خرید از بانه از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی کولرگازی بانه انتخاب

گزارش بازرگانی،   3991214032

خرید کولرگازی با مصرف انرژی مناسب از بانه

احتمالاً هیچ اختراع مدرنی برای زندگی پیشرفته امروز راحت‌تر از خنک سازی هوا توسط کولرگازی های کم مصرف ضروری نیست. کولرهای گازی امروز، از نوع پنجره‌ای گرفته تا سیستم‌های دیواری و ایستاده و مدلهای دیگر، نسبت به گذشته از نظر مصرف انرژی مقرون‌به‌صرفه‌ترند، بنابراین در هنگام استفاده از کولر گازی نیاز نیست نگران هزینه برق مصرفی بالا را با این هزینه های بالا مصرف برق را بپردازید.

سیستم تهویه مطبوع و کولر گازی هنوز هم یک اختراع نسبتاً مدرن است. برای یافتن بهترین سیستم تهویه هوا و به حداکثر رساندن بازده انرژی آن، اطلاعات موردنیاز خود را انتخاب کنید: اینکه هنگام خرید کولرگازی جدید و کم‌مصرف، به دنبال چه چیزی باشید و در هنگام خرید کولرگازی جدید با صرفه‌جویی در مصرف انرژی باید چند مورد اساسی را برسی کنید که به شما در پایین نگه‌داشتن قبض برق و خنکی دمای خانه یا محل کار شما بالاترین کارایی را داشته باشد.

قدرت پرتاب باد 15 متر در کولر گازی های اینورتر 12000

ویژگی‌هایی که هنگام انتخاب کولرگازی باید به دنبال آنها باشید این است که اندازه کولر گازی مناسب با فضای شما با چه قدرت موتوری باشد. هنگام انتخاب کولرگازی اندازه و قدرت موتور بسیار مهم است. یک کولرگازی مناسب هوا را خنک می‌کند و رطوبت و تصفیه هوا را انجام میدهد. یک کولرگازی کوچک برای حفظ دمای تنظیم شده باید کار اضافی انجام دهد و باعث افزایش قبض برق شما شود. اندازه و انتخاب کولرگازی مناسب با فضای شما احتمالاً مهم‌ترین عاملی است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود.

داشتن تنظیمات درجه حرارت و خنک کنندگی  قابل ‌برنامه‌ریزی در کولر گازی امری ضروری است. این روزها، حتی کولرگازی های پنجره نیز با نمایشگرهای دیجیتال ارائه می‌شوند تا بتوانید دمای دقیق را تنظیم کند و حتی زمان خاموش بودن یا روشن بودن دمای دقیق هوا را تنظیم کنید،

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در بهترین سیستم‌های کولر گازی موردتوجه قرار گیرد، تنظیمات صرفه‌جویی در مصرف انرژی است، به این معنی که دستگاه پس از خنک شدن فضای شما نه‌تنها کمپرسور بلکه فن را نیز خاموش می‌کند؛ بنابراین باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

رتبه‌بندی بالای EER و SEER این دو رتبه‌بندی مرتبط معیاری برای بازده انرژی یک کولر گازی است که در BTU اندازه‌گیری می‌شود. در همین حال " EER مخفف "رتبه‌بندی بهره‌وری انرژی" و SEER مخفف "رتبه‌بندی بهره‌وری انرژی فصلی" است. به‌طورکلی، درجه‌بندی بالاتر به معنای کارایی بیشتر است و رتبه‌بندی SEER و EER را می‌توان هم برای تهویه مطبوع منازل و هم برای مراکز کاری پرتردد محاسبه کرد.

هنگامی‌ که در مورد خرید بهترین کولرگازی یا سیستم سرمایش و گرمایش برای خانه خود تصمیم می‌گیرید، به دنبال برچسب میزان مصرف انرژی باشید. این برچسب انرژی به این معنی است که این محصول استانداردهای کارایی بالاتری را نسبت به سایر مدل‌های مشابه داشته یا از آنها فراتر رفته است.

