ربات استوری اینستاگرام/ معرفی ۳ ربات برتر

گزارش بازرگانی،   3991121031 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

از زمانی که قابلیت استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد، یکی از موفقیت‌های بزرگ این شبکه اجتماعی شکل گرفت و بسیاری از کاربران جدید به سمت آن جذب شدند. این قابلیت نه تنها برای افراد معمولی، بلکه برای کسب و کارها نیز بسیار مفید و موثر واقع شده است. به طوری که کسانی که صاحب کسب و کار و برند در این شبکه اجتماعی بوده و یا کسب و کارشان در فضای مجازی فعال است، می‌توانند با کمک استوری اینستاگرام تبلیغات پربازدهی را در صفحات شناخته شده داشته باشند.

ربات استوری اینستاگرام

امروزه یکی از محبوب‌ترین پلن‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، تبلیغات از طریق استوری است. این نوع از تبلیغ معمولاً به شکلی است که شما به عنوان مدیر یک برند، عکس یا فیلمی کوتاه از خدمات یا محصولات‌تان تهیه کرده و آن را در صفحات پرمخاطب نشر می‌دهید. این روش تبلیغاتی، روشی پرهزینه بوده و به همین خاطر ممکن است برای خیلی از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، مناسب نباشد. ما اینجاییم تا یک روش مدرن و یک ترفند طلایی که هزینه به مراتب کمتری نسبت به تبلیغات مستقیم از طریق استوری دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم.   این روش، استفاده از ربات استوری اینستاگرام است. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که کارکرد ربات استوری اینستاگرام چگونه بوده و به چه شکل می‌توان از مزایای آن برخوردار شد؟ در ادامه، این سوال را با معرفی ربات اینستاگرام به طور کامل پاسخ خواهیم داد. پس همچنان همراه ما بمانید.

مروری کوتاه بر عملکرد ربات استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پر کاربردترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این شبکه اجتماعی، استوری آن است. برای دسترسی به امکانات پیشرفته‌ای که به قابلیت استوری مربوط می‌شود، برنامه‌ها و ربات‌های گوناگونی وجود دارند. این برنامه‌ها و ربات‌ها این اختیار را به کاربران می‌دهند تا استوری سایر افراد را با ایجاد تنظیمات مخصوص مشاهده نمایند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دنبال جذب فالوور واقعی بوده و برای رسیدن به این هدف راهکارهای مختلفی را دنبال کرده اید، به احتمال زیاد با ربات استوری اینستاگرام و شیوه عملکرد آن آشنا می‌باشید. این ربات‌ها دارای مکانیزمی هستند که فعالیت پیج شما را در زمینه مشاهده استوری دیگر کاربران افزایش داده و به این واسطه سبب می‌شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری وارد صفحه پروفایل شما شوند.

ربات مشاهده استوری اینستاگرام به صورت انبوه

از آن جایی که اینستاگرام در آپدیت‌های اخیر خود از فعالیت بسیاری از ربات‌های اینستاگرام جلوگیری کرده است، کاربران و کسب و کارها بایستی به دنبال ترفندهایی باشند که این محدودیت‌ها را دور زده و به شکلی هوشمندانه باعث افزایش مخاطبان صفحه‌شان شوند. یکی از این ترفندهای جذاب، استفاده از ربات استوری اینستاگرام می‌باشد. این ربات‌های ترفندی جدید را پیاده‌سازی می‌کنند که در واقع یک روش عالی جهت جذب مخاطبان به شمار می‌رود. به طوری که این ربات‌ها با مشاهده استوری به صورت انبوه، پیج‌های زیادی را روانه صفحه پروفایل پیج شما کرده و فالوورهای کاملاً واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

