همدستی مادر و پسر برای قتل پدر

حوادث،   3991213085

فرمانده انتظامی گنبدکاووس (استان گلستان) از دستگیری زن جوان که با نقشه شیطانی، همسرش را به قتل رسانده بود خبر داد.

همدستی مادر و پسر برای قتل پدر

به گزارش مهر، سرهنگ محمود علی فر بعدازظهر چهارشنبه در تشریح قتل یکی از شهروندان گلستانی اظهارکرد: در ۲۵ آذرماه سال جاری جسد مرد ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که متوفی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع ذهن ماموران را به سمت به قتل رساندن نامبرده توسط همسر و یا اعضاء خانواده هدایت کرد.

علی فر ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، لذا با توجه به تناقض گوئی های زن جوان، با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: زن جوان در اعترافات خود عنوان کرد که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیر شده که پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب آور را به او داده و وی را بیهوش می‌کند.

وی بیان کرد: متهم پس از بیهوش کردن همسرش او را به قتل رسانده و با همدستی فرزند خانواده با خودرو جسد را به یکی از جاده‌های روستایی اطراف شهرستان منتقل و در حاشیه جاده رها می‌کنند.

علی فر یادآور شد: فرزند خانواده که پسر ۱۹ ساله‌ای است هم در این ماجرا لب به اعتراف گشود و به همدستی در قتل پدر اعتراف کرد.

وی بیان کرد: فرزند مقتول عنوان کرد که به دلیل وجود اختلاف خانوادگی شدید مادرم این نقشه شوم را طراحی و قرص‌های خواب آور را که توسط فردی دیگر تهیه شده بود به پدر دادیم و پس از به قتل رساندن پدر اعلام مفقودی اش را به پلیس اعلام کردیم.

طبق گفته فرمانده انتظامی گنبدکاووس قاتل و همدستش به مرجع قضائی معرفی شدند.