حاجی دلیگانی به الف خبر داد؛ تخصیص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق و مستمری بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی

سیاسی،   3991214062

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه دولت موظف شد تا در سال آینده ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از واگذاری سهام شرکت‌های دولتی درآمد داشته باشد، گفت: قرار شد که ۹۰ هزار میلیارد تومان از این مبلغ برای متناسب سازی حقوق و مستمری بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی هزینه شود.

تخصیص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق و مستمری بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به نشست صبح امروز کمیسیون تلفیق و با بیان اینکه در این جلسه به بررسی مواد ارجاع شده از صحن علنی مجلس به کمیسیون پرداخته شد، گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون دولت موظف شد تا سال آینده 150 هزار میلیارد تومان از واگذاری سهام شرکت‌های دولتی درآمد کسب کند. 

وی افزود: کمیسیون تلفیق همچنین مصوب کرد که 90 هزار میلیارد تومان از این مبلغ برای تعبیه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی جهت استمرار و ترمیم متناسب سازی حقوق و مستمری بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی هزینه شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق برای مابقی مبلغ مذکور که 60 هزار میلیارد تومان است، پیشنهاداتی شده اما تکلیف نحوه هزینه آن مشخص نشد چرا که پیشنهادات در این زمینه رای نیاورد.