ترکیب رنگ طوسی و صورتی

گزارش بازرگانی،   3991030081

رنگ‌ها در زندگی ما تأثیر زیادی دارند و در اکثر موارد عامل اصلی زیبایی منازل رنگ‌ها هستند. فقط کافی است تا بدانید چه رنگی را با رنگ دیگر ست کنید و در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید. برای دیزاین منزل خود، نیازی ندارید که مهارت بالایی داشته باشید؛ بلکه فقط با آشنایی با رنگ‌ها و ترکیب‌های مناسب آن‌ها می‌توانید به یک دکوراسیون زیبا و منزلی ایده آل برسید.

طوسی یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در هر منزلی است. به جرئت می‌توان گفت از هر ده خانه یک یا دو خانه از رنگ طوسی در دکوراسیون خود بهره می‌برند. صورتی نیز یکی دیگر از رنگ‌های پرکاربرد است؛ ولی باید در به‌کاربردن آن احتیاط کرد.

ما در این مطلب قصد داریم به دکوراسیونی ایده آل و جذاب با ترکیب رنگ طوسی و صورتی دست یابیم. اگر به ترکیب این دو رنگ جذاب علاقه‌مند هستید و به دنبال یک دکوراسیون شیک و مدرن برای منزل خود هستید، با ما همراه باشید.

صورتی، رنگی معمولی است یا یک رنگ رؤیایی؟

برای عده‌ای از افراد، مخصوصاً دخترها، رنگ صورتی یک رنگ رؤیایی است. اتاق اکثر دخترها با وسایل صورتی دکور می‌شود و تقریباً رنگ مورد علاقه بسیاری از دخترها همین رنگ صورتی است.

رنگ صورتی طیف گسترده‌ای دارد. صورتی درعین‌حال که می‌تواند یک رنگ ملایم باشد، می‌تواند یک رنگ جیغ و پررنگ نیز باشد. عده‌ای به رنگ‌های صورتی تیره علاقه دارند و عده‌ای طرف دار صورتی روشن هستند.

این رنگ، برای عده‌ای از افراد رنگ جالب و جذابی به نظر نمی‌رسد. افرادی که به رنگ صورتی علاقه ندارند، در دکوراسیون منزل خود از این رنگ استفاده نمی‌کنند و حتی ممکن است هیچ جایی از زندگی‌شان اثری از صورتی نباشد. در واقع صورتی در عین حال می‌تواند یک رنگ رؤیایی باشد یا یک رنگ معمولی. عده‌ای به این رنگ بیش از حد توجه می‌کنند و عده‌ای به این رنگ بی تفاوت هستند.

صورتی می‌تواند یک نقش مؤثر در دکوراسیون داشته باشد و جلوه خانه را متفاوت کند، اما باید به درستی و در کنار رنگ‌های صحیح به کار برده شود. خوشبختانه صورتی یکی از رنگ‌هایی است که قابلیت ست شدن و همخوانی با رنگ‌های دیگر را دارد.

طوسی و صورتی، یک ترکیب رنگ ایده آل

ترکیب رنگ طوسی و صورتی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌ها هستند. قرار گرفتن این دو رنگ در کنار یکدیگر جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل می‌دهند. با وجود زیبایی که این دو رنگ به دکوراسیون می‌بخشند، می‌توان از یک رنگ دیگر نیز بهره گرفت. به عبارتی آوردن یک رنگ، به عنوان رنگ سوم می‌تواند زیبایی دکوراسیون طوسی و صورتی را چند برابر کند.

رنگ سومی که وارد میدان می‌شود می‌تواند طوسی تیره باشد. ما برای افزودن یک رنگ سوم مجبور نیستیم تا به سراغ رنگ‌های متفاوت برویم؛ بلکه افزودن همین رنگ طوسی تیره به ترکیب طوسی و صورتی، معجزه می‌کند. شما می‌توانید از یک پرده طوسی، مبلمان طوسی و چند چیز طوسی دیگر در دکوراسیون خود داشته باشید و با رنگ صورتی به چیدمان خود جلوه دهید. کوسن مبل‌ها یا گلدان‌های شما می‌توانند به رنگ صورتی باشند. حال با یک کاغذ دیواری طوسی تیره می‌توانید امضای آخر را به دکوراسیون خود بزنید و کار را تمام کنید.