ربات استوری اینستاگرام

همان طور که می‌دانید وقتی فردی اقدام به مشاهده استوری یک پیج شما می‌کند، در بسیاری از موارد صاحب پیج کنجکاو می‌شود تا ببیند این شخص کیست و چرا استوری او را مشاهده کرده است. همین امر زمینه ساز ورود کاربران به پیج شما و فالو کردن‌تان می‌شود. مشاهده استوری اینستاگرام نیز درست مثل فعالیت‌های دیگری که ربات‌های اینستاگرام انجام می‌دهند (مثل فالو، لایک، کامنت و…) در برخی از سایت‌هایی که به طور تخصصی ربات اینستاگرام ارائه می‌دهند وجود دارد اما هیچ کدام از این سایت ها، دارای رباتی نیستند که قادر باشد به صورت انبوه اقدام به مشاهده استوری صفحات کاربران نماید. ما امروز با این ربات یعنی ربات مشاهده استوری اینستاگرام به صورت انبوه در خدمت شما هستیم.

ربات تخصصی استوری اینستاگرام

همان طور که اشاره کرده ایم، مشاهده استوری اینستاگرام یکی از فعالیت‌های متداولی است که در بسیاری از ربات‌های اینستاگرامی وجود داشته و کاربران به واسطه آن می‌توانند بدون مصرف حجم زیادی از اینترنت و به صورت کاملاً اتوماتیک، وظیفه مشاهده استوری‌های دنبال شوندگان‌شان را به ربات‌های اینستاگرامی واگذار نمایند. این قابلیت به شکل عادی و معمول در کنار دیگر قابلیت‌های ربات‌های اینستاگرامی ساده وجود داشته و شما به عنوان صاحب یک پروفایل کاربری در سایت‌های ارائه دهنده این ربات‌ها می‌توانید در کنار فعالیت‌های دیگر مثل لایک و کامنت، از این امکان نیز استفاده نمایید.

ربات‌هایی که معمولاً در سایت‌های ارائه دهنده این سرویس وجود دارند، هیچکدام به صورت تخصصی در زمینه مشاهده استوری فعالیت نمی‌کنند. منظور از مشاهده انبوه استوری، مشاهده یکجای چند صد یا حتی چندین هزار استوری از کاربران اینستاگرام می‌باشد. این فعالیت در ربات اینستاگرامی که ما به شما عزیزان ارائه می‌کنیم وجود دارد. در واقع، ربات اینستاگرامی سایت ما قادر است تعداد زیادی از پروفایل‌ها را در خود ذخیره کرده و تنها با یک کلیک، در زمان مدنظر شما اقدام به مشاهده استوری دیگر پیج‌ها نماید.

افزایش فالوور با ربات استوری اینستاگرام

امکان مشاهده استوری انبوه به شکلی است که شما می‌توانید به صورت دلخواه در هر زمان از شبانه روز با فعال کردن ربات، هزاران استوری را در یک روز مشاهده کرده و با این کار تعداد زیادی از شخصیت های اینستاگرام را وارد صفحه‌تان کنید. این شکل از فعالیت با کمک ربات استوری اینستاگرام باعث می‌شود روزانه هزاران بازدید کننده جدید از صفحه شما دیدن کرده و نرخ تعامل پیج‌تان به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. طبیعتاً در صورت افزایش بازدید کنندگان صفحه تان، فالوورهای جدید و از همه مهم‌تر واقعی نسیب‌تان خواهد شد.

در واقع این روش یک ترفند عالی، کم هزینه و سریع برای افزایش دنبال کنندگان صفحه شما خواهد بود. طبیعی است با این کار، در کنار جذب فالوور می‌توانید تعداد لایک و ویو پست‌هایی که در صفحه‌تان منتشر شده را نیز افزایش دهید. از این گذشته، در صورتی که استوری فعالی در پیج‌تان باشد، بسیاری کاربرانی که فعالیت شما در قسمت Seen استوری‌هایشان به نمایش درآمده اقدام به مشاهده استوری‌تان کرده و به این واسطه تعداد سین استوری‌هایتان نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

