نمازی: هاشمی،‌ ظریف و جهانگیری گزینه‌های احتمالی کارگزاران

سیاسی،   3991103050 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره کاندیداهای مورد حمایت حزب متبوعش برای ۱۴۰۰ گفت: پیش از این نیز اعلام شده است که گزینه‌های حزب کارگزاران احتمالاً از میان آقایان محسن هاشمی و محمدجواد ظریف انتخاب خواهد شد.

نمازی: هاشمی،‌ ظریف و جهانگیری گزینه‌های احتمالی کارگزاران

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین فعالیت حزب متبوعش برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 گفت:‌ علی‌رغم اینکه آقای مرعشی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که گزینه نهایی کارگزاران به زودی معرفی می‌شود، ولی تصمیم حزب بر این شد که تا مشخص شدن نتیجه طرح اصلاح‌ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری که تغییرات سلبی و ایجابی زیادی را در ارتباط با کاندیداهای شرکت در انتخابات  ایجاد کرده، در رابطه  با گزینه نهایی حزب اظهار نظری صورت نگیرد.

وی افزود: با این حال پیش از این نیز اعلام شده که گزینه‌های حزب کارگزاران احتمال از میان آقایان محسن هاشمی و محمدجواد ظریف انتخاب خواهد شد. اگرچه که شنیده‌ها حاکی از این است که گویا آقای جهانگیری نیز قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارد؛ اگر این خبرها صحت داشته باشد از آنجا که آقای جهانگیری از اعضای باسابقه حزب کارگزاران است، طبیعتاً ایشان نیز در دایره کاندیداهای حزب قرار خواهد گرفت البته این مطلبی که عرض شد نظر شخصی بنده است و همانطور که گفتم نظر نهایی حزب درباره کاندیداها پس از مشخص شدن تکلیف طرح اصلاح قانون ریاست‌جمهوری انتخابات اعلام می‌شود. 

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان که درباره حمایت حزب کارگزاران از کاندیدای نظامی گفته بود "عقد نظامیان و کارگزاران را در آسمانها بسته اند" تصریح کرد: البته آقای مرعشی روز گذشته نسبت به این اظهارنظر عجیب آقای حجاریان واکنش نشان داد و گفته بود که اگر ایشان در ارتباط با ادعای خود مدرکی دارد، منتشر کند؛ از نظر بنده نیز آقای حجاریان نباید درباره حزب کارگزاران اینگونه سخن می‌گفت. 

نمازی خاطرنشان کرد: به هر حال دو حزب فراگیری که امروز در جریان اصلاحات وجود دارد یکی حزب کارگزاران است و دیگری حزب اتحاد ملت و آقای حجاریان به عنوان یکی از منتسبان به حزب اتحاد نباید چنین اتهاماتی را نسبت به حزب کارگزارن بیان کند بنابراین انتظاری که از آقای حجاریان می‌رود این است که هرچه سریع‌تر اظهارات خود را اصلاح کند. 

وی گفت: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام می‌کند هیچ‌گاه بحث حمایت از کاندیدای نظامی در حزب مطرح نشده است و نمی‌دانم که آقای حجاریان بر اساس چه سندی این گونه اظهارنظر غیرواقعی را بیان کرده است.