کاری که ترامپ نتوانست با کسب و کار‌های ایرانی انجام دهد!

گزارش بازرگانی،   3991129099 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

ترامپ طی مدت زمان ریاست جمهوری خود تمام تلاش خود را به کار برد تا فشار اقتصادی حداکثری را برعلیه مردم ایران اعمال کند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرد. ترامپ تمام تلاش خود را به کار برد تا کسب و کارهای ایرانی را با مشکل مواجه کرده و وضعیت اقتصادی مردم را با مشکل مواجه کند.

اما ترامپ چه کاری را نتوانست انجام دهد؟

بدون شک یکی از اصلی ترین معیارهای مهم برای رشد و تداوم جاری بودن هر کسب و کاری، تبلیغات آن است. بدون تبلیغات هر کسب و کاری محکوم به شکست است. تبلیغات کسب و کارهای مختلف در بستر‌های متفاوتی صورت می‌پذیرد. به طور مثال بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار بزرگراه ها ، تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی و یا به طور کل تبلیغات در بستر هایی که تعداد افراد بیشتری آن تبلیغ را مشاهده کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و همچنین شیوع بیماری کرونا تمام کسب و کارها دستخوش تغییراتی شدند. در نتیجه سبک و سیاق تبلیغات آنها نیز با تغییرات زیادی همراه شد. تبلیغات در فضای مجازی و بستر اینترنت جزء انکارناپذیری از تبلیغات کسب و کار‌های مختلف شد.

یکی از اصلی ترین بسترهایی که امروزه بسیاری از مردم دنیا برای یافتن کالا یا خدمات موردنیاز خود از آن استفاده می‌کنند گوگل است. موتور جستجوی گوگل یکی از قوی ترین مراجع برای معرفی کسب و کار افراد است که بسیاری از نفرات با جستجو در آن خرید خود را انجام می‌دهند. تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز یکی از قویترین نوع تبلیغات است که در حال حاضر در سطح دنیا قابل انجام بوده و با توجه به اینکه نفرات با جستجوی کلمات کلیدی مشخصی تبلیغات شما را مشاهده می‌کنند، انجام این گونه تبلیغات نرخ تبدیل بسیار بالایی به همراه خواهد داشت.

 در سطح دنیا علاوه بر آن که افراد خود می‌توانند تبلیغات گوگل ادز (Google ads) را اجرا کرده و مدیریت کنند اما مجموعه هایی همچون wordstream و در سطح ایران مجموعه تاپ ادورت اقدام به انجام و مدیریت تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای مختلف می‌کنند.

ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود نتوانست امکان تبلیغات کسب و کارهای مختلف را در بستر گوگل متوقف کند و در انتهای دوره ریاست جمهوری خود هم از سمت شبکه‌های اجتماعی بسیاری همچون توییتر طرد شد و اکانت وی برای همیشه مسدود گردید.

ترامپ و گوگل ادز

اهمیت گوگل و انجام تبلیغات گوگل ادز برای کسب و کارهای مختلف

روزانه بسیاری از افراد با جستجو در محیط گوگل به هدف خود برای خرید کالا، خدمات و یا آموزش میرسند. با نگاه کوتاهی به وب سایت هایی که در زمینه‌های مختلف و فضای مجازی و وب حضور دارند می‌توان به درجه اهمیت این مورد پی برد. اما نکته مهم این است که رسیدن به جایگاه‌های بالای موتور جستجوی گوگل که درصد زیادی از کلیک‌های مشتریان را به خود اختصاص داده اند ساده نبوده و زمان بر است.

مدت زمان رسیدن به جایگاه‌های برتر گوگل بر اساس میزان رقابت پذیری کلمات مورد نظر در حوزه‌های کاری مختلف ممکن است تا یک سال و بیشتر زمان ببرد. انجام این کار در اصطلاح سئو نامیده می‌شود. نفرات می‌‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی سئو همچون دوره آموزش سئو تاپ ادورت آموزش‌های لازم را فرا گرفته و با انجام آن بر روی وب سایت خود و در نتیجه ‌بهینه‌سازی لازم به جایگاه‌های برتر گوگل برسند.

راه حل سریع رسیدن به جایگاه‌های برتر موتور جست و جوی گوگل

اما راه حل دیگر به خصوص برای کوتاه مدت استفاده از تبلیغات گوگل ادز است که کسب و کارهای مختلف می‌توانند در مدت زمان کمتر از یک ساعت جایگاه‌های برتر گوگل برسند اما به ازای کلیک‌های دریافتی باید هزینه پرداخت کنند. استفاده از تبلیغات گوگل و همچنین انجام ‌بهینه‌سازی‌های سئو وب سایت دو موضوعی است که در ترکیب با یکدیگر و هماهنگی باید انجام بپذیرد.

پرداخت کلیکی گوگل

تبلیغات در گوگل ادز در سامانه ارائه شده از طرف گوگل انجام پذیرفته و تنظیمات آن لحاظ می‌گردد. با مراجعه به وبلاگ‌های آموزش تبلیغات گوگل همچون وبلاگ آموزشی تاپ ادورت می‌توان شیوه درست انجام تنظیمات مختلف را فرا گرفت. اما نکته مهم بحث تحلیل و تنظیمات پیشرفته اکانت گوگل ادز است که تأثیر مستقیم و زیادی بر روی هزینه‌های تبلیغات خواهد داشت.

آموزش گوگل ادز یا همان آموزش تبلیغات در گوگل ادوردز موضوع بسیار ساده و قابل دسترسی است که با شرکت در دوره‌های آموزشی و دریافت فایلهای آموزشی افراد می‌توانند تا حد زیادی اکانت خود را به صورت درستی تنظیم نموده و در هزینه‌های تبلیغات خود صرفه جویی نمایند.

آموزش و اجرای دقیق و صحیح سئو و گوگل ادز با تاپ ادورت

به منظور آموزش و همچنین اجرای صحیح فعالیت‌های سئویی و همچنین انجام تبلیغات گوگل ادز حتما از کارشناسان این حوزه مشاوره دریافت کنید. مجموعه تاپ ادورت همواره آماده ارائه مشاوره به نفراتی است که به منظور رشد کسب و کار خود تصمیم به حضور در فضای وب و به خصوص حضور در صفحه اول گوگل گرفته اند.

گوگل امکان بی نظیری است که صاحبین کسب و کار بتوانند به وسیله آن کسب و کار خود را رشد دهند.

تاپ ادورت