مسئول صهیونیست: اسرائیل آمادگی مقابله با عملیات‌های سایبری ایران را ندارد

جهان،   3991125070 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک مسئول اسرائیلی در حوزه امنیت سایبری اعلام کرد که این رژیم توانایی مقابله با عملیات‌های سایبری ایران را ندارد.

مسئول صهیونیست: اسرائیل آمادگی مقابله با عملیات‌های سایبری ایران را ندارد

به گزارش الف به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» رام لوی (Ram Levi)، بنیانگذار شرکت تحقیقاتی «کانفیداس - Konfidas» اسرائیل که در حوزه امنیت سایبری فعالیت می‌کند اعلام کرد که توافقنامه همکاری میان روسیه و ایران در زمینه سایبری، اسرائیل را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.

 بر اساس آنچه که روزنامه یدیعوت آحارانوت گزارش کرده رام لوی هشدار داد که اقتصاد اسرائیل آمادگی مقابله با حملات سایبری ایران در مرحله آینده را ندارد. وی همچنین هشدار داد که توافق میان روسیه و ایران می تواند توانایی تهران در مقابله با حملات سایبری ونیز توانمندی آن برای انجام حملات سایبری را تا حد زیادی تقویت کند.

 به نوشته یدیعوت آحارانوت مدیر شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که توافقنامه مذکور به ایرانی‌ها اجازه می‌دهد تا از توانایی های دفاعی که پیش از این نداشتند برخوردار شوند اما آنچه که باید بیشتر ما را نگران کند این است که در یک مرحله خاص  روسیه و ایران در زمینه اطلاعاتی و عملیات‌های سایبری با یکدیگر همکاری خواهند کرد و این موجب تقویت توانمندی های ایران در این زمینه می‌شود.

 این روزنامه اسرائیلی در پایان گزارش خود به نقل از مدیر کل شرکت امنیت سایبری رژیم اسرائیل نوشت: کشوری که توانایی دفاعی خود را در زمینه سایبری بهبود بخشد فعالیت خود را جهت توسعه این حوزه آغاز می‌کند و  این موضوع درباره تلاش های ایران برای انجام عملیات های سایبری علیه اسرائیل صدق می کند.