سه کلیک تا رزرو بلیط هواپیما ارزان اهواز

گزارش بازرگانی،   3991210109

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا اهواز

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم نکاتی که منجر به خرید بلیط هواپیما ارزان اهواز می‌شود رو بهتون بگیم تا در سفر به اهواز از این نکات استفاده کنید...

نکاتی که منجر به خرید بلیط هواپیما ارزان اهواز می‌شود

اهواز شهر پل‌ها، هفتمین شهر پر جمعیت ایران و مرکز استان خوزستان، یکی از کلان شهر‌های ایران با مساحتی حدود 185 کیلومتر مربع در جنوب غربی کشور قرار گرفته است. گذر رودخانه خروشان کارون از مرکز اهواز، این شهر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است. برای اتصال دو بخش شهر به یکدیگر 8 پل بر روی رودخانه کارون بنا شده که هر یک از سبک معماری منحصر به فردی برخوردار است. بازدید از این پل‌ها، خود به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر اهواز تبدیل شده است. برای سفر به شهر اهواز و بازدید از جاذبه‌های زیبای آن کافی است بلیط هواپیما اهواز را با ارزان‌ترین قیمت از سایت سه کلیک خریداری کرده و راهی سفر شوید.

برخی از جاذبه‌های گردشگری شهر اهواز

در سفر به شهر اهواز می‌توانید از طولانی‌ترین آبشار مصنوعی جهان که از پل هفتم آن جاری است، دیدن کنید و یا به تماشای پل سیاه، قدیمی‌ترین پل ساخته شده بر رود کارون که قدمتی 100 ساله دارد بروید. از دیگر جاذبه‌های گردشگری اهواز می‌توان به پل سفید، اولین پل معلق کشور، کلیسای پروتستان، کاروانسرای معین‌التجار، عمارت ماپار، لشکر آباد و ... نام برد.

سوغات اهواز

مهم‌ترین و پر طرفدار‌ترین سوغات شهر اهواز و استان خوزستان خرما و فراورده‌های جانبی آن مانند قند خرما، قهوه هسته خرما، شیره خرما و... می‌باشند. از دیگر سوغات این شهر می‌توان به انواع ادویه، حلوا ارده و کلوچه‌های سنتی خوشمزه این شهر اشاره کرد.

فرودگاه بین المللی اهواز

فرودگاه بین المللی اهواز یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه کشور می‌باشد که به طور میانگین روزانه 70 پرواز داخلی و خارجی در آن صورت می‌گیرد. فرودگاه اهواز از معدود فرودگاه‌های ایران است که به تجهیزات ILS مجهز شده که از این تجهیزات در شرایط نامساعد جوی برای بهبود دید افقی استفاده می‌شود. البته کشف میادین جدید نفتی در باند این فرودگاه باعث شده تصمیماتی برای جا به جایی و انتقال آن به مکانی دیگر گرفته شود. پیش بینی می‌شود ظرف ده سال آینده فرودگاه جدید اهواز در مکان جدید آماده بهره برداری گردد.

آب و هوای اهواز

پوشش گیاهی بسیار کم اهواز سبب گرمی و خشکی بیش از حد هوای این شهر شده تا جایی که به آن لقب دومین شهر گرم ایران را داده‌اند. به همین دلیل اگر قصد سفر به اهواز و گشت و گذار در این شهر زیبا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اواخر زمستان و اویل بهار را برای زمان سفر خود انتخاب کنید.

البته در همین ایام نیز اگر تحمل آفتاب داغ جنوب برایتان سخت است، بلیط هواپیما خود را طوری انتخاب کنید که در ساعات پایانی روز وارد اهواز شوید.

بلیط ارزان هواپیما اهواز

قیمت بلیط هواپیما اهواز نیز مانند هر مقصد به عواملی مانند کلاس پروازی، ایرلاین ارائه دهنده بلیط هواپیما، فصل پرواز، نوع بلیط و ... وابسته می‌باشد. گاهی ممکن است ارزان‌ترین بلیط را بدون توجه به شرایط آن خریداری کنید ولی بعد متوجه شوید که انتخاب درستی انجام نداده‌اید. باید توجه داشته باشید که هنگام خرید بلیط هواپیما اهواز بهتر است از ابتدا تمام شرایط را در نظر بگیرید و با توجه به آن‌ها ارزان‌ترین بلیطی که با شرایط و سلیقه شما هم خوانی دارد خریداری کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت بلیط هواپیما اهواز

همان طور که گفتیم عوامل مختلفی بر قیمت بلیط هواپیما تأثیر می‌گذارند که در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کلاس پروازی: معمولا بلیط هواپیمای اهواز در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی عرضه می‌شوند. بلیط‌های بیزینس کلاس، فضای بیشتری برای نشستن در اختیار مسافر قرار داده و خدمات ویژه ای را ارائه می‌دهند. قیمت آن‌ها هم قاعدتاً گران‌تر می‌باشد. بلیط‌های اکونومی فضای نشستن کم‌تری داشته و خدمات ویژه‌ای هم برای ارائه ندارند اما قیمت آن‌ها هم ارزان‌تر می‌باشد. اگر مدت زمان پرواز طولانی نباشد با انتخاب بلیط هواپیما اکونومی می‌توانید بلیط ارزان‌تری خریداری کنید.

