سریال خوب بد جلف و سیاوش با حجم نیم بها

گزارش بازرگانی،   3991106097

سریال خوب بد جلف و سیاوش موج جدید سریال های نمایش خانگی است که به تازگی آماده دانلود از وبسایت دانلود فیلم (زردفیلم) شده است. همگی سریال های در حال پخش اعم از سریال شب های مافیا، همرفیق، قورباغه، ملکه گدایان را رایگان از این وبسایت در دسترس است. همچنین حجم دانلودی شما با دانلود از این سایت نیم بها محاسبه می شود. حال در این مقاله به نقد و بررسی و زمان پخش و معرفی سریال های خوب بد جلف و سیاوش می پردازیم.

سیاوش از 11 بهمن وارد می شود

پس از سریال موفق ممنوعه با بازیگری میلاد کی مرام و پخش از سرو رسانه ی پارسیان، این بار این رسانه با سریال جدیدی به نام سیاوش وارد نمایش خانگی می شوند. این پروژه به کارگردانی سروش محمدزاده و به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی زردفیلم پخش می‌شود. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. موسیقی تیتراژ این سریال توسط پرواز همای ساخته شده‌است. قسمت اول این سریال جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود و بقیه قسمت های آن هر جمعه ادامه می یابد.

(برای دانلود بر روی لینک روبرو کلیک کنید.) دانلود سریال سیاوش یک ملودرام معمایی است که در آن میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری حضور دارند و مجید صالحی در نقش و گریمی متفاوت هنرنمایی کرده است.

مکان تولید: تهران

فیلم‌برداری: مهران ممدوح

تدوین‌گر: سیامک مهماندوست

تولیدکننده موسسه: سرو رسانه پارسیان

خوب بد جلف از 10 بهمن وارد می شود

پس از فیلم کمدی و خنده دار خوب بد جلف 2 عوامل به این نتیجه رسیدند که ادامه ی این فیلم را با سریالی 15 قسمتی به پایان برسانند. نویسنده و کارگردان: پیمان قاسم خانی و همچنین بازیگران بی نظیری همچون آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی در این سریال ایفای نقش می کنند. در ادامه ی داستان این سریال سام و پژمان به عنوان گروگان به همراه کیک زرد توسط آصف رئیس گروه جانفدایان داغستان آزاد دزدیده شده‌ اند و قرار است از مرز شمال غربی کشور به چچن بروند و از طرفی جاسوسان ارتش سری در جستجوی ردی از آنها هستند.

دانلود سریال خوب بد جلف

تهیه‌کننده: محسن چگینی

مکان تولید: تهران، قشم

تدوین‌گر: میثم مولایی

مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی

نویسنده مهراب قاسم خانی، امیرمهدی ژوله

تعداد قسمت ها : 15

غوغایی جدید در نمایش خانگی

همانطور که در جریان هستید سایت های VOD برای بازدید و درآمد بیشتر با ترفند جدیدی به نام سریال های انحصاری غوغای جدیدی به پا کردند که کاربران مجبور شوند از هر دو رسانه اکانت تهیه کنند و با عناوین و سریال ها جذاب باعث شوند درآمد بیشتری را کسب کنند. اکثر مردم فریب نمایش آنلاین رایگان از ایرانسل و همراه اول را میخورند اما از این قافل هستند که در واقع هزینه ی خرید قانونی فیلم را با هزینه ی حجم های گران ایرانسل و همراه اول پرداخت میکنند درصورتی که فایل دانلود شده ای از فیلم ندارند! شما با دانلود از زردفیلم علاوه بر حجم مصرفی نیم بها فایل دانلود شدهی دارید که به صورت قانونی می توانید از آن استفاده کنید.

سریال های در حال پخش از زردفیلم: سیاوش، خوب بد جلف، سریال شب های مافیا، همرفیق، قورباغه، ملکه گدایان