فکری بالاتر از مجیدی، شفر و استراماچونی

ورزشی،   3991030100

بررسی آماری نشان داده است، محمود فکری در ۱۱ بازی اول خود در رقابت‌های لیگ برتر، عملکرد بهتری نسبت به ۳ سرمربی پیشین آبی‌ها داشته است.

فکری بالاتر از مجیدی، شفر و استراماچونی

به گزارش ایسنا، روز گذشته تیم فوتبال استقلال در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و در این بازی موفق شد ۳ بر یک پیروز میدان شود. شاگردان محمود فکری با این پیروزی توانستند با ۲۲ امتیاز، برتر از سایر رقبا به صدر جدول رقابت‌های لیگ بازگردند.

این مساله باعث شد تا عملکرد ۴ سرمربی اخیر استقلال یعنی محمود فکری، آندره‌آ استراماچونی، فرهاد مجیدی و وینفرد شفر را در ۱۱ بازی اول رقابت‌های لیگ برتر بررسی کنیم و طبق بررسی‌های انجام شده، محمود فکری بهترین عملکرد را میان این ۴ سرمربی داشته است.

وینفرد شفر؛ ۳ پیروزی، ۲ باخت، ۶ تساوی (رتبه ششم)

در میان این ۴ سرمربی، شفر بدترین عملکرد را در ۱۱ بازی اخیر داشته است، تیم شفر مقابل پارس جنوبی جم و سپاهان تن به شکست داد و برابر تیم‌های سایپا، نفت مسجد سلیمان و تراکتور به پیروزی رسید. شفر در مقایسه با ۳ سرمربی دیگر، بیشترین آمار تساوی را داشته است.

آندره‌آ استراماچونی؛ ۲ باخت، ۳ تساوی و ۶ پیروزی (رتبه سوم)

سرمربی ایتالیایی و محبوب تیم فوتبال استقلال کار خود را با شکست مقابل ماشین‌سازی تبریز آغاز کرد و در ادامه ۲ تساوی مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان به دست آورد و در داربی پایتخت مقابل پرسپولیس شکست خورد. استقلال پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، نوار پیروزی‌های خود را آغاز کرد و با ۶ پیروزی پیاپی، به رتبه سوم جدول لیگ رسید.

فرهاد مجیدی؛ ۲ باخت، ۵ پیروزی و ۴ تساوی (رتبه دوم)

مجیدی که بعد از هیاهوی‌های رفتن استراماچونی هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گرفت، در اولین بازی خود مقابل فولاد تن به شکست داد. آبی‌پوشان تحت هدایت فرهاد مجیدی روزهای پر فراز و نشیبی داشتند  و یکی در میان، مقابل حریفان خود پیروز یا متوقف شدند. دیگر شکست یاران فرهاد مجیدی ۱۱ بازی اول، مقابل گل‌گهر رقم خورد که استقلال در آن بازی یک بر صفر از حریف خود باخت.

محمود فکری؛ ۶ پیروزی، ۱ باخت، ۴ تساوی (رتبه اول)

محمود فکری در میان ۳ سرمربی اخیر تیم فوتبال استقلال بهترین عملکرد رقم زده است و موفق شد در ۱۱ بازی اول خود، صدرنشین رقابت‌های لیگ شود. یاران فکری لیگ را با پیروزی مقابل مس رفسنجان شروع کردند اما در ادامه مقابل فولاد ۲ بر یک شکست خوردند. آبی‌ها در ادامه روند پیروزی و تساوی متوالی داشتند و با پیروزی در هفته نهم، دهم و یازدهم لیگ به صدر جدول این مسابقات رسیدند.