سرور مجازی ترید

گزارش بازرگانی،   3991210050

سرور مجازی ترید
سرور مجازی ترید

در این پست ویژه خبری قصد داریم به شما سرور مجازی ترید را معرفی کنیم ، اینکه چرا سرور مجازی ترید مهم است و باید تمام معامله گران بازار های ارز های دیجیتال آن را در اختیار داشته باشند .

سرور مجازی ترید چیست و چرا معامله گران بازار های ارز های دیجیتال به آن نیاز دارند ؟

سرور مجازی ترید یک کامپیوتر 24 ساعته روشن در یک کشور دیگر غیر از ایران است که اینترنت پر سرعت همراه با دسترسی 24 ساعته به آن کامپیوتر را به شما میدهد .

به زبان ساده با خرید یک سرور مجازی ترید ، شما یک کامپیوتر 24 ساعته روشن را برای مدت زمانی مشخص که توسط فروشنده تعین میگردد، اجاره می کنید . این سرور مجازی ترید قابلیت های زیادی از جمله دانلود سریع فایل ها، دسترسی سریع به تمامی سایت های اینترنتی بدون محدودیت و سرعت و ... به شما میدهد .

هنگام ورود به سایت های ارز های دیجیتال نظیر بایننس و سایر صرافی های آنلاین ، موقعیت کشور شما برای مثال کشور آلمان نمایش داده خواهد شد .

از این رو هیچگونه نگرانی بابت موقعیتتان نخواهید داشت و سرمایه تان بدون مشکل در داخل این سرور مجازی ترید حفظ میگردد .

سرور مجازی های دیگری به نام سرور مجازی هلند نیز وجود دارند که کاربران بسته به نیاز خود میتوانند از آنها نیز استفاده کنند و بهره ببرند .

چرا وجود ابزاری به نام سرور مجازی ترید در کنار یک تریدر واجب است ؟

اکثر تریدر های خارجی و ایرانی برای دور زدن تحریم ها علیه ایران ، از سرور مجازی ترید استفاده می کنند ، برای مثال وب سایت بایننس ایران و آمریکا را تحریم کرده ، اگر شما با اطلاعات شخصی از این 2 کشور بخواهید وارد وب سایت بایننس شوید، جلوی ورود شما گرفته خواهد شد .

هیچگاه با استفاده از وی پی ان های اشتراکی یا امثال آن وارد سایت های صرافی نشوید، چرا که بر روی آی پی حساس بوده و بسیار سریع حساب کاربری شما بسته می شود ، اینجاست که آرزو می کردید ای کاش سرور مجازی استفاده میکردیم تا به چنین مشکلاتی نخوریم و مجبور نباشیم از اول و نقطه صفر شروع کنیم .

همیشه قبل از هر اقدامی در بازار های سرمایه گذاری خارجی نظیر ارز های دیجیتال از تمام افراد خبره و متخصص در زمینه بورس ، فارکس، بیت کوین و ... مشاوره دریافت کنید تا دچار ضرر و زیان های سنگین نشوید .

سرور ترید

سرور ترید دقیقا همان ابزاری است که شما برای موفقیت در بازار های مالی خارج از کشور باید حتما در کنار خود داشته باشید ، در غیر این صورت ممکن است دچار شکست های جبران ناپذیری در بازار ها بشوید .

سرور مجازی بایننس

استفاده از وی پی ان های اشتراکی چه خطراتی را در صرافی بایننس به همراه دارد ؟

1ـ ممکن است چندین نفر با 1 ای پی به بایننس وارد شوند که سبب بسته شدن اکانت شما و عدم اجازه برای برداشت وجه میدهد .

2ـ احتمال لو رفتن اطلاعات شما در صورت استفاده از ای پی های اشتراکی بین کاربران زیاد وجود دارد .

3ـ امنیت بسیار پایین می آید ، زمانی که شما اقدام به استفاده از یک آی پی اشتراکی با هزاران نفر دیگر کنید، احتمال ایجاد هر گونه مشکلی را هم باید بدهید .

