اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

گزارش بازرگانی،   3991112079

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در فرانسه

اقامت فرانسه برای بسیاری­‌ها یک رویای دیرینه است. قدم زدن در شب­‌های پاریس و ثبت یک تصویر دو نفره در کنار برج ایفل می‌­تواند پرنده خیال را به پرواز در آورد و هوش از سر هر تصور کننده­‌ای برباید! ممکن است شما تا کنون به مهاجرت و اقامت دائم در کشورهای اروپایی فکر کرده باشید، اما به راه‌حل درستی دست پیدا نکرده­‌اید. حال شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید، اقامت فرانسه از طریق خرید ملک نیز امکان‌­پذیر است. خرید ملک در فرانسه راهی هموار به سوی شما برای اقامت فرانسه باز می­‌کند. اگر می­‌خواهید درباره چند و چون چگونگی اخذ مجوز اقامت فرانسه بیشتر بدانید و یا اینکه اطلاعات مفیدی درباره این‌که چگونه می­‌شود به سرمایه‌گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه کسب کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا اقامت فرانسه؟

فرانسه پنجمین قدرت اقتصادی بزرگ دنیاست و همیشه یکی از محبوب­‌ترین نقاط این کره خاکی برای سفر و اقامت بوده است. بسیاری‌ها به دنبال ویزای تحصیلی و یا شغلی برای مهاجرت به این کشور هستند، کشوری که با وجود جمعیت 70میلیونی سالانه بیش از80 میلیون گردشگر را در خود جای ‌می‌­دهد و فرصتی ب‌ نظیر برای سرمایه‌ گذاری اقتصادی در زمینه توریسم دارد. اقامت فرانسه به سبب شرایط مناسبی که برای کسب و کار در این کشور وجود دارد، بهره­‌گیری از امکانات درمانی رایگان   در سطح عالی، امکان استفاده از شرایط تحصیلی در برترین دانشگاه­‌ها، شرایط آب و هوایی عالی و نیز قدرت خرید بالا و رفاه اقتصادی همواره برای مردم سراسر دنیا جذاب بوده است.

سرمایه گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه

سرمایه گذاری در شرایط کنونی اقتصاد کشور به صرفه نیست. نوسان نرخ دلار و کاهش ارزش پول ملی سبب شده تا سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و ثروت­‌های بزرگ، رغبتی برای سرمایه گذاری در داخل کشور نداشته باشند. در این شرایط سرمایه گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه یک انتخاب هوشمندانه برای سود‌آوری و حفظ سرمایه است. به علاوه این‌که بدانید اقامت فرانسه از طریق خرید ملک نیز حاصل می­‌شود و به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌­اید. هم سرمایه خود را حفظ کرده‌­اید و هم اقامت فرانسه به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان را کسب کرده­‌اید. اقتصاد بزرگ فرانسه در کنار پویایی منحصر به فرد آن بستری مناسبی برای سرمایه گذاری است. هم چنین قیمت ملک در فرانسه نسبت به دیگر رقبای اروپایی آن مناسب‌­تر است. بنابراین سرمایه گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه به عنوان کشوری که به سرمایه خارجی اهمیت بسیاری می‌­دهد و برای سرمایه گذار تمهیدات ویژه­‌ای در نظر می‌­گیرد، یک فرصت است. فرصتی که نمی­‌توان از آن به سادگی گذشت.

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

پیش از این از فرصت سرمایه گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه سخن گفته شد. هم چنین از امکان اخذ اقامت فرانسه با این روش نیز مباحثی به میان آمد؛ اما قطعا سوالات بسیاری در ذهن شما شکل گرفته است. سوالی نظیر اینکه گرفتن اقامت فرانسه از طریق خرید ملک چه شرایطی دارد؟ قیمت پایه یک آپارتمان در فرانسه چقدر است؟ آیا مهاجران امکان خرید ملک دارای سند مالکیت دائمی را دارند یا خیر؟ و سوالاتی از این دست.

