خرید آنلاین کتب دانشگاهی رشته‌های مختلف در کتابانه

گزارش بازرگانی،   3991106034

هنگام شروع ترم تحصیلی جدید، خرید کتاب‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان به حساب می‌آید. دانشجویان در هر مقطعی از کارشناسی تا دکتری، باید کتاب‌ها و جزوه‌های معرفی شده اساتید را تهیه کنند که معمولا این موضوع برایشان وقت گیر است و با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

هنگامی که مرجعی کامل و جامع در اختیار دانشجویان باشد کار آن‌ها جهت تهیه‌ی کتاب‌هایشان راحت‌تر است. در سایت‌های خرید آنلاین کتاب شما می‌توانید عنوان کتاب خویش را جستجو کنید و در صورت موجود بودن آن را سفارش دهید. بنابراین شما این امکان را دارید که تمامی کتاب‌های مد نظرتان را یکجا تهیه کنید و وقت کمتری را صرف کنید.

فروشگاه کتابانه در دسته‌بندی خود بخشی را تحت عنوان «کتاب دانشگاهی» اضافه کرده است. این قسمت طیف گسترده‌ای از کتاب‌های دانشگاهی در رشته‌های مختلف و کتاب کنکور برای دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون‌های مقاطع بالاتر را دارند در بر می‌گیرد. شما با ورود به بخش دانشگاهی سایت کتابانه با دسته بندی‌ای جامع روبرو می‌شوید. این دسته بندی شامل این عناوین است: مهندسی، هنر، علوم انسانی، پزشکی، کشاورزی، علوم پایه.

خرید کتاب‌های تخصصی و عمومی دانشگاهی

دانشجویان در گروه‌های تحصیلی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، زبان خارجی، پزشکی و... برای خرید کتاب دانشگاهی در رشته‌های مختلف که توسط اساتید معرفی می‌شود، با مراجعه به سایت کتابانه می توانند اقدام نمایند. حتی در صورت موجود نبودن کتابی در این سایت ، مشتریان می‌توانند آن اثر را پیش خرید کنند تا در کوتاه‌ترین وقت برایشان تهیه شود.

علاوه بر کتاب‌های تخصصی، کتب عمومی نیز از دروس اصلی دانشجویان به حساب می‌آید. این کتاب‌ها با توجه به مقاطع تحصیلی متفاوت می‌باشند. از آن جاییکه که این آثار نیز مرجع اصلی برای امتحانات پایان ترم به حساب می‌آیند تهیه‌ی نسخه‌ی بروز آن‌ها برای دانشجویان مهم است، بنابراین کتابانه کتاب‌های عمومی را از ناشرین برتر گردآوری کرده است.

انتشارات‌های دانشگاهی موجود در کتابانه

با توجه به اینکه سایت کتابانه در هر بخش دارای کارشناس فروش می‌باشد، در قسمت دانشگاهی نیز کارشناس این بخش سعی داشته برگزیده ترین آثار از نشرهای معتبر را تهیه کند. انتشارات‌های منتخب موجود در کتابانه عبارت‌اند از: سمت، جهاد دانشگاهی، دانشگاه تهران، مدرسان، نگاه دانش، پوران پژوهش و...

کتاب کنکور

بسیاری از دانشجویان از ابتدای تحصیل دانشگاهی تصمیم ادامه دادن و شرکت در مقاطع بالاتر همچون کارشناسی ارشد و دکتری را دارند. بی شک انتخاب کتاب کنکور در این مقاطع سخت‌تر است و دانشجویان جهت کسب رتبه‌ی خوب باید آمادگی کاملی داشته باشند. با توجه به رقابت شدید در این آزمون‌ها، دانشجویان باید منابع مناسب و غنی را برای مطالعه انتخاب کنند.

کتابامه منابعی که کامل و دربرگیرنده‌ی مطالب مهم و کاربردی هستند را گردآوری کرده است. همچنین از آنجایی که تست زدن و آشنایی با سوالات کنکور سال‌های پیشین در موفقیت شرکت کنندگان بسیار موثر است، کتاب‌های تست نیز در سایت قرار داده شده‌اند.

از جمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب مدیریت عمومی اثر مهدی الوانی

در واقع مدیریت عمومی، طریقه‌ی بکارگیری منابع مادی و انسانی جهت سازماندهی و هدایت و کنترل اهداف سازمان می‌باشد که این هدف با برنامه ریزی دقیق مدیر امکان پذیر خواهد بود. علم مدیریت به عنوان یکی از فعالیت های اجتماعی سابقه‎‌ی دیرینه ای دارد و نظریه‌های گوناگونی در این زمینه مطرح گشته است. در این اثر نظریه‌ها مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلیات علم اقتصاد اثر گریگوری منکیو

مطالعه ی اقتصاد کمک می کند تا جهان اطراف خود را، جهانی که در آن زندگی می کنید بهتر بشناسید. پرسش های زیادی درباره ی اقتصاد وجود دارد که ممکن است حس کنجکاکوی شما را تحریک کند. مثلا به چه دلیل زندگی در سطح استاندارد این قدر برای مردم افریقا مشکل است؟ به چه دلیل بسیاری از کشورها با تورم بالا رو به رو هستند در حالی که سایر کشورها از ثبات قیمت ها برخوردارند؟ این ها برخی از پرسش هایی است که گذراندن یک درس اقتصادی کمک می کند تا به آنها پاسخ دهید.

 

مروری بر حسابداری مالی اثر ایرج نوروش

در دوره کارشناسی رشته حسابداری، “حسابداری مالی” تنها حوزه‌ای است که تعداد زیادی از دروس حسابداری را دربرگرفته است. در آزمون ورودی کارشناسی ارشد نیز حسابداری مالی بیشترین امتیاز را در میان حوزه‌های آزمون داراست. این کتاب منبع بی کم و کاستی در زمینه حسابداری مالی می‌باشد که به راحتی توان پاسخ نیازهای دانشجویان را داراست.

: روانشناسی اجتماعی اثر یوسف کریمی

روان شناسی اجتماعی یکی از شاخه های روانشناسی می‌باشد که به مطالعه و فهم این مطلب که افکار واحساسات آدمی چگونه تحت تاثیر دیگران یا جامعه قرار می‌گیرد می‌پردازد. در واقع این علم از تاثیر حضور افراد در گروه یا فرد می‌پردازد.  کتاب روانشناسی اجتماعی به بررسی انواع روش تحقیق در اجتماع،

 حقوق تجارت اثر ربیعا اسکینی

حقوق در معنی وسیع آن به مجموعه ای از قواعد الزام آور اطلاق می شود که بر روابط افراد در جامعه حاکم است. حقوق مدنی که یکی از رشته های حقوق خصوصی است، روابط میان اشخاص را تنظیم می کند. حقوق مدنی، حقوق عام است؛ یعنی بر همه ی اشخاص دلالت می کند. از دیرباز برای اشخاصی که به تجارت اشتغال داشته اند، قواعد خاصی وضع شده است که امروزه به این قواعد، حقوق تجارت یا حقوق بازرگانی گفته می شود. کتاب حقوق تجارت تمامی این قواعد را برای دانشجویان اقتصاد و بازرگانی ذکر کرده است.

هوش مصنوعی اثر استوارت راسل  پیتر نورویگ

موضوع هوش مصنوعی یکی از جدیدترین عرصه های علوم مهندسی به شمار می آید که دامنه ی بسیار وسیعی دارد و این کتاب تلاش کرده است تا همه‌ی این وسعت را تحت پوشش قرار دهد. مؤلف اهتمام ورزیده تا چشم انداز کاملی از هوش مصنوعی را مورد مطالعه و کنکاش قرار دهد. در این تلاش تقریباً تمامیِ زمینه‌های علمیِ مرتبط با هوش مصنوعی که شامل منطق، احتمالات، ریاضیات پیوسته، کنش و واکنش و... می شود را به همراه هر موضوع دیگری از تجهیزات الکترونیکی تا ربات‌های کاوشگر فضایی در پوشش موضوعات این اثر قرار داده است.

 معماری ایران دوره اسلامی اثر محمدیوسف کیانی

هنر معماری در ایران همانند کشورهای دیگر قدمتی طولانی دارد ولی با ویژگی‌های متعدد و منحصر به فردی ارزش معماری ایران نسبت به سایر کشورها افزایش یافته است. با ظهور اسلام در ایران سبک معماری بیشتر در جهت مذهبی سوق یافت و با ساخت مساجد، نیایشگاه‌های متفاوت و همچنین مدارس که هر کدام بار دیگر معماری ایران زبانزد کشورهای دیگر شد. در این کتاب به صورت مختصر و مفید به این مطلب پرداخته می شود و خوانندگان را با معماری ایران در دوره اسلامی بیشتر آشنا می نماید.

شیمی عمومی اثر چارلز مورتیمر

شیمی را می توان به صورت علمی که با شناسایی، ترکیب اجزا و تبدیل های ماده سروکار دارد تعریف کرد. دانشجویان و خوانندگان  با مطالعه‌ی این کتاب، به درک ژرف‌تری از علم شیمی می‌رسند همچنین با مفاهیمی نظیر: نظریه‌های اتمی، استیوکیومتری، واکنش‌های شیمیایی، فرمول ها و ترکیبات مختلف، انواع واکنش ها آشناییت کاملی پیدا می‌کنند.