آموزش ارز دیجیتال و معرفی مهمترین ارز های دیجیتال

گزارش بازرگانی،   3991210047

امروزه در سراسر جهان نام ارز دیجیتال می درخشد! به این صورت که ارز دیجیتال در ایران هم بیشتر از بورس اوراق بهادار مشهور شده و در ایران نیز تعداد زیادی در بازار کریپتو جهانی فعالیت می کنند و به نسبت بورس، چهره رضایت مندانه تری را در میمیک صورت خود دارند! طی تحقیقاتی که انجام دادیم، چون بازار ارز دیجیتال بازدهی و سوددهی فوق العاده ای دارد و در صورت داشتن دانش کافی می تواند سریع تر شما را به اهداف مالی تان برساند، بیشتر توسط مردم استفاده می شود، اما بهتر است برای کار کردن در این بازار سودده با آن آشنایی داشته باشید و به صورت کامل آن را آموزش ببینید به این منظور این مطلب را از دست ندهید.

آموزش ارز دیجیتال

همانطور که در بالا گفته شد در این محتوا قصد دارید به آموزش ارز دیجیتال بپردازیم که در حقیقت ارز دیجیتال چیست؟ به چه دردی میخورد؟ باز هم قرار است نوسانات شدیدی که در بورس تجربه کردیم را در این بازار هم لمس کنیم؟

در واقع ارز دیجیتال یک نوع پول دیجیتالی به حساب می آید به این معنا که هیچ سکه یا اسکناس فیزیکی وجود نداشته و کاملا دیجیتالی ست. شما می توانید ارزدیجیتال را مانند بقیه وسایلی که به صورت اینترنتی خریداری می کنید به صورت آنلاین از وب سایت های معتبر آن با توجه به اصول و قوانین مشخص خریداری نمایید، اتریوم و تتر ارزهای دیجیتال شناخته شده ای هستند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

معرفی ارز دیجیتال اتریوم

Ethereum یک پلتفرم محاسباتی غیرمتمرکز، منبع باز و توزیع شده است که ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز را که به آن dapps نیز می گویند، امکان پذیر می کند.

قبل از اینکه از خود بپرسید "آیا باید بیت کوین یا اتریوم بخرم؟" شما باید انگیزه های مختلف پشت Bitcoin و Ethereum را درک کنید.

اتریوم: هدفی متفاوت از بیت کوین دارد!

 دو ارز دیجیتال پیشرو، موارد و اهداف استفاده کاملاً متفاوتی دارند، خود اتریوم به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز فعالیت می کند که در آن می توان برنامه هایی ایجاد کرد. بسیاری از رمزهای ارز دیجیتال در واقع از طریق شبکه Ethereum صادر می شوند.

آدلمن می گوید: "وقتی مردم بیت کوین و اتریوم را با هم مقایسه می كنند، كمی شبیه به مقایسه طلا با برق است. هر دو با ارزش هستند اما كاربردهای بسیار متفاوتی دارند. Ethereum زیرساخت است. این زنجیره بلوکی است که در روزهای ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد اما توانایی ایجاد تحول در امور مالی و فناوری را دارد.هر دو دنیا آمادگی دارند که با گذشت زمان و پیشرفت عملکرد دیجیتالی دنیا، عملکرد خوبی داشته باشند و مقبولیت ارزهای دیجیتال بیشتر شود!

معرفی ارز دیجیتال تتر

این روزها قیمت Tether به سرعت افزایش یافته و به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر تبدیل شده است. به طور خلاصه، Tether یک نوع ارز دیجیتال است که با دلار آمریکا گره خورده است!

آیا شما به معماله کردن در ارز دیجیتال Tether علاقه مند هستید؟ پاراگراف زیر را بخوانید!

Tether در اصل یک ارز ثابت است که به دلار آمریکا گره خورده است. نماد علامت گذاری آن USDT است و در اصل Realcoin نامیده می شد، با این حال، در سال 2014 نام تجاری جدیدی به خود گرفت و از سال 2015 تجارت خود را آغاز کرد.

جالب است بدانید که هر سکه Tether تقریباً برابر با یک دلار آمریکا است. هر بار که USD سرمایه گذاری می شود، یک سکه Tether ایجاد می شود!

چرا تتر توسعه یافت؟

دلیل توسعه Tether این است که صرافی ها نمی خواهند با USD معامله کنند زیرا شامل بسیاری از قوانین ایالات متحده است که می تواند همه چیز را پیچیده کند. با این حال، دلار آمریکا به عنوان شاخص قیمت در سراسر جهان استفاده می شود.

با استفاده از Tether، مبادلات می توانند خطرات را کاهش داده و معاملات را تسریع کنند. صرافی ها همچنین می توانند سکه های خود را به جای USD به USD Tether قیمت گذاری کنند زیرا حرکت برای آنها بدون مشکلات و هزینه های احتمالی آسان تر است.

Tether همچنین برای معامله گرانی که می خواهند در هنگام بی ثباتی بازار ارزش خود را در چیزی امن ذخیره کنند بسیار مفید است.

معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین bnb

Binance Coin (BNB) یک نوع ارز دیجیتال است که می تواند برای تجارت و پرداخت هزینه در صرافی ارز رمزنگاری Binance مورد استفاده قرار گیرد. صرافی Binance بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان از ژانویه 2018 است که بیش از 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه را تسهیل می کند.

از کجا شروع شد؟

BNB از طریق پیشنهاد اولیه سکه یا ICO  که از 26 ژوئن تا 3 ژوئیه 2017 انجام شد، و 11 روز قبل از افتتاح صرافی Binance برای تجار، راه اندازی شد.

BNB به عنوان توکن ERC-20 صادر شد که از شبکه Ethereum استفاده می شود و مجموعاً 200 میلیون سکه در اختیار شما قرار می دهد.

BNB برای چه استفاده می شود؟

ما قبلاً اشاره کردیم که BNB موارد استفاده زیادی دارد. به عنوان مثال، می توانید برای پرداخت هزینه های سفر، خرید هدایای مجازی و موارد دیگر از BNB استفاده کنید. اما بیایید نگاهی بیندازیم که BNB چگونه می تواند در هزینه های تجارت به شما کمک کند.

هنگام معامله در صرافی Binance، هر معامله با هزینه استاندارد 0.1٪ متحمل می شود (هزینه معاملات با توجه به حجم معاملات ماهانه و دارایی های BNB تعیین می شود). شما می توانید با استفاده از دارایی هایی که در حال معامله هستید هزینه های معاملاتی را پرداخت کنید یا می توانید هزینه آنها را با BNB پرداخت کنید. اگر پرداخت در BNB را انتخاب کنید، تخفیف ویژه ای در هزینه های معاملات خود دریافت خواهید کرد.

نتیجه گیری

بنابراین، اگر تجارت زیادی با Binance دارید، باید بیشتر BNB بخرید و از آنها برای پرداخت هزینه های خود استفاده کنید. بخاطر داشته باشید که کسر هزینه های معاملاتی از یک برنامه مشخص پیروی می کند، بنابراین حتماً برنامه کارمزد معاملات فعلی را بررسی کنید. برای آموزش ارز دیجیتال بایننس، اتریوم و تتر دوره آموزشی ارز دیجیتال را به صورت رایگان مشاهده کنید.