مدیرانی با حقوق‌های ۱۶۰ میلیون تومانی در پارس جنوبی!

اقتصادی،   3991030135

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق نجومی از چالش‌های اساسی در پارس جنوبی است، گفت: برخی مدیران خوشگذران در تهران نشسته‌اند و از این صنایع ماهانه ۱۶۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند ولی کارگران ما حقوق ناچیز خود را هم بعد از ماه‌ها نمی‌توانند بگیرند.

مدیرانی با حقوق‌های ۱۶۰ میلیون تومانی در پارس جنوبی!

به گزارش فارس،  ابراهیم رضایی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از عملکرد شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر اظهار  داشت: چالش اصلی ما در استان با این شرکت‌ها است که محل عملیات آنها در استان است و مدیریت آنها در خارج از استان انجام می‌شود و این موضوع اصلاً منطقی نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت در محل استقرار و عملیات شرکت‌ها باعث افزایش و ارتقای کیفیت کار می‌شود افزود: برخی مدیران تحمل گرمای عسلویه را ندارند و عملیات‌های خود را از دفتر تهران دنبال می‌کنند. مدیری که نمی‌تواند در عسلویه بنشیند و مدیریت کند، نباید مسؤولیت بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این‌گونه مدیریت‌ها را مدیریت خوشگذران خواند و بیان کرد: حقوق نجومی از دیگر چالش‌های اساسی در پارس جنوبی است؛ برخی مدیران در تهران نشسته‌اند و از این صنایع ماهانه ۱۶۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند ولی کارگران ما حقوق ناچیز خود را هم بعد از ماه‌ها نمی‌توانند بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این پتروشیمی‌ها خصولتی هستند و دولت باید پاسخگوی این عملکرد و مشکلات باشد افزود: وزارت نفت و بقیه اعضای دولت باید پاسخگو باشند. باید پاسخگوی صندوق بازنشستگی باشند که با سرمایه بازنشستگان سرمایه‌گذاری کردند ولی بچه خودشان را سرکار می‌برند و نه به دولت و نه به مجلس پاسخگو نیستند.

رضایی با اشاره به اینکه این مسائل با اخلاق و عدالت همخوانی ندارد اضافه کرد: در استان بوشهر یک استان برای خودشان ایجاد کرده‌اند و در این زمینه نیاز به کار انقلابی داریم تا با این مسائل برخورد شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه در این موضوع مقصر هستیم تصریح کرد: باید نگاه به آینده داشته باشیم و کل را ببینیم و به حداقل‌ها راضی نشویم. باید یک‌دل و یک‌صدا مقابل اینها بایستیم چرا که اینها برخلاف قانون و برخلاف برنامه توسعه کشور حرکت می‌کنند.