مشاهده استوری اینستاگرام به صورت مخفیانه

درخواستی که خیلی از کاربران عزیز از ما دارند این است که چگونه می‌توان بدون متوجه شدن شخص مقابل، استوری‌های اینستاگرام او را مشاهده و دانلود کرد؟ همان طور که می‌دانید، استوری یک قابلیت جذاب است که اینستاگرام در سال‌های گذشته در خود جای داده است. این قابلیت، پیش‌تر در شبکه اجتماعی اسنپ چت دیده می‌شد و براساس آن کاربران می‌توانستند عکس و فیلم‌های کوتاه خود را در مدت زمان محدود با دیگران به اشتراک گذاشته و واکنش آن‌ها را نسبت به این عکس و فیلم‌ها جویا شوند. استوری اینستاگرام نیز درست با همین مکانیزم عمل کرده و بر اساس آن، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند با کمک ده‌ها فیلتر و آپشن جذاب، عکس و فیلم‌های کوتاه را به مدت ۲۴ ساعت (یک روز) در صفحه‌شان منتشر کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

ربات اینستاگرام

این عکس و فیلم‌ها پس از گذشت ۲۴ ساعت از صفحه کاربر حذف شده و در بخش مخصوص آرشیو، به صورت بایگانی شده ذخیره می‌شود. ناگفته نماند تاریخچه تمام استوری‌ها هم به صورت هایلایت و هم به صورت آرشیو مخصوص در پیج کاربر قابل مشاهده می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب و جنجال برانگیز استوری اینستاگرام، قابلیت Seen یا همان بازدید آن است. بر اساس این قابلیت، اگر کاربری وارد صفحه کاربر دیگر شده و استوری او را مشاهده کند، نام او در قسمت بازدیدکنندگان استوری ثبت شده و شخصی که استوری گذاشته است می‌تواند متوجه این فعالیت شود. با این وضعیت، خیلی‌ها دوست ندارند وقتی استوری شخص دیگری را مشاهده می‌کنند، بازدیدشان ثبت شود. در واقع، این افراد مایلند تا بدون متوجه شدن فردی که استوری را منتشر کرده است، استوری او را مشاهده نمایند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تمایلی به نمایش پروفایل خود در بخش بازدیدهای استوری دیگران نداشته و میخواهید استوری‌های یک پروفایل را بدون فهمیدن صاحب استوری مشاهده نمایید، خرید و استفاده از ربات استوری اینستاگرام بهترین راهکار است.

مزایای خرید ربات استوری اینستاگرام

 گوشه‌ای از مزایایی که خرید و استفاده از ربات استوری اینستاگرام با کاربران اینستاگرام:

  • افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان استوری و هایلایت‌های صفحه شما
  • افزایش روز افزون بازدیدکنندگان صفحه پروفایل و بالا رفتن نرخ Profile visit صفحه‌تان
  • افزایش تعداد فالوورهای ایرانی و کاملا واقعی بدون خرید فالوور
  • افزایش تعداد فالورهای هدفمند و مخاطبان 
  • افزایش تعداد لایک، کامنت، ویو و بازنشر پست‌ها
  • قابلیت مشاهده استوری بدون متوجه شدن صاحب پیج
  • و ده‌ها مزیت دیگر که با استفاده از این ربات اینستاگرامی متوجه آن خواهید شد.

خیلی‌ها می‌پرسند که چگونه این حجم از مزیت برای این ربات مطرح است؟ در جواب این دوستان باید گفت از آن جایی که پس از مشاهده استوری دیگر پیج‌ها توسط صفحه شما، اسم و آیدی صفحه‌تان در لیست افرادی که استوری آن پیج را مشاهده کرده‌اند ظاهر می‌شود، از این واسطه بسیاری از کاربران و صاحبان پروفایل‌هایی که استوری‌شان را دیده‌اید ترغیب به مشاهده استوری شما شده و با کلیک روی عکس و اسم پیج تان، وارد صفحه پروفایل اینستاگرام شما می‌شوند. این فرآیند زمانی که مشاهده استوری توسط صفحه شما به تعداد زیادی صورت گرفته و پیج شما در لیست بازدیدکننده‌های استوری افراد زیادی قرار بگیرد، نتیجه بهتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.