معرفی دستگیره مخفی و دستگیره درب و آرام بند، در وب سایت شهر یراق

گزارش بازرگانی،   3991210042

 

دستگیره درب

دستگیره یکی از تجهیزات مهم هر درب است. دستگیره باید از دو ویژگی کیفیت بالا و طراحی زیبا برخوردار باشد. زیرا بر روی درب نصب می شود و دائم در حال استفاده است. این قطعه با سوار شدن بر روی درب، زیبایی و درخشانی خاصی به آن می بخشد. هنگام خرید دستگیره درب ، فقط به زیبایی و رنگ بندی آن توجه نکنید بلکه مرغوبیت موادی که در ساخت آن استفاده شده و همچنین کارایی آن را نیز در نظر بگیرید. برای نمونه یکی از شرکت هایی که دستگیره هایی با کیفیت بالا تولید می کند دستگیره ایران است ، دستگیره ایران با تولید دستگیره پلاک ، و دستگیره رزت ، توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان و فروشندگان دستگیره های درب را به خود جلب کند.

شرکت هایی که در زمینه تولید دستگیره درب ، مرغوب ترین را ارئه می کنند : ، دستگیره ایران ،کلون، تیک(tik) ام اچ اچ (M.h.h) ، فارا صنعت رگال(REGAL)

 

دستگیره مخفی کابینت

امروزه به جای دستگیره های فلزی که بر روی کابینت ها نصب می شدند از انواع دستگیره مخفی یا پنهان برای باز کردن کابینت استفاده می شود. دستگیره مخفی کابینت می تواند جلوه ای شیک و مدرن و یکدست به آشپزخانه ببخشد ، دستگیره های مخفی یا پنهان به چهار دسته دستگیره پروفیلی، پروفیلی بیرونی، یکپارچه با درب و آهن ربایی-مکانیکی تقسیم بندی می شوند. در ادامه به معرفی انواع دستگیره مخفی می پردازیم. شما می‌توانید برای خرید انواع دستگیره مخفی به فروشگاه اینترنتی شهر یراق مراجعه کنید و از بین محصولات متنوع بهترین ها را انتخاب نمایید.

 

انواع آبچکان ها

آبچکان، بخشی از تجهیزات آشپزخانه می باشند که برای قرار دادن ظروف شسته شده و خشک کردن آنها با استفاده از دمای محیط طراحی شده اند. پس از پخت غذا، شستن ظرف ها مهمترین بخش کارهای خانه می باشد. سینک ظرفشوئی از بخش های از آشپزخانه است که وجود تجهیزات جانبی کنار آن شستن ظرفها را دلنشین و راحت می کند.آبچکان ها از جمله تجهیزات مهم و کاربردی در آشپزخانه می باشند. انتخاب نوع آبچکان به اندازه انتخاب نوع یخچال وگاز دارای اهمیت می باشد.پس از نصب سینک نوبت به آبچکان می رسد و برخلاف تصور این انتخاب کار ساده ای نیست. سایز قابلمه و ظرفها، نوع کابینت همگی از مواردی است که در انتخاب آبچکان موثر می باشد.

 

، انواع آبچکان ها در جنس های مختلف و با طراحی های جالب و کاربردی تهیه و تولید می شوند. از انواع آبچکان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

آبچکان استیل ، آبچکان دیواری ، آبچکان رومیزی ، آبچکان کنار سینک ، داخل کابینت ، آبچکان دوطبقه...

 

معرفی انواع آرام بند

 

امروزه در بیشتر ساختمان های تجاری و مسکونی که دارای امکانات مدرن هستند، از جک آرام بند استفاده می شود. آرام بند، انواع مختلفی دارد و از نظر محل قرارگیری آن بر روی درب به پنج نوع بازویی، پنهان داخل درب، پنهان در قاب، لولایی و کفپوش تقسیم بندی می گردد. انواع آرام بند از نظر سرعت نیز شامل آرام بند تک زمانه، دو زمانه و سه زمانه است. آرام بند مزایای فراوانی دارد که می توان به ایمنی و امنیت، صرفه جویی در مصرف انرژی، حفظ حریم خصوصی و … اشاره کرد

 

بازویی

پنهان داخل درب

پنهان در قاب

لولایی

کفپوش

 

وب سایت فروشگاه شهر یراق ارائه دهنده انواع یراق آلات کابینت و کمد، تجهیزات اتاق خواب، جالباسی و جاکفشی، درب های ریلی و کشویی و بسیاری محصولات متنوع دیگر، شما را به بازدید از فروشگاه اینترنتی خود دعوت می کند. در این فروشگاه محصولات مختلف از معتبرترین برندها گردآوری شده اند تا با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گیرند.