رنگ‌های طوسی و صورتی را در کنار چه رنگ‌های دیگری می‌توان به کار برد؟

رنگ سوم نقش کوچکی در دکوراسیون طوسی و صورتی دارد ولی در عین حال می‌تواند در زیبایی دکوراسیون بسیار مهم باشد. تا حدودی می‌توان گفت این رنگ سوم، در 10 درصد از دکوراسیون باید به کار برده شود. حال این 10 درصد از دکوراسیون طوسی و صورتی چه رنگ‌هایی می‌توانند باشند؟

  • رنگ سفید

رنگ سفید، یکی از رنگ‌های خنثی است. این رنگ هم با طوسی همخوانی دارد و هم با صورتی و به راحتی با این دو به کار برده می‌شود. اولین گزینه ما برای تکمیل بخش ده درصدی دکوراسیون طوسی و صورتی، می‌تواند همین رنگ سفید باشد. شما می‌توانید از کوسن سفید استفاده کنید یا یک میز سفید داشته باشید. گلدان سفید نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

  • رنگ سبز - آبی

رنگ سبز - آبی، یکی از رنگ‌هایی است که در کنار رنگ صورتی بسیار خوش می‌درخشد. این رنگ نیز می‌تواند در دکوراسیون طوسی صورتی جلوه خوبی به منزل بدهد. یک گلدان سبز آبی یا کوسن سبز آبی می‌تواند تکمیل کننده دکوراسیون شما باشد.

  • رنگ طلایی

رنگ طلایی از دیگر گزینه‌ها برای تکمیل دکوراسیون طوسی و صورتی است. برای استفاده از رنگ طلایی می‌توانید از یک وسیله دکوری طلایی رنگ استفاده کنید. مثلاً جا شمعی یا مجسمه می‌تواند گزینه خوبی باشد.

  • رنگ مشکی

رنگ مشکی، برای بعضی از افراد دلگیر است و عده‌ای به این رنگ علاقه ندارند. در هر حال ما قرار نیست که نیمی از دکوراسیون خود را مشکی کنیم، بلکه ما به ده درصد از این رنگ نیاز داریم. این ده درصد از رنگ مشکی می‌تواند، یک میز کوچک، یک آباژور، گلدان، ساعت دیواری یا رومیزی یا یک تابلو باشد.

  • رنگ خردلی

شاید با خودتان بگویید چه معنایی دارد رنگ خردلی را در کنار طوسی و صورتی به کار ببریم؛ ولی پس از استفاده از این رنگ متوجه زیبایی دکوراسیون خواهید شد. بیشترین همخوانی رنگ خردلی با رنگ طوسی است ولی با رنگ صورتی نیز همخوانی دارد. شما می‌توانید کوسن خردلی برای مبل طوسی یا گلدانی خردلی تهیه کنید.

  • رنگ قهوه‌ای

منظور ما از رنگ قهوه‌ای، رنگ چوب است. برای تکمیل دکوراسیون طوسی و صورتی، چوب گزینه مناسبی است. مبل‌هایی طوسی با پایه‌های چوبی قهوه‌ای، می‌توانند بسیار جذاب باشند.

  • رنگ مسی

رنگ مسی نیز از رنگ‌هایی است که می‌تواند دکوراسیون شما را جذاب‌تر جلوه تر دهد. استفاده از وسایل مسی در دکوراسیون رواج زیادی داشته است. رنگ مسی با رنگ‌های طوسی و صورتی همخوانی دارد و شما می‌توانید از وسایل مسی مثل میز مسی یا گلدان مسی و آباژور مسی استفاده کنید.

برای داشتن دکوراسیون شیک و جذاب، از کجا می‌توان خرید کرد؟

 اگر قصد دارید دکوراسیونی با وسایل خاص و زیبا داشته باشید ولی هر چیزی را نمی‌پسندید و اگر وسایل دلخواه خود را نمی‌توانید بیابید، بدون شک به سکنج نیاز دارید.

 سکنج، فروشگاهی است که برای هر دکوراسیونی اشیا و وسایل زیبایی دارد. کوسن، فرش، مبل و هر آنچه که بخواهید در سکنج موجود است. با خرید از سکنج می‌توانید دکوراسیون منزل خود را تکمیل کنید و یا حتی آن را به طور کلی تغییر دهید. تنوع، جذابیت و کیفیت از ویژگی‌های این فروشگاه است. برای رسیدن به دکوراسیونی ایده آل به سایت www.sekonj.design سر بزنید.