باربری از ایران به ترکیه

گزارش بازرگانی،   3991209011

امروزه به دلیل افزایش حجم مهاجرت از ایران به ترکیه ، نیاز به خدمات حمل و نقل بار و کالا نیز افزایش چشمگیری داشته است . حمل و نقل لوازم منزل ، کالاهای تجاری و صنعتی و حتی صادراتی از جمله خدمات مورد نیاز در جامعه امروز است .

ارسال بار و کالا برای نقاط مختلف ترکیه توسط آنی بار بصورت همه روزه و حرفه ای و ارزان قیمت انجام میشود و با در اختیارداشتن ناوگان تخصصی و گسترده ، حمل و نقل ارزان و ایمن را به شما ارائه خواهد کرد .

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالای شما خدمات باربری را به همراه بیمه نامه به ارمغان آورده است . استفاده از بیمه نامه در حمل و نقل بین المللی برای حفظ و امنیت محموله ضروری است اما بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل برای کاهش هزینه های مشتری از بیمه نامه صرف نظر می کنند که بسیار خطرناک است .

مهمترین موضوعی که در خدمات برای ارسال کالا و اثاثیه به ترکیه مهم است ، فرایند گمرکی ایران و ترکیه است که کارشناسان و متخصصان ما از لحظه شروع تا لحظه تحویل محموله در کنار شما هستند و فرایند گمرک نیز توسط ایشان بصورت کامل انجام خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه های حمل و نقل بار ، می توانید به سایت آنی بار مراجعه کنید .

پوشش سراسری در کل ایران

خدمات حمل و نقل آنی بار محدود به شهر و استان خاصی نیست و شما می توانید انواع خدمات باربری برای ترکیه یا سایر کشور های جهان را حتی از شهرستان های دور افتاده نیز درخواست نمایید .

آنی بار برای ارسال بارهای شما از تهران ، شیراز ، اهواز ، قزوین ، مشهد ، تبریز ، ارومیه ، اصفهان و . . . . همه روزه آماده ارائه خدمات تخصصی است .

 

روش های ارسال بار به ترکیه

برای ارسال بار و کالای شما به ترکیه ، آنی بار 3 روش را در نظر گرفته است . این روش های حمل و نقل بنا بر نوع محموله و شرایط آن مورد انتخاب قرار خواهند گرفت .

 

  1. حمل زمینی

  2. حمل هوایی

  3. حمل دریایی ( ترکیبی )

این روش های حمل و نقل برای جابجایی بار و کالا های مختلف شرایط خاصی دارند . به عنواع مثال ، حمل هوایی سریعترین روش ارسال بار و کالا است اما از نظر هزینه نسبت به سایر روش ها هزینه بیشتری خواهد داشت و برای استفاده از این روش باید برخی موارد ایمنی مانند سمپاشی نیز انجام گیرد .

در روش حمل زمینی بار برای ترکیه ، متخصص ما امکان حمل خرده بار ترکیه را نیز برای شما عزیزان فراهم نموده اند . منظور از خرده بار ، حمل حجم کمی از انواع کالا مخصوصا اثاثیه و لوازم منزل است .

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه

برای حمل و نقل اثاثیه منزل ، بهترین روش حمل دربستی با استفاده از کامیونت مسقف است . این کامیونت مسقف در محل مورد نظر شما در تهران یا هر شهرستانی ، اثاثیه و لوازم شما را بارگیری و بصورت مستقیم به ترکیه حمل میکند .

 

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل ، روش ارسال خرده بار به ترکیه بهترین و مناسب ترین روش است .

تخصصی ترین و ارزانترین روش های باربری را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصین انی بار برای نقاط مختلف ترکیه در اختیار خود داشته باشید .

حمل و نقل بین المللی ارزان قیمت برای جابجایی اثاثیه و لوازم منزل با بهترین و سریعترین خدمات را می توانید بصورت تلفنی و ارزان قیمت از ما بخواهید .


 

بسته بندی قبل از حمل و نقل بار به ترکیه

در زمانی که قصد ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه را داریم ، میبایست اثاثیه و لوازم را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود.

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام میگیرد.

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام میگیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

 

باربری برای تمام نقاط ترکیه

اگر قصد دارید از ایران به ترکیه نقل مکان کنید ، آنی بار امکان حمل و نقل بار بصورت تخصصی برای تما نقاط این کشور را برای شما فراهم می نماید .

 

ما در آنی بار ارسال بار به استانبول ، آنکارا ، آنتالیا ، آلانیا ، وان ، ترابزون ، دنیزلی ، مارماریس و . . . را با انواع روش های حمل و نقل به شما عزیزان ارائه می نماییم .

حمل و نقل تخصصی برای شهر های مختلف ترکیه بصورت همه روزه و ارزان قیمت انجام میشود و شما عزیزان می توانید بدون محدودیت برای نقاط مختلف ترکیه کالا و بار خود را ارسال کنید .

 

بیمه نامه باربری بین المللی به ترکیه

 

آنی بار برای حمل بار به ترکیه بهترین و کامل ترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در هنگام حمل و نقل به روش های زمینی و هوایی و دریایی ، از حفظ سرمایه خود مطمئن باشید . علاوه بر بیمه نامه مربوط به کنوانسیون cmr ، آنی بار از بیمه نامه های داخلی نیز برای پوشش محموله شما استفاده می نماید .

 

 بیمه نامه باربری آنی بار بر اساس نوع بار و ارزش بار مشخص می شود و قابلیت پوشش تا مبالغ بسیار بالا را دارد .

  بیمه نامه تمامی خطرات و خسارات احتمالی وارده به محموله  را در کمترین زمان ممکن با بیشترین پوشش باربری به شما ارائه می نماید.

مشاوره تخصصی باربری برای ترکیه

اگر قصد دارید محموله و اثاثیه ای را به ترکیه ارسال کنید ، میتوانید قبل از هر کاری با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار مشاوره نمایید تا علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل و خدمات باربری ، امکان ارسال سریعتر بار و کالای شما نیز فراهم شود .

مشاوران ما در خصوص انتخاب روش باربری ، سوالات متداول در خصوص گمرات ایران و ترکیه ، شرایط و ملزومات حمل و نقل از ایران به ترکیه و . . . آماده ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به شما هستند .

با مشاوره با کارشناسان شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار ، سریعتر و ارزانتر به هدف خود خواهید رسید