شفاف‌سازی آرا نمایندگان مجدداً بررسی می‌شود

سیاسی،   3991118107 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طرح شفافیت آرای نمایندگان رای مثبت داده، گفت: شفاف سازی آراء نمایندگان مجدداً بررسی می شود و امیدوارم اینبار رای مثبت قاطع نمایندگان را به همراه داشته باشد.

شفاف‌سازی آرا نمایندگان مجدداً بررسی می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: معتقدم نمایندگان چیزی برای پنهان‌کاری از مردم ندارند و وکلای ملت شفاف‌سازی را همواره در دستور کار خود قرار داده‌اند‌.

وی با اشاره به عدم رأی وکلای ملت به طرح شفافیت آرا، گفت: شفاف‌سازی آرای نمایندگان باید مشخص  باشد که البته این طرح رأی نیاورده و قرار است مجدداً این موضوع بررسی شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دانست نظرات و دیدگاه دولت را حق مردم دانست و افزود: معتقد به شفاف‌سازی بوده و به این طرح رأی مثبت دادم و امیدوارم پس از بررسی مجدد، این طرح با رأی مثبت قاطع نمایندگان تصویب شود تا مردم پس‌ازاین  به‌صورت شفاف با آراء و نظرات نمایندگان خود مواجه شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آغاز ورود به عرصه انتخابات تا امروز با مردم صادق بوده و به‌صورت شفاف مسائل را مطرح کردیم، خاطرنشان کرد: طی این مدت در راه‌حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم دو شهرستان رودسر و املش از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و به یاری خداوند این راه را با قوت ادامه خواهیم داد.