آشنایی با پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی

اقتصادی،   3991214053

هتلداری و رزرو دادن اتاق های آن کار آسانی نیست و حتی در سال های گذشته دشواری های آن نیز بیشتر بود. امروزه با روی کار آمدن آژانس های گردشگری بخش اعظمی از تقاضای رزرو اتاق هتل ها، به روش اینترنتی انجام میپذیرد. سامانه اینترنتی آژانس های مسافرتی و خدماتی، علی رغم وجود جستجوگرهای آنلاین هتل و اتاق های آن، فرآیندهای ارتباطی میان آژانس و هتل همچنان به صورت دستی مدیریت می شود که طبیعتا این ارتباط از خطای انسانی مبرا نبوده و اشتباهاتی در روند کار آن وجود خواهد داشت. همین مساله شرکت ها و آژانس های گردشگری را به فکر راه اندازی سیستم های نرم افزاری برای دسترسی به هتل ها انداخت تا به صورت سیستمی امکان دسترسی به موجودی و نرخ اتاق ها را داشته باشند و بتوانند در میزان هزینه ها و هم در زمان صرفه جویی کنند. ولی مشکل اصلی اینجاست که شرکت های گردشگری هرکدام به صورت جداگانه اقدام به راه اندازی پنل رزرواسیون نموده که خود این پنل ها مشکلاتی را به همراه دارند. در ادامه به بررسی این مشکلات می پردازیم و راهکاری را برای آن ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

سیستم های مدیریت هتلداری بهترین راهکار برای مدیریت اطلاعات و امکانات هتل ها هستند اما به تنهایی برای سیستم های فروش آنلاین کارآمد نبوده و این سیستم ها را باچالش های متفاوتی رو به رو خواهند کرد که با اتصال آنها به کانال های توزیع یا به اصطلاح چنل منیجر ها از مزایای این اطلاعات آنلاین استفاده نمایند. سامانه های فروش با در اختیار داشتن اطلاعات کامل و به روز از هتل ها سرعت سیستم های رزرواسیون را بالاتر برده و در نتیجه سوددهی را نیز افزایش خواهد داد. 

 

 

پلتفرم آنلاین رزرو هتل و سودآوری هتل ها

اطلاعات اتاق های رزرو شده، برای هر هتل قطعا کمک بسزایی بر تعیین و آنالیز میزان مشتریان خواهد داشت. تا چندی پیش اطلاعات رزرواسیون هتل ها به صورت دستی به سایت وارد می شد و به همین دلیل احتمال خطای انسانی بالا بوده و در برخی مواقع با هتل داران با مشکل مواجه می شدند. چنلید این امکان را فراهم ساخته که هتل ها با استفاده از این نرم افزار، خدمات و امکاناتی که ارائه می کنند را در معرض نمایش قرار دهند تا خریداران بتوانند به راحتی کلیه این اطلاعات را مورد بررسی قرار داده و از آن ها استفاده کنند. آژانس های مسافرتی با بهره گیری از این پلتفرم خواهند توانست سیستمی قدرتمند برای رزرو هتل در سراسر نقاط ایران داشته و در نتیجه میزان فروش را به حداکثر برسانند. مدیران هتل می توانند کلیه مشخصات هتل خود را ثبت کرده و در معرض دید قرار دهند و با استفاده از تکنیک ها و استراتژی فروش خود باعث جلوگیری از خالی ماندن اتاق های هتل شوند، همچنین مدیران رفاهی هتل ها و شرکت ها می توانند رزرو هتل شرکتی با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشند.

 

مسئول رزرواسیون هتل خود باشید!

پلتفرم های دوسویه  این امکان را به شما می دهد تا بتوانید همزمان با کانالهای فروش خود در فضای مجزا امکان فروش خود را افزایش دهید با اینکار شما میتوانید ریسک خالی ماندن اتاقهای خود را کمتر نمایید این کار طبیعتا خواهد توانست میزان مشتریان را نیز افزایش دهد. چنلید یکی از سامانه های قدرتمند در این زمینه است که توانسته محبوبیت بسیاری هم در میان تامین کنندگان و مدیران آژانس های گردشگری کسب نماید. البته فراموش نکنید که چنلید بستری برای تعامل بیشتر میان تامین کنندگان و  خریداران است.

