آموزش قانون جذب عشق (۷ راز گفته نشده) از ۰ تا ۱۰۰

گزارش بازرگانی،   3991205033

عشق احساسی است که به صورت ذاتی در هر انسانی وجود دارد. این احساس عمیق و لذت بخش، در دل تمام افراد حضور داشته و برای فعال کردن آن بایستی یک پروسه مشخص طی شود. این پروسه دارای قوانین و اصولی است که تحت عنوان قانون جذب عشق مطرح می‌شود و در ادامه مقاله خواهیم گفت که قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم. این قانون شامل مواردی است که در نهایت به جذب عشق مدنظر شما منجر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ۷ قانون ناگفته جذب عشق بپردازیم. شما عزیزان می‌توانید با مطالعه کامل این موارد، پروسه جذب عشق را به شکل بهتر و کامل‌تری ترتیب دهید. با ما همراه باشید.

خودتان را دوست داشته باشید

عاشق خودت باش

علاقه به خود مفهومی است که شاید خیلی‌ها آن را با خودستایی و غرور اشتباه بگیرند. در صورتی که این طور نیست و مفهوم علاقه به خود یک کنش مثبت و سازنده است که اتفاقاً در مقابل غرور و رفتارهای بیهوده قرار می‌گیرد. یکی از قوانین نانوشته موفقیت در هر زمینه، این است که خودتان را دوست بدارید و باور داشته باشید هر آن چه در اطراف شما رخ می‌دهد برای تعالی‌تان است. برای جذب عشق نیز ابتدا لازم است تا خودتان را دوست بدارید. کسی که خودش را دوست ندارد چگونه می‌تواند فرد دیگری را علاقه‌مند خود کند؟

تمام تغییر و تحولاتی که در یک فرد رخ می‌دهد، در قدم اول با افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس او آغاز می‌شود. علاقه به خود باید تا جایی پیش برود که شما قلباً به این باور و درک برسید که فردی بسیار عالی بوده و توانایی جذب عشق را دارید. این به فکری که دیگران درباره شما می‌کنند هرگز ارتباطی ندارد و هرکس می‌تواند دیدگاهی راجع به شما داشته باشد. مهم این است که نظر شما راجع به خودتان چیست؟ طبیعتاً نمی‌توانید انتظار داشته باشید که تمام افراد پیرامون‌تان شما را دوست داشته یا عاشق شما باشند درحالی که خود شما هنوز خودتان را دوست ندارید.

در علم روانشناسی، یکی از قانون‌های جالبی که همیشه هم درست از آب در می‌آید این است که جذب عشق در افرادیست که اعتماد به نفس خوبی دارند. ایمان به نفس خود و عزت نفس یک ابزار قدرتمند برای شماست و شما به کمک این ابزار می‌توانید افراد را جذب خود کنید.

تمرکز بر ویژگی‌های مثبت طرف مقابل

تمرکز بر نکات مثبت و ویژگی‌های خوب طرف مقابل‌تان باعث می‌شود همواره با فکر کردن به او احساس خوبی داشته باشید. در واقع زمانی که نقاط مثبت و ویژگی‌های خوب فرد مورد نظرتان را در نظر داشته باشید، همواره در ذهن خود قدردان او خواهید بود و همین وضعیت باعث ایجاد رابطه بهتر و ارسال پالس مثبت از سمت شما به وی خواهد شد. چنانچه احساسات منفی و انرژی بد بین شما و طرف مقابل‌تان وجود داشته باشد، مطمئناً با گذشت زمان و روز به روز از جذب عشق دورتر می‌شوید اما اگر وضعیتی را به گونه‌ای سر و سامان دهید که بر اساس آن، هم شما و هم شخص مقابل قدردان یکدیگر باشید، این قدردانی به جذب هرچه بیشتر عشق و احترام و در نتیجه پایداری و ارتقاء رابطه منجر می‌شود.

به همین منظور همیشه ویژگی‌های مثبت را در نظر بگیرید. خیلی‌ها از ما می‌پرسند که چگونه این کار را انجام دهیم؟ در جواب این دوستان می‌توان گفت که شما باید در ابتدا یک چیز ساده را برای قدردانی پیدا کرده و به واسطه آن احساس خوب نسبت به طرف مقابل داشته باشید.  با ایجاد این حالت، هرچه به کار خود ادامه دهید، مسیر ساده‌تری پیش رویتان قرار می‌گیرد. شایان ذکر است اگر شما در حال حاضر در رابطه با شخص مورد نظر بوده و می‌خواهید از این طریق ارتباط نزدیک‌تر و پایدار‌تری با او داشته باشید، حتما حواس‌تان باشد که این قدردانی از سمت دو طرف رخ دهد. در غیر این صورت می‌بایست هر لحظه منتظر تغییرات رفتاری در شریکتان باشید.

درک تفاوت و استفاده موثر از آن ها

قانون جذب عشق

هم زنان و هم مردان دارای تفاوت‌های بسیاری هستند و این تفاوت هاست که انسان‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. چه بسا رابطه‌هایی که به خاطر درک اشتباه همین تفاوت‌ها خراب شده و چه بیشتر عشق‌هایی که با درک صحیح تفاوت‌ها به درجات عالی رسیده اند. در واقع چیزی که در این بین مهم است، تفاوت‌ها نیست بلکه آگاهی و درک صحیح این تفاوت هاست. یکی از رازهای جذب عشق در این است که بتوانید از این تفاوت‌ها در بهبود روابط‌تان استفاده مؤثر کنید. این تفاوت‌ها مثل یک آهن ربا عمل کرده و باعث می‌شود تا افراد جذب یکدیگر شوند.