فصل پرواز: فصل سفر را به طور کلی به دو فصل،‌ های‌سیزن ( فصل‌های پر تردد سال) و لو‌سیزن ( فصل‌های کم مسافر) تقسیم می‌کنند. معمولا در فصل‌های پر تردد سال با بالا رفتن تقاضا برای سفر به اهواز، بلیط هواپیما اهواز نیز گران‌تر می‌شود، این افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت هتل‌ها نیز می‌شود. بر عکس در فصل‌های کم مسافر سال، کاهش تقاضای سفر سبب پائین آمدن قیمت بلیط هواپیما و هزینه اقامت می‌گردد. در سفر به شهر اهواز اگر بتوانید گرمای هوا را تحمل کنید، ارزان‌ترین زمان سفر به اهواز اواخر بهار و یا اوایل پائیز می‌باشد. در این ایام گرمای هوا قابل تحمل است، اما با کم بودن تعداد مسافران می‌توانید بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

ایرلاین ارائه دهنده بلیط: همان طور که می‌دانید در حال حاضر ایرلاین‌های مختلفی در ایران فعالیت می‌کنند. تعدادی از ایرلاین‌های داخلی که پروازهایی را به مقصد اهواز انجام می‌دهند ، عبارتند از: ایران ایر، زاگرس، کاسپین، آتا، قشم ایر، ایران ایرتور، آسمان، نفت ایر، ماهان، ساها، پویا ایر، تابان، کیش ایر، سورینام ایرویز. می‌بینید که بعضی از این نام‌ها به گوشتان آشنا تر هستند. این ایرلاین‌ها بلیط‌های خود را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند. برای خرید بلیط هواپیما ارزان اهواز بهتر است قیمت بلیط عرضه شده همه این ایرلاین‌ها را بررسی کنید تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

نوع بلیط هواپیما: بلیط‌های هواپیما در سه نوع سیستمی، چارتر و لحظه آخری عرضه می‌شوند. به بلیط‌هایی که توسط خود ایرلاین ارائه می‌شوند بلیط سیستمی گفته می‌شود. این نوع بلیط‌ها معمولا قیمت ثابتی دارند. از مزایای این نوع بلیط تفاوت قیمت بزرگسالان و کودکان، امکان رزرو بلیط از دو ماه پیش از پرواز، امکان تغییر نام، تغییر تاریخ و البته کنسلی (با کسر جریمه، مبلغ بلیط مسترد می‌شود) را می‌توان نام برد.

گاهی آژانس‌های مسافرتی در مسیرهای پر تردد تمام، یا قسمتی از صندلی‌های یک هواپیما را برای مدتی پیش خرید می‌کنند. به این نوع بلیط چارتر گفته می‌شود. بلیط‌های چارتری نوسان قیمت بالایی دارند البته معمولا از بلیط‌های سیستمی ارزان‌تر هستند اما گاهی در فصل‌های پرتردد سال قیمت آن‌ها به صورت نجومی بالا می‌رود. توجه داشته باشید که قیمت بلیط کودکان و بزرگسالان در این نوع بلیط یکسان است. این بلیط‌ها معمولاً دو هفته پیش از پرواز عرضه می‌شوند. در حالت عادی امکان تغییر نام، تغییر تاریخ و کنسلی ندارند. در موارد خاص در صورت کنسل کردن بلیط چارتر مشمول جریمه‌های سنگین می‌شود.

آخرین نوع بلیط هواپیما، بلیط‌های لحظه آخری هستند. بلیط‌های لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های سیستمی و چارتر هستند که تا روز قبل از پرواز فروش نرفته‌اند، در چنین حالتی ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر بیشتری با قیمت بسیار پائین عرضه می‌کنند. ارزان‌ترین بلیط هواپیما اهواز را می‌توان در این نوع بلیط خریداری کرد.

خرید بلیط هواپیما ارزان اهواز

با توجه به نکاتی که گفته شد، برای خرید بلیط هواپیمای ارزان اهواز بهتر است با مراجعه به سایت سه کلیک و مقایسه قیمت بلیط هواپیما اهواز در ایرلاین‌های مختلف و زمان‌های مختلف ارزان‌ترین بلیطی را که با شرایط شما هماهنگ است، خریداری نمائید. مطمئن باشید ما در سایت سه کلیک می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما اهواز را با ساده ترین روش و سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید.