دانلود نسخه ۴K تقویم سال ۱۴۰۰

گزارش بازرگانی،   3991212039

حالا که رفته رفته به پایان سال 1399 و آغاز سال 1400 نزدیک می‌شویم، احتمالا شما هم برای برنامه‌ریزی درسال آینده و اطلاع از روند روزها، هفته‌ها و ماه‌های سال 1400 و همچنین تعطیلات و مناسبت‌های آن، به دنبال تقویمی زیبا و چشم نواز هستید. اگر اینطور است، بسیار خوشحال هستیم که این خبر را به اطلاع شما برسانیم که امسال هم وبسایت لست سکند مثل سال‌های گذشته و بر اساس رسمی که هر ساله در اسفندماه داریم، برای یازدهمین سال پیاپی، تقویمی زیبا به صورت کاغذ دیواری (Wallpaper) و براساس مناسبت‌های سال 1400 تهیه کرده‌‎ایم. این تقویم را با افتخار در اختیار شما همراهان همیشگی لست سکند قرار می‌دهیم.

امیدواریم که شما همراهان عزیز از تقویم 1400 لست‌سکند استفاده کنید و همواره اوقاتی شاد و خوش را در کنار خانواده، دوستان و همکارانتان پشت‌سر بگذارید.

تذکر: استفاده و استناد به تقویم 1400 لست‌سکند با مسئولیت شخصی شما خواهد بود و وبسایت و مجموعه لست‌سکند امکان درج اشتباه در مناسبت‌ها و تاریخ‌ها را رد نمی‌کند.

با کلیک بر روی گزینه دانلود تقویم سال 1400 می‌توانید فایل فشرده شده این تقویم را از وب سایت لست سکند به صورت یکجا دریافت کنید.

همچنین میتوانید تقویم 1400 را به صورت ماه های جداگانه و به صورت یکجا با کیفیت های 4K و Full HD دانلود کنید.

منبع : لست سکند