واکنش ضرغامی به ماجرای موتورسواران اصفهانی

سیاسی،   3991128024 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

سید عزت‌الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به ماجرای چند موتورسوار اصفهانی که در مراسم ۲۲ بهمن امسال شعار هنجارشکنانه داده بودند، واکنش نشان داد.

ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مصاحبه‌گر سایت انتخاب از من می‌پرسد که چرا حرکت موهن عده‌ای قلیل در عصر عاشورای ۸۸ را اینقدر بزرگ کردید و به اصلاح‌طلبان نسبت دادید؟ صداوسیما خودش یک ضلع فتنه بود!

پاسخ دادم که در بخش اول این سؤال، با شما هم عقیده‌ام! یعنی در اینکه آنها تعداد بسیار قلیلی بودند و در مقابل خیل عزاداران آن روز، اصلاً محسوب نمی‌شدند، تردیدی نیست! ولی نکته مهم در بخش دوم این است که آقایان موسوی و کروبی نه تنها این حرکت را محکوم نکردند، بلکه به نوعی در بیانیه خود آنان را «امت خداجوی» نامیدند.

طبیعی است که این موضوع باید در حد خودش مورد روشنگری و نقد قرار می‌گرفت.

۲۲ بهمن ۹۹ ، حرکت گسترده، تماشایی و ابتکاری ملت ایران در بزرگداشت یوم‌الله پیروزی انقلاب، پیام مهمی از سر اقتدار به دشمنان قسم خورده‌ای بود که همیشه منتظر جدایی مردم از انقلابند. این روز بزرگ در تاریخ پرافتخار ایران ثبت خواهد شد.

شعار مرگ بر روحانی، توسط چند موتورسوار در اصفهان، بهانه‌ای به دشمن داد تا با برجسته کردن آن، اصل این شکوه و عظمت را به حاشیه بکشانند.

این حرکت، به هیچ وجه مورد تأیید نیروهای انقلابی و ولایی نیست. به ویژه آنکه رهبر معظم انقلاب در همین روزهای گذشته بر حفظ وحدت و رعایت اخلاق و رفتار اسلامی تأکید جدی فرمودند.

دلسوزانه به این برادران می‌گویم، بصیرت انقلابی ایجاب می‌کند که به دور از هیجانات جوانی، همواره مصالح انقلاب، کشور و ملت بزرگ ایران را در رفتار و کلام خود مدنظر قرار دهند.