۶۰درصد "نوزادان فرانسوی" حاصل روابط جنسی خارج از ازدواج!

اجتماعی،   3991204035 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

در زمان حاضر ۶۰درصد "نوزادان فرانسوی" حاصل روابط جنسی خارج از ازدواج هستند؛ شاهدیم که نهاد خانواده و ازدواج در سایر کشورهای اروپایی نیز اهمیت خود را از دست می‌دهد.

۶۰درصد "نوزادان فرانسوی" حاصل روابط جنسی خارج از ازدواج!
 
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ آخرین داده‌های "Eurostat" نشان می‌دهد که فرانسه بیشترین آمار تولدهای خارج از ازدواج اروپا را دارد، به‌طوری که بیش از 60 درصد از تولدهای ثبت‌شده در سال 2018 ثمره ازدواج نبوده است! 

کشور فرانسه , اتحادیه اروپا , فرزندآوری , سبک زندگی ,

در زمان حاضر، نوزادانی که به‌واسطه ازدواج‌های رسمی در فرانسه به دنیا می‌آیند در اقلیت هستند؛ شاهدیم که نهاد خانواده و ازدواج در سایر کشورهای اروپایی نیز اهمیت خود را از دست می‌دهد بنابراین، اکثر تولدها در هفت کشور عضو دیگر اتحادیه اروپا، از جمله پرتغال و سوئد نیز خارج از ازدواج صورت می‌گیرد.

آداب و رسوم برخی از همسایگان فرانسه مانند ایتالیا و آلمان سنتی‌تر به‌نظر می‌رسد با این حال 34 درصد از نوزادان این کشورها نیز از والدین مجرد به دنیا می‌آیند! کمترین میزان تولدهای خارج از ازدواج در یونان مشاهده می‌شود که حدود 11 است.

گفتنی است که اریک دوپون مورتی، وزیر دادگستری فرانسه اخیراً اظهار کرده بود که مایل است 18سالگی را به‌عنوان سن قانونی برای ابراز رضایت نسبت به برقراری رابطه جنسی با اعضای خانواده تعیین کند!