راهنمای خرید کولرگازی 18000 اجنرال

کولر گازی 18000 اجنرال مدل ASGS18LFCZ با مصرف کم و بازدهی بالا

کولر گازی 18000 اجنرال مدل ASGS18LFCZ با وجود کیت اینورتر دور متغیر در این دستگاه و با استفاده از گاز مبرد R410 و با وجود کمپرسور روتاری محصول، این مدل کولر گازی اجنرال را فوق العاده و شگفت انگیز می کند.

قابل توجه است که حتی قبل از ورود این فناوری در زمینه تولید کولر گازی شرکت اجنرال با سیستم خاموش و روشن شدن در بازه زمانی مشخص سرمایه محیط را کنترل می‌کرد.

بعد از طراحی و ورود تکنولوژی اینورتر در تکنولوژی کولر گازی اکنون دور موتورهای این کولرگازی ها کم و زیاد شده و باعث جلوگیری از خاموش شدن موتور کولر میشود. با وجود این کیت اینورتر در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می شود و کمپرسور و موتور موتور کولر گازی طول عمری بیشتر می دهد.

همچنین کولر گازی 18000 اجنرال مدل ASGS18LFCZ با استفاده از کیت اینورتر در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و دارای برچسب انرژی +A می باشد.

سیستم هوشمند اسمارت در کولرهای گازی ال جی

سیستم هوشمند اسمارت و یا سیستم اسمارت هوشمند از آن دسته از تکنولوژی هایی می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش میزان مصرف برق بگذارد. به نوعی دستگاه شما با استفاده از این سیستم قادر است تا به میزان 13 درصد بر کاهش مصرف برق اثر بگذارد اما چگونه؟

توجه داشته باشید که این اسکن هوشمند با استفاده از اشعه ماورابنفش می تواند به خوبی میزان حرارتی دمای افرادی که در آن محیط قرار دارند را شناسایی کند و همچنین می تواند تعداد افراد را نیز به خوبی تشخیص دهد. حال چنانچه فرد یا افرادی به آن محیط اضافه و یا کم شوند می تواند به صورت خودکار دور موتور را کاهش وافزایش دهد. اینگونه است که این محصول می تواند باعث کاهش میزان مصرف برق شود.

راهنمای قیمت خرید کولر گازی ال جی 30000

کم مصرف و کم صدا بودن کولرهای ال جی

یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد قیمت کولر گازی ال جی و تولید صدای کم و آرامی است که می تواند به نوعی دستگاه را خاموش جلوه دهد! کمپرسور کولر گازی ال جی 18000 کم مصرف به دلیل وجود کمپرسور دی سی اینورتر کاملا بی صدا می باشد و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

امکانات هوشمند کولرگازی کم‌مصرف

اگر کولرگازی های مجهز به Wifi را تجربه‌کردن کرده‌اید و خانه خود را با این سیستم هوشمندسازی کرده‌اید، پس دغدغه پول برق و قبض های سنگین در فصل گرما را ندارید.

انتخاب مناسب یک کولرگازی مطبوع برای اطمینان از خنک شدن خانه بدون استفاده از انرژی اضافی مهم است زیرا کولرهای گازی با کاهش رطوبت و کاهش دما کار می‌کنند. کولرگازی های بزرگ‌تر فضای شما را سریع‌تر و بهتر خنک خواهد کرد.

کافی است فضای محیط منزل یا محل کار خود را اندازه بگیرید تا متراژ محیطی که می‌خواهید خنک شوید را اندازه بگیرید و سپس با یک نمودار تهویه مطبوع BTU بدست بیاید و با فروشنده خود مشورت کنید تا بفهمید چه میزان قدرت برای خنک سازی این اندازه فضا لازم دارید. هنگام انتخاب یک کولرگازی برای خانه، مهم است که "میزان قدرت موتور" هر مدل را بررسی کنید و انتخاب قدرت موتور موردنیاز برای خنک سازی هوا منزل یا محیط کار شما ممکن است بسته به عواملی مانند آب‌وهوای منطقه زندگی و متراژ خانه افزایش یابد.

