قائدی در آستانه فسخ قرارداد با استقلال؟

ورزشی،   3991209047 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پرداختی این فصل آبی‌ها به مهدی قائدی به حساب مطالبات فصل قبلش رفته است و او شرایط فسخ با استقلال را دارد.

قائدی در آستانه فسخ قرارداد با استقلال؟

به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای غیبت قائدی در تمرینات استقلال به قدری کشدار شده است که این سوال بزرگ برای هواداران این تیم پیش آمده که چرا باشگاه در این خصوص منفعل عمل می‌کند.  ستاره آبی‌ها که از شرایط قراردادش ناراضی بود حالا به افزایش رقم دریافتی اش از استقلال هم راضی نیست  و خواستار اضافه کردن بند جدایی در قراردادش شده است.

موضوعی که به اختلاف او و با باشگاه انجامیده است. مدیران استقلال خواستار بند فسخ ۲میلیون یورویی هستند و مهاجم استقلال بند ۴۰۰ هزار دلاری پیشنهاد کرده است. قائدی این روزها بدون واهمه از غیبت طولانی اش در  تمرینات استقلال برای باشگاه شرط و شروط می‌گذارد و دلیل مماشات مدیران آبی با این موضوع برای هواداران استقلال جای سوال است.

احمد مددی در مصاحبه هایش اعلام کرده که بیشترین پرداختی این فصل را مهدی قائدی داشته اند تا او امکان فسخ نداشته باشد. اما گویا پرداختی این فصل آبی ها به  قائدی به حساب مطالبات فصل قبلش رفته است. ۵۰۰ میلیونی که مددی مدعی است در این فصل به حساب شماره ۱۰ آبی ها واریز  شده است.  قائدی با اطمینان از همین موضوع و فشاری که فسخ قرارداد او به مدیران استقلال وارد خواهد کرد روی تصمیم خود ایستاده و حتی به درخواست سرمربی و کاپیتان استقلال هم برای حضور در تمرین بی اعتناست.

دیروز مددی اعلام کرد که قرار است امروز ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به حساب قائدی واریز شود تا مجموع پرداختی به مهاجم آبی ها به یک میلیارد برسد. پرداختی یک میلیاردی برای قرارداد ۸۰۰ میلیونی عجیب نیست؟ در حالی که هنوز اصلاحیه ای روی قرارداد قائدی اضافه نشده است. مدیران استقلال در واقع در تلاش هستند تا از فسخ مهدی قائدی جلوگیری کنند.

بازیکنی که گفته می‌شود یک مشتری اروپایی دارد و به دنبال این است تا حق فسخی در قرارداد  خود بگنجاند تا استقلال هم از انتقالش سود ببرد. در صورتی که او موفق به گنجاندن حق فسخ نشود احتمالا به صورت یکطرفه از استقلال جدا خواهد شد. باید دید ماجرای ستاره ناراضی استقلال به کجا خواهد انجامید آیا باشگاه استقلال موفق به جلوگیری از فسخ قرارداد او خواهد شد یا اینکه بازیکن تاثیرگذار فکری در حساس ترین روزهای فصل از این تیم جدا خواهد شد.