شود.

تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران فردا در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار الف، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه دیروز پنچ شنبه کمیسیون تلفیق پیشنهاد متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را مطرح کردم، افزود: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق تصویب شد و قرار است فردا شنبه در صحن مجلس مطرح شود.

وی در تبیین این موضوع گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری ، تامین اجتماعی و مستمری بگیران در صدر بند "و" تبصره ۲ به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: بعداز تذکری که در صحن علنی مجلس دادم که چرا در لایحه دولت متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تامین اجتماعی و مستمری بگیران حذف شده است و همچنین تاکید بر اشکال دیگر بند "و" تبصره ۲،  این موضوع به کمیسیون تلفیق برگشت تا اصلاح شود.

حاجی بابایی ادامه داد: خوشبختانه در جلسه دیروز این موضوع اصلاح شد و امیدوارم این مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس نیز با اکثریت آرای نمایندگان مردم به تصویب برسد.

وی اظهار داشت: تصویب نهایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تامین اجتماعی و مستمری بگیران بی شک موجب آرامش خاطر تعداد زیادی بازنشستگان و مستمری بگیران خواهد شد که در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است.