وضعیت قیمت خانه در شهرک غرب تهران

اقتصادی،   3991121105 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

واحدهای نوساز محله شهرک غرب تهران از متری ۶۰میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری ۴۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

وضعیت قیمت خانه در شهرک غرب تهران

اقتصاد آنلاین نوشت: شهرک غرب محله‌ای در شمال غرب تهران است که در منطقه2 شهرداری تهران قرار دارد. این محله از محله‌های گران قیمت تهران محسوب می‌شود و با نام شهرک قدس نیز معروف است.

قیمت مسکن در محله شهرک غرب از متوسط قیمت مسکن در تهران بسیار بالاتر است و واحدهایی با قیمت‌های نجومی در این محله به وفور دیده می‌شود؛ گفتنی است؛ واحدهای لوکس زیادی در این محله وجود دارد که امکانات آن تاثیر چشم گیری بر قیمت واحد می‌گذارد.

یکی از کارشناسان مشاور املاکی که در محله شهرک غرب فعالیت دارد، گفت: قیمت مسکن در شهرک غرب برای واحدهای نوساز حداقل 60میلیون تومان در هر متر مربع است که این رقم به 110 تا 120میلیون تومان نیز می‌رسد. 

وی ادامه داد: اگر قدمت بنا بالا باشد نیز قیمت مسکن از متری 40میلیون تومان شروع می‌شود؛ اما ارقام یادشده حداقل قیمت مسکن در این محله بوده و غالب واحدها در بازه متری 70 الی 80میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. 

این کارشناس مشاور املاک در خصوص آینده قیمت مسکن در شهرک غرب گفت: قیمت مسکن در آینده مشخص نیست و نمی‌توان گفت به چه سویی خواهد رفت؛ اما در حال حاضر معاملات در رکود قرار دارد؛ در واقع اگر مالکی فروشنده واقعی باشد برای فروش ملک ناچار است، با قیمتی بسیار پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در منطقه واحد را به فروش برساند که این عامل خود به کاهش قیمت واحدهای معامله‌شده انجامیده است.