لوکال سئو و تاثیر آن بر بهبود رتبه سایت در گوگل

گزارش بازرگانی،   3991206045

لوکال سئو یا لوکال سئو برای مشاغلی است که مکان فیزیکی دارد و در آن به استقبال مشتریان یا خدماتی می‌رود که مجموعه ای از مناطق جغرافیایی محلی را ارائه می‌دهد. فروشگاه های محلی مانند رستوران ها، بارها، لباسشویی ها، پزشکان، دفاتر حقوقی و فروشگاه های مواد غذایی همه مشاغلی هستند که باید از لوکال سئو استفاده کنند. علاوه بر این ، مشاغل منطقه ای، مشاغل خدماتی (مانند لوله‌کش‌ها، کارگران ساختمانی، قفل سازها و سایر متخصصان مشابهی که خدمات محلی ارائه می‌دهند) واجد شرایط لوکال سئو هستند و کم و بیش از مزایایی که ارائه می‌دهد بهره مند خواهند شد. این نوع سئو نقش بسیار مهمی در بهبود سئو وردپرس دارد. شما می‌توانید برای مدیریت سایت وردپرس و طراحی سایت وردپرس خود به متخصصین شرکت آنی آی تی اعتماد نمایید.

سئو محلی سایت فروشگاهی

لوکال سئو چیست؟

لوکال سئو (بهینه سازی موتور جستجوی محلی) مجموعه ای از اقدامات و استراتژی‌ها است که برای بهبود قابلیت مشاهده شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگامی که افراد نزدیک به مکان فیزیکی شما جستجو می‌کنند یا جستجو شامل مکانی خاص است، طراحی شده است. به عنوان مثال ، روش‌های لوکال سئو مواردی هستند که به کسب و کارها کمک می‌کنند تا وقتی کسی با تلفن خود در "بهترین پیتزا تهران" یا "پیتزا در نزدیکی من" تماس می‌گیرد ، در نقشه‌ها یا نتایج جستجو ظاهر شود. گرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما در هسته اصلی آن ، سئو فقط نام دیگری برای تاکتیک هایی است که فروش را از طریق ایجاد دید آنلاین بهبود می‌بخشد.

برای افزایش قابلیت مشاهده آنلاین، چند تاکتیک مناسب در دسترس شماست. به طور کلی، ما می‌خواهیم به گوگل نشان دهیم که کسب و کار شما شایسته است برای برخی از اصطلاحات و جستجوها در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

مزایای استفاده از لوکال سئو

همان طور که قبلاً مشخص کردیم، هنگامی که شما یک مشاغل محلی هستید، لوکال سئو نقش مهمی در تولید مشتری و تبدیل دارد. در این شرایط فعلی غول های خرید آنلاین و خرده فروشی، تصور می‌کنم که صاحبان مشاغل محلی می‌توانند احساس بی انگیزگی کنند تا در برابر افرادی مانند دیجی کالا و دیوار برای کسب موقعیت در نتایج جستجو رقابت کنند. خوشبختانه لوکال سئو  برای کمک به شماست. لوکال سئو هر روز مشاغل کوچکتر را نسبت به دیجی کالا و سایت‌های دیگر ترجیح می‌دهد!

سرمایه گذاری در لوکال سئو فرصتی است که شما می‌توانید توسط مصرف کنندگان محلی پیدا کنید که به جای آن آماده و مایل به سرمایه گذاری در تجارت شما هستند. هم خود گوگل و هم خریداران ارزش مشاغل محلی را تشخیص می‌دهند. در واقع ، گوگل مجموعه مشخصی از فاکتورهای رتبه بندی محلی دارد که به عنوان معیاری برای تعیین ارتباط یا عدم ارتباط کسب و کار شما از نظر جغرافیایی با کاربری که جستجوی "نزدیک من" را انجام می‌دهد، دارد. این بدان معناست که شما نیازی به رقابت در برابر شرکت های بزرگ بین المللی برای به دست آوردن مشاغل محلی خود در مقابل مصرف کنندگان مربوطه ندارید.

