روایت معاون سازمان امور مالیاتی از فرارهای مالیاتی

اقتصادی،   3991105108

معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فرار مالیاتی به‌ویژه از طریق شرکت‌های سوری و کاغذی کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای حساب‌های بانکی اجاره‌ای صورت می‌گیرد.

روایت معاون سازمان امور مالیاتی از فرارهای مالیاتی

به گزارش فارس از کاشان، محمد مسیحی امشب در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی کاشان، در خصوص فرار مالیاتی فعالان اقتصادی اظهار کرد: از طریق سازمان امور مالیاتی و تقویت بانک‌های اطلاعاتی و پذیرش خود اظهاری مؤدیان شناسنامه‌دار به‌ویژه در بخش تولید، توان و انرژی خود را در مورد بخش‌هایی گذاشته که فرار مالیاتی دارند.

معاونت سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه، در بحث فرار مالیاتی صرفاً در چهارچوب قانون و مقررات بسیار جدی هستیم گفت: فرار مالیاتی به‌ویژه از طریق شرکت‌های سوری و کاغذی کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای حساب‌های بانکی اجاره‌ای صورت می‌گیرد که برنامه‌ریزی‌های لازم را برای مقابله و جلوگیری از این پدیده‌ها انجام دادیم.

وی تصریح کرد:  با توجه به  بیماری کرونا به‌ویژه در حوزه‌های صنفی در بحث مالیات مشاغل با توجه به تمهیداتی که داشتیم مصوبات و مشو قاتی که برای حوزه‌های صنفی داشتیم فلذا نسبت به آن رقم پیش‌بینی‌شده عقب هستیم اما با تمرکز بر بخش‌های دیگر به‌ویژه مقابل با فرار مالیاتی سعی کردیم درامدهای مالیاتی را پوشش دهیم.