 سرور مجازی ترید چقدر اهمیت دارد ؟

سرور مجازی ترید ، برای یک تریدر حکم یک فرشته نجات را دارد ، اگر وی پی ان برای تغییر ای پی به خارج از کشور استفاده کنید و در هنگام مشاهده بازار های معاملاتی خارجی به صورت ناگهانی آی پی شما به آی پی ایران تغییر داده شود، تمام سرمایه شما از دست رفته خواهد بود ، چرا که بایننس به شدت و بطور کاملا جدی روی آی پی حساس است و نباید این قضیه را نادیده بگیرید .

مزایای در اختیار داشتن یک سرور مجازی ترید چیست ؟

شما با داشتن سرور مجازی ترید ده ها قابلیت در اختیار خود خواهید داشت از جمله :

1ـ ثابت بودن آی پی شما تا زمانی که اراده کنید ! شرکت وب داده میتواند به شما سرور مجازی بدهد و تا هر زمانی که بخواید آن آی پی در مالکیت شما باشد .

2ـ دانلود فایل و نرم افزار با سرعت بالای 10 گیگابیت بر ثانیه، شاید باور کردنی نباشد، اما شما دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت های دنیا خواهید داشت، برای مثال یک فیلم 1 گیگابایتی در 10 ثانیه دانلود میشود ، با استفاده از این ویژگی شما میتوانید دسترسی فوق سریع به تمام سایت های اینترنتی و دانلود نرم افزار های مورد نیازتان داشته باشید .

3ـ امکان نصب نرم افزار های دلخواه ، شما فقط به ترید و بایننس محدود نیستید، شما میتوانید هر گونه نرم افزاری که روی کامپیوتر خودتان دارید را روی سرور های ترید نصب و استفاده کنید ، برای مثال یک نرم افزار تحلیل بیت کوین میخواهید نصب کنید، بدون مشکل و بدون محدودیت آن را نصب می کنید .

سرعت سرور مجازی ترید چقدر است ؟

سرور مجازی ترید از کشور های هلند ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان و برخی از کشور های آسیایی ارائه می شود ، سرعت اینترنتی که برای سرور مجازی ترید تهیه شده پورت 10 گیگابیت است که معادل 10,000 مگابیت بر ثانیه است .

شما میتوانید از هر جای دنیا که باشید یک سرور ترید تهیه کنید و با استفاده از آن به سادگی نتایجی بی نظیر در وب سایت صرافی دیجیتال خود کسب کنید .

در عمل سرعت شما هیچ گاه کم نخواهد بود و هیچ وقت هم با قطع شدن اینترنت خانگی ADSL شما ، ارتباط تان تا وب سایت بایننس یا امثال آن قطع نمی شود .

تست Speedtest.net از سرور مجازی ترید وب داده :

تست سرعت سرور trade

 

اگر شما برای بورس کشور ایران نیاز به اینترنت بالا دارید، محصولی به نام سرور مجازی بورس نیز وجود دارد که میتوانید از آن استفاده نمایید ، دقیقا همین سرعت ، اینترنت و پینگ برای فعالیت در بورس کشور ایران در اختیار تان می گذارد .

سرور مجازی ترید فقط برای ترید در وب سایت های خارجی نظیر صرافی های ارز های دیجیتال مناسب است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی ترید میتوانید از وب سایت وب داده دیدن نمایید .

سرور مجازی باننس و ترید را از کجا تهیه کنیم ؟

شرکت وب داده ارائه کننده سرور مجازی ترید و سرور مجازی بایننس است ، شما میتوانید با مراجعه به وب سایت :

http://webdade.com/

اقدام به تهیه سرور مجازی ترید کنید .

امید واریم این مقاله آموزشی به شما در جهت حفظ سرمایه تان به کمک سرور مجازی ترید کمک کرده باشد .

موفق باشید .