تولید محتوا؛ چالش اصلی کسب و کار ها برای حضور در فضای دیجیتال

گزارش بازرگانی،   3991213046

 

C:\Users\nimaolfat\Desktop\تولیذ محتواا.jpg 4.jpg

امروزه تولید محتوا به یکی از مهم ترین موضوع حضور کسب و کار های در فضای دیجیتال، به خصوص حضور موثر در شبکه های اجتماعی و فضای وب تبدیل شده است. جدای از این موضوع تولید محتوا همیشه رابطه مستقیمی با اهداف بازاریابی دارد و این مسئله نیز به اهمیت تولید محتوا میافزاید. اهدافی مثل: امکان شناخت سلیقه مخاطبین، جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبین فعلی، بهبود سئو سایت، برندینگ و ...

همین موضوع سبب شده سازمان ها بیش از پیش به دنبال راه چاره ای برای سر و سامان دادن به فرآیند تولید محتوای خود باشند. بعضی از آنها کارشناس تولید محتوا استخدام کرده و بعضی دیگر این فعالییت مهم را برون سپاری میکنند.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی 3 مجموعه برتر که در زمینه تولید محتوا فعالییت دارند بپردازیم.

الو کانتنت

الو کانتنت یکی از مجموعه های مطرح و شناخته شده در حوزه تولید محتوا میباشد. شاید این برتری الو کانتنت در بازار محتوا به تخصصی بودن فعالییت این مجموعه برمیگردد. در واقع تمامی خدمات الو کانتنت پیرامون تولید محتوا میباشد و به گفته ی خودش، استارتاپی است که در مسیر تولید محتوا متنی و الکترونیکی با تکیه بر سه اصل کیفیت، تعهد زمانی و مقرون به صرفه بودن گام برمیدارد.

خدمات الو کانتنت

یکی از اصلی ترین نقاط قوت الو کانتنت، ارائه خدمات تولید محتوا در دسته بندی های گوناگون است. این دسته بندی ها شامل موارد زیر میباشد:

  1. تولید محتوای متنی
  2. تولید محتوا به انگلیسی
  3. تولید محتوای شبکه های اجتماعی
  4. تولید محتوای صوتی
  5. تولید محتوای ویدیویی

مزیت های همکاری با الو کانتنت

شاید اصلی ترین مزیت همکاری با الو کانتنت به همین تخصصی بودن خدماتی که ارائه میدهد برمیگردد. یعنی در واقع درست مطابق با نیاز شما، جنس محتوا و محلی که میخواهید محتوایتان در آن انتشار یابد، شما را از خدمات ویژه و تخصصی خود بهره مند میسازند.

به طور مثال ممکن است در نظر داشته باشید از محتوایتان در شبکه های اجتماعی استفاده کنید! قطعا اصول و استاندارد های تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و سایر بستر های موجود مانند تولید محتوا برای بهبود سئوی سایت، کاملا با یکدیگر متفاوت میباشند و نمیشود از یک محتوای تولیدی برای هر دو این اهداف استفاده کرد. به همین خاطر الو کانتنت با ارائه خدمات گوناگون، خیال شما را از تولید محتوایی کاملا سفارشی و دارای تطابق حداکثری با نیازتان، راحت میکند.

نویسش

نویسش یک پلتفرم آنلاین سفارش محتواست که مسیر رسیدن به محتوای حرفه ای را ساده کرده است و شما میتوانید تنها به سادگی چند کلیک محتوای مورد نیازتان را سفارش داده و در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت ممکن، به آن دسترسی پیدا کنید.

خدمات نویسش

نویسش خدمات تخصصی خود را در زمینه تولید محتوا در سه دسته بندی متفاوت انجام می دهد:

تولید محتوا

این خدمت نویسش، تمامی نیاز شما در ارتباط با محتوای متنی برطرف میکند. فرقی نمیکند برای چه هدفی مانند وبلاگ، رپرتاژ آگهی و ... به محتوای متنی نیاز داشته باشید، نویسش شما را به مقصودتان میرساند.

محتوای صوتی

یکی دیگر از خدمات خوب نویسش، امکان تولید محتوای صوتی میباشد. شما میتوانید با پشتوانه تیم مجرب نویسش و با خیالی آسوده، از خدمات تولید پادکست و محتوای صوتی نویسش بهره مند شوید.

نویسش پلاس

ممکن است نیاز شما کمی فراتر از فرآیند تولید محتوا بوده و بخواهید در زمینه تدوین استراتژی و تقویم محتوایی نیز از خدمات یک تیم کارآزموده بهرمند شوید و با برنامه ریزی دقیق و منظم در مسیر محتوایی کسب و کار خود گام بردارید. نویسش این امکان را فراهم آورده تا بتوانید با استفاده از این خدمت ویژه یعنی نویسش پلاس، تولید محتوای خود را طبق یک استراتژی و تقویم محتوایی مشخص پیش ببرید.

مزیت های همکاری با نویسش

از مزیت های همکاری با نویسش علاوه بر خدمات تخصصی که زمینه تولید محتوا ارائه میدهد و شما را از لحاظ محتوایی بی نیاز میکند، میتوان به با کیفیت بودن محتوای تولیدی و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه خدماتی که ارائه میدهند نیز اشاره کرد. همچنین همانطور که پیش تر گفته شد شما میتوانید با استفاده از خدمت جذابی که تحت عنوان نویسش پلاس ارائه میدهند از خدمات ارزنده آنها برای تدوین استراتژی و تقویم محتوایی نیز استفاده کنید.

آژانس تبلیغاتی رسا

شکل گیری آژانس تبلیغاتی رسا به 7 سال پیش برمیگردد. رسا یکی از مجموعه های تبلیغاتی موفق در ایران است که از همان روز های اول به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته است. شبکه های اجتماعی نیز اغلب بر پایه گردش محتوا استور هستند و یکی از نیاز های همیشگی کسب و کار ها تولید محتوا به خصوص برای انتشار در شبکه های اجتماعیشان بوده است. همین موضوع سبب شد آژانس تبلیغاتی رسا خدمات تولید محتوای حرفه ای را به گروه خدماتی که ارائه میدهد، اضافه کند.

C:\Users\nimaolfat\Desktop\ویژگی های یک محتوا خوب.jpg 003 (4).jpg

خدمات آژانس تبلیغاتی رسا

جدای از خدمات تبلیغاتی، خدمات تولید محتوای رسا به شرح زیر میباشد:

  1. تولید محتوای اختصاصی برای شبکه های اجتماعی
  2. تولید محتوای تبلیغاتی
  3. طراحی پوستر تبلیغاتی
  4. تولید تیز، موشن گرافی و استاپ موشن

مزیت های همکاری با آژانس تبلیغاتی رسا

آژانس تبلیغاتی رسا از تیمی جوان، خلاق و پر انرژی تشکیل شده که تجربیات درخشانی در اجرای صد ها پروژه های تبلیغاتی از خود به جای گذاشته اند. جدای از موفقیت های این مجموعه در زمینه تبلیغات، سوابق ارزنده و چشمگیری در زمینه تولید محتوا برای برندهای معروف داشته اند و شما میتوانید با خیالی آسوده و با تکیه بر تجربه تبلیغاتی این تیم حرفه ای، از خدمات تولید محتوای آن ها استفاده کنید.