گرفتن اقامت فرانسه از طریق خرید ملک چه شرایطی دارد؟

به طور کلی باید گفت هیچ شرایط و محدودیت خاصی برای خرید ملک در فرانسه و به تبع اقامت فرانسه وجود ندارد. شما با دریافت ویزای مهاجرتی کار یا تحصیلی، مجوز اقامت موقت را به دست می‌­آورید اما با خرید ملک نه تنها می­توانید اقامت فرانسه را به دست آورید، بلکه فرصت تحصیل، ثبت شرکت، کار، گردش و ... را نیز به دست می‌­آورید. شما نیاز به صرف هیچ هزینه اضافه‌­ای ندارید و تنها کافی است هزینه اصلی ملک را پرداخت نمایید. البته پیشنهاد می­شود برای اینکه پروسه اقامت فرانسه از طریق خرید ملک درست و اصولی پیش برود، به آژانس­‌های مسکن رسمی ایرانی مانند "هوم فرانس Home France Agence Immobilier " که دارای ثبت شرکت و مجوز مرتبط به فعالیت مسکن از اتاق بازرگانی فرانسه هستند مراجعه کنید، تا سریع‌­تر به نتیجه برسید.

خرید ملک در فرانسه و اقامت

قیمت پایه یک آپارتمان در فرانسه چقدر است؟

شما می‌­توانید تنها با 70هزار یورو صاحب یک آپارتمان در فرانسه شوید. البته که این 70هزار یورو در کنار امکانات متنوع و بی‌شماری که به دست می‌­آورید، عدد بزرگی نیست! شما با سرمایه گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه ضمن اینکه سرمایه خود را به یکی از معتبرترین ارزهای جهانی، پس‌­انداز می­‌نمایید، اقامت فرانسه را به عنوان یکی از 5 قدرت اقتصادی بزرگ دنیا به دست آورده و امکان کار، تحصیل، سفر و زندگی به این کشور را از آن خود می­‌کنید.

آیا مهاجران امکان خرید ملک دارای سند مالکیت دائمی را دارند یا خیر؟

برخلاف برخی کشورها که قوانین دست و پا گیری برای خرید ملک و اعطای سند شش دانگ به نام خریدار دارند، اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در حالی حاصل می‌­شود که سند شش دانگ مالکیت دائمی  به نام خریدار ثبت می­‌گردد. از زمان انتخاب و تایید ملک تا زمان صدور سند تنها بین 45 روز تا دوماه زمان سپری خواهد شد. چنان‌چه مدارک شما تکمیل باشد هیچ وقفه­‌ای در این روند اتفاق نخواهد افتاد.

برای خرید ملک در فرانسه به کجا مراجعه کنیم؟

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اگر به دنبال اقامت فرانسه از طریق خرید ملک هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به آژانس­ مسکن رسمی فرانسوی ایرانی "هوم فرانس Home France Agence Immobilier " است که دارای ثبت شرکت و مجوز مرتبط به فعالیت مسکن از اتاق بازرگانی فرانسه می­‌باشد و با مجهز بودن به تحلیل‌گران اقتصادی و مشاورین مهاجرت، با توجه به بودجه و سلیقه شما بهترین مکان برای خرید ملک در فرانسه را به شما معرفی خواهد کرد. اگر شما نیز سودای اقامت فرانسه در سر می­‌پرورانید، کافی است با مراجعه به وب‌­سایت "هوم فرانس" به آدرس (homefrance.com) از مشاوره رایگان متخصصین این مرکز بهر‌ه­مند شوید تا با یک انتخاب درست و اصولی به سرمایه گذاری ارزی با خرید ملک در فرانسه بپردازید. کارشناسان هوم فرانس تمامی زیرساخت­های لازم جهت خرید ملک در فرانسه را برای شما مهیا نموده، با افتتاح حساب بانکی در فرانسه پروسه انتقال مبلغ ملک را برای شما میسر می­‌کنند و تجربه­‌ای دلچسب از سرمایه گذاری و اقامت فرانسه به عنوان یکی از زیباترین و ثروتمندترین کشورهای جهان را برای شما به ارمغان می­‌آورند. برای تحقق رویای قدم زدن در پاریس همین الان تماس بگیرید:    02126216825