فضل‌اللهی ما هم پر کشید

دکتر احمد توکلی،   3991212090 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بدنبال درگذشت مرحوم سیدجمال سیدی فضل‌اللهی از همکاران فعال دیده بان شفافیت و عدالت دکتر احمد توکلی در یادداشتی نام و یاد او را گرامی داشت.

فضل‌اللهی ما هم پر کشید

خدایا او را بر سفره کرم خویش بنشان و از شراب طهور به وی بنوشان و لباس عافیت ابدی بر قامت رنجیده و رنج‌دیده این مجاهد بپوشان. به گواه همرزمان پاکدل و راستگو از مجاهدت‌های آقاسیدجمال سیدی فضل‌اللهی در عرصه دفاع مقدس هشت‌ساله از اسلام، ایران و مردم شنیده‌ها داریم. ایشان علاوه بر این مجاهدت‌ها، همراه با دیده‌بان شفافیت و عدالت در میدان مصاف با فساد و تباهی می‌جنگید. فسادی که پس از دفاع مقدس هر روز قوی‌تر شده و حالا با مبدل شدن به اژدهای هفت‌سر دنیا و دین مردم و حتی استقلال و تمامیت کشور را هدف گرفته است.

من خود گواه صدق، آرامش، صداقت و صلابت او بودم و مبارزه بی توقع او را می‌دیدم. صداقت به معنای آنکه کوچک‌ترین زیانی را متوجه بی‌گناهی نکند و صلابت به معنای آنکه از ویژه‌خواران خدانشناس، هر که باشد چشم نپوشید و مقدمات اطلاعاتی لازم را فراهم و با تن آسیب‌دیده از جبهه‌های دفاع ملت از اسلام و مردم و ایران، هفته‌ای چند بار با اتوبوس و قطار مسیر قم و تهران را طی می‌کرد تا خود را شریک کار بزرگی سازد که برادرانش در دیده‌بان شفافیت و عدالت آغاز کرده بودند.

این مصیبت را به همسر وفادار و فرزندان آن عزیز به ویژه حجت‌الاسلام سیدمحمدصادق سیدی فضل‌اللهی و یاران و همراهانش و اصحاب سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت تسلیت عرض می‌کنم.