آیا تور نوروز ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد؟

گزارش بازرگانی،   3991211076

با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌هایی که از جانب برخی دولت‌ها در جهت کاهش روند بیماری کرونا اعمال خواهد شد، برای برگزاری تور نوروز 1400 ممکن است مسافران دچار شک شوند.

برگزاری تور نوروز 1400 برای تورهای داخلی منوط به قوانین تردد بین شهری و دولت خواهد بود. از آنجایی که ویروس کرونا در مرحله واکسیناسیون قرار دارد و هنوز واکسیناسیون کرونا همه گیر نشده است، ما به شما چند پیشنهاد برای نوروز 1400 داریم.

به جای سفر رفتن با تور نوروز 1400 بهتر است که با خانواده در محیط خانه فقط به استراحت بپردازید و از برنامه‌های تلویزیون و سرگرمی‌های دسته جمعی لذت ببرید. یک روش دیگر برای گذراندن نوروز 1400 خواندن کتاب و تورهای مجازی از مکان های مختلف جهان خواهد بود. گشت وگذار در قاب گوشی و لم دادن روی کاناپه گرم ونرم بهتر از هر گزینه‌ای لذت بخش‌تر از سفر در کرونا خواهد بود. پس لطفاً برای حفظ جان خود و خانواده در خانه بمانیم!!!

نوروز 1400 مانند تمام نوروزهای گذشته و نوروزهای آینده می‌گذرد. پس لطفاً خونسردی خود را حفظ کنید و به روزی فکر کنید که زمین از کرونا پاک شده و شما به همرا خانواده و بدون ماسک و الکل راهی یک سفر پر ماجرا شدهاید.

در مورد تور نوروز 1400 خارجی باید گفت امکان ندارد که بتوان برای اروپا در نوروز 1400 برنامه ریزی کرد.

مرزهای اروپا در نوروز 1400 به روی مسافران جهان بسته خواهد بود. برای رفتن به سفر در نوروز 1400 بهتر است که با یک برنامه ریزی دقیق از تک تک لحظه ها نهایت لذت را ببرید برای این کار ما توصیه می‌کنیم که از گوشی همراهتان شروع کنید و با وصل کردن موبایل به تلویزیون یک آلبوم زیبا از تمام جاهایی که به طور مجازی رفته‌اید بسازید. با خرید لوازمی، مانند: آبرنگ و مداد رنگی آثار هنری از خود خلق کنید، شاید هنر و استعداد جدیدی از خود کشف کردید.

برای سفر در نوروز 1400 لازم نیست که حتماً چمدان را ببندید و راهی فرودگاه شوید، با یک لیوان چایی داغ، خود را به مسافرت لذت بخش دعوت نمایید.

در این میان مواظب کلاهبرداری‌های حرفه‌ای باشید که به صورت کاملاً تخصصی اقدام به برگزاری تور نوروز 1400 خواهند کرد. برگزاری تورهای نوروزی نه تنها خیانت به خود ماست بلکه باعث عقب افتادن بهبود شرایط کرونا نیز خواهد شد. پس لطفا برای حفظ جان خود و انسان‌ها از سفر با تور نوروز 1400 دست بردارید. آنچه که بیش از پیش باعث شده تا تور نوروز 1400 بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، تب این اسم است، آخرین نوروز قرن، اولین نوروز از سده 1400، این دلایل باعث ایجاد یک جنگ روانی برای مردم خواهند شد و ترغیب کننده ایجاد یک خاطره در روزهای نوروز خواهد بود. از دیگر عواملی که باعث مسافرت بیشتر در نوروز 1400 خواهد بود مسئله زندگی لوکس و تجملی ما ایرانیان است، به قول معروف: چشم و هم چشمی با هم!!!

برای سلامت جان خود و خانواده هم لطفاً بیخیال این سفر شوید، فرصت را غنیمت شمرده و بیشتر استراحت کنید. برنامه پیک نیک ساده بیرون از شهر، تماشای فیلم‌های نوستالژی و ساختن یک کار هنری، همگی برای پر کردن اوقات فراغت نوروز 1400 کافی و جذاب اند، به امور معوقه خود بپردازید و زمان را بیشتر دریابید.