شهاب‌الدین عزیزی خادم کیست؟

ورزشی،   3991210075 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهاب‌الدین عزیزی خادم با اخذ ۴۹ رأی رئیس جدید فدراسیون فوتبال شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم کیست؟

به گزارش برنا؛ عزیزی خادم در اول بهمن 1356 در پلدختر لرستان به دنیا آمد و علاوه بر اینکه رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را از اسفند 90 تا اردیبهشت 95 را در کارنامه دارد. 

در سال 1395 هم او یکی از شانس‌های اصلی رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به جای مهدی تاج بود که به خاطر بندهای اساسنامه قبلی فدراسیون فوتبال در قسمت سوابق مدیریتی در لحظه آخر صلاحیت او برای شرکت در انتخابات احراز نشد. 

عزیزی خادم همان سال سبد رای خود را به مهدی تاج داد. قرار بود پس از رییس شدن تاج، عزیزی خادم دبیرکل فدراسیون فوتبال شود که چون این اتفاق نیفتاد عزیزی خادم و تاج وارد یک تقابل شدند که اوج این تقابل در انتخابات هیات رییسه در سال 95 بود که عزیزی خادم و اسلامیان در یک انتخابات جنجالی به مصاف هم رفتند و چون آرای انتخابات روی وایت برد شمارش نشد، عزیزی خادم صحت انتخابات را زیر سوال برد اما در نهایت این محمود اسلامیان بود که به هیات رییسه راه یافت.

در هر حال و با این وجود عزیزی خادم چهار سال و 10 ماه صبر کرد و حالا دوباره شانس خود را برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال امتحان کرد.

در پایان انتخابات امروز شهاب‌الدین عزیزی خادم با اخذ 49 رأی رئیس جدید فدراسیون فوتبال شد.