وزیر راه: خلبان پرواز استانبول - تهران بازگشت غیرعادی داشته است

اقتصادی،   3991112061

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پرواز استانبول ـ تهران ترکیش که بامداد گذشته به باکو بازگشت رفتار خلبان در بازگشت غیرعادی بوده است،‌گفت: از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان این پرواز توضیح خواسته‌ایم.

وزیر راه: خلبان پرواز استانبول - تهران بازگشت غیرعادی داشته است

به گزارش فارس،‌ وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر و مراسم ورود گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به کشور اظهار داشت: دشمن می‌جنگد که مسیرهای ما را در روی هوا و زمین حذف کند اما در حوزه خطوط هوایی در حال هماهنگی با نیروهای مسلح برای ایجاد مسیرهای هوایی مستقیم هستیم.

وی درباره پرواز استانبول ـ تهران ترکیش‌ ایرلاین که بامداد دیروز از فرودگاه امام به فرودگاه جایگزین باکو برگشت، توضیح داد: از سازمان هواپیمایی خواستیم از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان آن هواپیما بابت آن رفتار  توضیحات بخواهد.

اسلامی افزود: خلبان می‌توانست فرود آید و بازگشت غیرعادی به فرودگاه جایگزین انجام داده است؛ فرودگاه باکو، فرودگاه جایگزین بوده است و سازمان هواپیمایی کشوری هم تلاش کرد با اعلام بیانیه در این باره روشنگری کند.

وی تأکید کرد: صدای  آژیری که در تهران شنیده شد به دلیل اتصال یک سیم برق بوده و بعد هم خاموش شده است و هیچ ارتباطی به فرودگاه امام و پروازها نداشته است.