دلار در آستانه ورود به کانال ۲۰ هزار تومان

اقتصادی،   3991030095

هر دلار امروز (سه شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۱ هزار و ۳۹۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (دوشنبه) ۶۱۰ تومان کاهش داشت، نرخ هر یورو نیز به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

دلار در آستانه ورود به کانال ۲۰ هزار تومان

به گزارش ایرنا، روند نزولی نرخ دلار از اوایل هفته گذشته شتاب گرفت، به طوری که از کانال ۲۶ هزار تومانی به سوی نرخ‌های پایین‌تر حرکت کرد. بر این اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز (سه شنبه، ۳۰دی‌ماه) ۲۱ هزار و ۳۹۰ تومان اعلام شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۷۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (دوشنبه ۲۹ دی) به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۰ هزار و ۸۹۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد،  همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۰ هزار و ۹۹۲ تومان و قیمت فروش آن ۲۱ هزار و ۲۰۲ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۴۸ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (دوشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۲۸ هزار و ۷۸۳ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۱ هزار و ۸۵۷ تومان معامله شد.

همچنین در این بازار حواله یورو در روز کاری دوشنبه گذشته ۲۹ هزار و ۵۶۰ تومان معامله شد و حواله دلار نیز ۲۳ هزار و ۸۱۷ تومان مورد تبادل قرار گرفت.