دو فردی که از جنبه‌های مختلف شباهت زیادی به یکدیگر دارند، هیچ عاملی برای جذب یکدیگر نداشته و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از هم خسته می‌شوند. برای جذب عشق درک و استفاده از این تفاوت‌ها لازم است. در واقع با افزایش فهم و آگاهی می‌توان به این تفاوت‌ها احترام گذاشت و فرد موردنظر را جذب کرد. تفاوت‌هایی که بین مردان و زنان وجود دارند می‌توانند مکمل یکدیگر بوده و به هر یک از طرفین فرصتی دهد تا به تعادل برسند. طبیعی است اگر فردی روحیه کاملاً پرخاشگری داشته باشد، جذب فردی خواهد شد که آرام‌تر و خونسردتر از وی باشد. پس برای جذب عشق، تفاوت‌ها را درک و از آن‌ها به عنون یک اهرم موثر استفاده کنید.

بستر قانون جذب عشق را فراهم کنید

بجز این که باید عاشق خودتان باشید، باید عاشق زندگی‌تان هم باشید تا دیگران را مثل یک آهن ربا جذب کنید. فردی که از زندگی خود لذت می‌برد، دیگران را ترغیب به بودن در کنار خود کرده و احساس مثبتی نسبت به خود ایجاد می‌کند. اگر سبک درستی برای زندگی انتخاب و دنبال کنید، سرانجام خواهید توانست عشق ایده آل‌تان را جذب نمایید. هنگامی یک نفر جذب شما و زندگی‌تان خواهد شد که این زندگی، بستری عالی برای وی باشد. برای ایجاد یک بستر عالی باید در ابتدا عاشق زندگی‌تان باشید.

انتظارات متعادل داشته باشید

در هر مرحله از زندگی که هستید، با این فکر زندگی کنید که هیچ کس آن قدر بد نیست که شایسته نبودن باشد. شاید برایتان سوال شود که این جمله چه معنی می‌دهد؟ در رابطه با مفهوم این جمله می‌توان گفت که هرکس یک سری جنبه منفی و یک سری جنبه مثبت دارد. این که شما با کدام جنبه یک فرد روبرو هستید به خودتان بستگی دارد. همین موضوع را در عشق و رابطه تعمیم دهید تا نقش آن را در جذب عشق بفهمید. اگر این کار را انجام دهید خواهید فهمید که این توقعات شماست که باعث بسیاری از جنگ و جدل‌ها در رابطه می‌شود. این که شما انتظار داشته باشید فرد موردنظرتان دقیقاً مطابق با ایده آل‌هایتان تصمیم گیری نموده و تمام خواسته‌هایتان را برآورده کند، عاقلانه نیست.

برخی مواقع لازم است تا شما از استانداردهایتان صرف نظر کرده تا وی جذب‌تان شود. اگر از این استانداردها پا پس نکشید، نه تنها نمی‌توانید عشق‌تان را جذب کنید، بلکه او را از خود دورتر و دورتر خواهید کرد. این موضوع به قدری مهم است که حتی اگر در بعضی موارد باعث شد حس خوبی نسبت به خودتان نداشته باشید، باز هم باید بدانید هیچ کس کاملاً شبیه خواسته‌هایتان نیست و باید یک جاهایی استانداردهایتان را حذف کرده یا آن را تغییر دهید.

شکرگزار باشید

بدون شک یکی از رازهای رسیدن به چیزهایی که هدف‌گذاری کرده‌اید این است که احساس سپاسگزاری و قدرشناسی را در خودتان پرورش داده و با استفاده از این وضعیت، همواره شکرگزار باشید. اگر نگاهی به جامعه اطراف‌تان بیاندازید، خواهید دید که خیلی وقت‌ها بیشتر افراد در حال شکایت و بروز نارضایتی‌های خود هستند که خودِ این وضعیت یک عامل بازدارنده برای جذب عشق و انرژی مثبت به شمار می‌رود. شکرگزاری و سپاس تنها به معنی عبادت خالق نیست بلکه می‌توانید به شکل‌های مختلف از افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به خاطر بودنشان تشکر کرده و به روابط‌تان عمق ببخشید.

این کار به طور مخصوص برای فردی که تمایل به جذب عشق او دارید بایستی به نحو احسن انجام شود. برای تقویت این احساس در خود، در قدم اول شکرگزار خودتان باشید. به خودتان علاقه بورزید و از خودتان به خاطر تمام روزها و تمام لحظه‌ها سپاسگزار باشید.

جذب عشق اجباری نیست!

قانون جذب عشق

در هر جایی که صحبت از آموزش قانون جذب باشد حتما شنیده اید که جذب عشق اصلاً به این معنا نیست که کاری کنید تا شخص موردنظرتان بالاجبار و با زور شما در رابطه بماند. بلکه اتفاقاً برای اثربخشی فرآیند جذب عشق وعدم آسیب به روحیه‌تان باید راه رفتن را باز بگذارید تا حتی اگر به عشق‌تان نرسیدید، با شکست روبرو نشوید. این کار در واقع یکی از سخت‌ترین کارها برای جذب عشق در یک فرد خاص می‌باشد و بر اساس آن، تمام حس و علاقه بین طرفین به شکل واقعی شکل گرفته و تشکیل عشق به شکل پایدار رخ می‌دهد.

قانون جذب با کوین ترودو

اگر می خواهید درباره قانون جذب خیلی اطلاعات بیشتری به دست آورید پیشنهاد می کنیم حتما درباره کوین ترودو در سایت کوین یار تحقیق کنید. این شخص درباره موفقیت و قانون جذب کتاب های زیادی نوشته و معروف ترین کتاب آن آرزوی تو دستور توست می باشد که برگرفته از سمیناری با همین اسم ست که در کوه های آلپ برگذار کرد.

منبع: سایت کوین یار