لوکال سئو

تحقیقات انجام شده توسط اکسس به این نتیجه رسیده است که نزدیکی برای مصرف کنندگان محلی بسیار مهم است ، بیش از 92٪ فقط 20 دقیقه یا کمتر برای خرید لوازم ضروری روزانه خود سفر می‌کنند. برای هر کسب و کار با اندازه، دلیل کافی برای سرمایه گذاری در لوکال سئو است. امروزه بیشتر مشاغل دارای دو ویترین فروشگاه هستند که باید آنها را مدیریت کنند: ویترین فیزیکی و ویترین دیجیتال. لوکال سئو همان چیزی است که باعث می‌شود ویترین فروشگاه دیجیتال شما بیشتر دیده شود و مشتریان بیشتری را به شما جذب کند.

چگونه می توانم در بسته محلی قرار بگیرم؟

در مورد لوکال سئو، این امر ممکن است به معنای انجام کارهایی از جمله نام شهر یا شهر خود و کد پستی در محتوا پ، ایجاد پیوند از وب سایت‌های محلی و دریافت بازبینی های آنلاین بیشتر باشد.

لوکال سئو چه کسانی را جذب می‌کند؟

همانطور که از نامش پیداست ، لوکال سئو بر جذب مشتری در مناطق متمرکزتر (در مقابل دسترسی جهانی فروشگاه های آنلاین) مانند فروشگاه های یک شهر یا منطقه خاص تمرکز دارد. این امر معمولاً توسط مشاغل محلی که هدفشان جلب این مخاطبان است برای رسیدن به مکان فیزیکی آنها یا توسعه مشاغل در یک منطقه خدماتی، انجام می‌شود.

ما نمی‌گوییم شما باید موتورهای جستجوی دیگر را کاملاً نادیده بگیرید، اما اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که شما را به صورت آنلاین پیدا می‌کنند، از گوگل می آیند، بنابراین بهتر است تلاش خود را روی آن متمرکز کنید. به علاوه، با توجه به همه گیر بودن و سهم گسترده گوگل در بازار، سایر موتورهای جستجو از نظر آنچه می‌خواهند ببینند از این روش پیروی می‌کنند تا کسب و کار شما را در رتبه بالاتری قرار دهند. بنابراین هر کاری که برای گوگل انجام می‌دهید می تواند به راحتی به سیستم عامل‌های دیگر نیز منتقل شود.

جستجوی محلی در سئو چیست؟

جستجوی محلی زمانی اتفاق می افتد که شخصی جست و جو را با قصد محلی به گوگل وارد کند. به عنوان مثال ، "خرید پیتزا در نزدیکی من". آیا می دانید به گفته گوگل، 46٪ جستجوها "قصد محلی" دارند.

سئو محلی سایت وردپرسی

اما چگونه ممکن است که گوگل بداند من کجا هستم و چه چیزی به من نشان دهد؟ به این دلیل که گوگل از GPS برای نگه داشتن برگه ها در مکان شما و ارائه نتایج جستجوی مرتبط تر استفاده می‌کند. فقط به پایین نتایج جستجوی خود در تلفن همراه بروید و به شما می گوید که کجا فکر می کنید شما هستید. به طور خلاصه، گوگل اکنون باهوش تر از مثلاً 10 سال پیش است.

برای این نوع سوالات جستجوی محلی، موتورهای جستجو می فهمند که آنچه کاربر می خواهد پیشنهادات تجاری یا لیست های مبتنی بر مکان است ، و این دقیقاً همان چیزی است که آنها در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی ارائه می‌دهند (که به آنها SERP نیز می گویند)

این تفاوت در رفتار و نتیجه دقیقاً به همین دلیل است که لوکال سئو مهم است و ارزش آن را دارد که در کنار سئو استاندارد برای وب سایت شما سرمایه گذاری کند.