 

ویژگی های چنلید

شاید با خود بگویید که چنلید چه ویژگی هایی دارد؟ چنلید آماده ارائه خدمات رزرو هتل در هر نقطه از ایران بوده و باعث تعامل تامین کننده هتل با خریدار خواهد شد. یکی از اصلی ترین ویژگی های چنلید، ارائه خدمات پشتیبانی قوی است و در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته می توانید با کارشناسان مجرب شرکت تماس حاصل فرمایید. چنلید باعث افزایش میزان فروش هتل ها خواهد شد چرا که هتل های کمتر دیده شده نیز از این طریق می توانند در میان سایرین نیز قد علم کنند. خریداران نیز از این پلتفرم هتل منفعت بسیاری خواهند برد چرا که می توانند به صورت اختصاصی هر یک از تامین کنندگان را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنند.

 

 

ثبت نام تامین کننده و خریدار در چنلید

چنلید پلتفرمی کاملا امن ایجاد کرده است. هریک از تامین کنندگان و خریداران قبل از هرکاری باید در سامانه چنلید ثبت نام نمایند. پس از اینکه اطلاعات درخواست شده را در بخش ثبت نام تکمیل نمودید منتظر تماس کارشناسان شرکت باشید. در کوتاه ترین زمان کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات هویتی شما را بررسی میکنند. البته ممکن است سوالاتی نیز در زمینه کاریتان از شما پرسیده شود تا خدمات مدنظر شما با بالاترین کیفیت در پنل کاربریتان ارایه شود.

 

پلتفرم آنلاین فروش، تبلوری از دانش و تخصص

کنار هم قرار دادن اطلاعات خریداران و تامین کنندگان هتل ها مزیت های بسیاری داشته و قطعا می تواند تاثیر بسزایی بر صنعت هتل داری داشته باشد. اعمال بدون وقفه اطلاعات هتل ها باعث می شود که آژانس های گردشگری نیز کاملا دقیق عمل کنند و در نتیجه، مردم نیز از طریق آن ها خواهند توانست به راحتی بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند‌. در فضای رقابتی که امروزه در میان هتل های مختلف کشور وجود دارد باید تلاش بسیاری برای دیده شدن کرد و چنلید می تواند سکوی پرتابی برای هتل ها و آژانس های مسافرتی و خریداران شرکتی باشد و باعث افزایش میزان فروش در آنها شوند. متصل شدن خریداران و تامین کنندگان هتل در گذشته با مشکلاتی همراه بود که یکی از این موارد نیاز بسیار زیاد به نیروی انسانی و خطاهای پیش آمده از طرف آن هاست. علیرضا قائمی، مدیر عامل و بنیانگذار این پلتفرم در این خصوص می گوید:

"یکی از مشکلات اصلی که موجب شد به فکر ایجاد این پلتفرم کارآمد باشیم، هزینه بالای نیروی انسانی و خساراتی که از آفلاین بودن سیستم های رزرواسیون حوزه اقامت به آژانس ها تحمیل می شد. از مهم ترین چالش هایی که در آژانس های مسافرتی با آن مواجه هستیم وجود چند پنل جهت آپدیت موجودی در هتل ها است که در زمان های پیک سفر، هتل ها در بروزرسانی این پنل ها با مشکلاتی از جمله کمبود نیروی انسانی و خطاهایی همراه هستند و در نتیجه  احتمال اور شدن اتاق و نبود ظرفیت کافی در هتل وجود دارد. ما در چنلید، با استفاده از تکنولوژی روز، بستری یکپارچه از اتصال به چنل منیجرها، آژانس های چارتری، CRS و GDS ها راخلق کردیم تا بتوانیم خدمات شایسته و مطلوبی به تامین کنندگان و خریداران حوزه اقامتگاه های داخلی ارایه کنیم."