برچسب‌های انرژی یک روش مفید برای مقایسه سریع مدل‌های مشابه بدون نیاز به‌صرف تمام‌وقت خود را برای تحقیق در مورد کولرهای گازی مختلف است. اگر 150 سال به گذشته برگردید و سعی کنید برای افرادی که ملاقات کرده‌اید توضیح دهید که در خانه خود سیستمی دارید که گرما و رطوبت را از هوا خارج می‌کند، ممکن است آنها فکر کنند که این یک جادوگری است.

باتوجه‌به اینکه کولرگازی شما بدون هیچ زحمتی کار می‌کند و با یک تنظیم ساده از طرف شما، تقریباً می‌توانید بفهمید که کسی چگونه می‌تواند این هوای دلپذیر خنک را در گرمترین مناطق و فصلها داشته باشد. واضح است که داشتن کولر گازی کم مصرف برای هر خانواده و هر شرکتی یکی از مهمترین موارد جهت آسایش و کارایی بهتر کارمندان و ارامش بهتر خانواده است.

برای اینکه خانه شما در طول تابستان بیش از حد گرم و مرطوب نشود، کولرگازی شما به دو قسمت اساسی نیاز دارد: خنک‌کننده و گردش هوا (بدون خنک‌سازی، سیستم فقط هوای دمای اتاق را در خانه بارهاوبارها می‌چرخاند) بدون داشتن دریچه هوا در محیط خود، هیچ سیستم خنک‌کننده ای نمیتواند کارایی خود را به خوبی اجرا کند.

کارایی و عملکرد کولر گازی کم مصرف چگونه است؟

کولرهای گازی برای خنک‌کردن خانه شما به فناوریهای هوشمند متکی هستند، با استفاده از یک گاز شیمیایی به نام مبرد که به‌راحتی از یک گاز به مایع تبدیل می‌شود و دوباره برمی‌گردد هوای کرم را به هوای خنک تبدیل خواهد کرد.

هنگامی‌که کولر هوای گرم را از بین ببرد، باید بخشی از سیستم وجود داشته باشد که هوای خنک را از درون خانه به گردش بیندازد که واحد رسیدگی هوا AHU  از این فرایند مراقبت می‌کند. AHU هوا را از طریق فیلترهای هوا برای ازبین‌بردن آلودگی‌ها و مواد آلرژی‌زا، از طریق سیم‌پیچ اواپراتور برای خنک‌سازی عبور می‌دهد و سپس با استفاده از یک فن دمنده هوا را از طریق دریچه های متحرک کولر به بیرون هدایت میکند.

اگرچه اکثر سیستم‌های کولرگازی بسیار مشابه کار می‌کنند، اما کارایی آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به‌خصوص اگر شما دارای یک کولر قدیمی بیش از یک دهه هستید میانگین دما و خنک سازی محیط شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

میزان انرژی موردنیاز برای خنک‌سازی یک‌خانه که در مناطق گرمسیر است با مقدار موردنیاز برای خنک‌سازی یک‌خانه در سردسیر است متفاوت خواهد بود. نسبت بهره‌وری انرژی فصلی SEER با یک‌بار خنک‌کننده متوسط ​​بر اساس درجه حرارت‌های مختلف فضای باز در تابستان شروع می‌شود و از 60 تا 100 درجه است.

جایگزینی کولرگازی فعلی خود با خرید کولر گازی کم مصرف می‌تواند تا رسیدن به شرایط هوایی بهتر و صرفه جویی در هزینه های برق بسیار برای شما ارزشمند و اقتصادی تر باشد.

لیست قیمت کولر گازی های کم مصرف و ارجینال از شهر بانه

بازدید کننده گرامی شما میتوانید جهت خرید انواع برندهای کولر گازی ال جی، اجنرال، بوش، سامسونگ، هیتاچی و سایر برندها برای خرید از بانه به فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب به ادرس اینترنتی (https://banehentekhab.com) مراجعه و بصورت 24 ساعته با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.