پروژه آماده پریمیر و افترافکت راهی آسان برای ورود به دنیای گرافیک

گزارش بازرگانی ، فناوری،   3991029119
پروژه آماده پریمیر و افترافکت راهی آسان برای ورود به دنیای گرافیک

همه چیز حاضر است تا حرفه ای ظاهر شوید! با دانلود پروژه آماده پریمیر و افتر افکت می توانید در کسب و کار خود زمان بخرید و اهداف خود را سریع تر دنبال کنید. 

پروژه آماده پریمیر

با پروژه های آماده پریمیر دیگر نیازی به صرف زمان برای قالب سازی ندارید. فریم ها برای شما آماده هستند و رنگ بندی خوبی در اختیار شما قرار می گیرد. پروژه رایگان پریمیر به شما اجازه مونتاژ فیلم عروسی و تولد در کسری از دقیقه را می دهد. می توانید لوگوی مخصوص کسب و کار خود را اضافه کنید و همینطور می توانید هر تمی که با سلیقه شما سازگار است را انتخاب کنید و این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا تغییراتی فراتر از یک ویرایش ساده را ایجاد کنید. کافیست ویدیوی خام خود را آپلود کنید و یک فیلم سینمایی بی نظیر تحویل بگیرید. 

امکان اضافه کردن المان های خلاقانه به شما داده می شود و می توانید متن و اطلاعات خاصی به ویدیوی خود اضافه کنید. فرقی نمی کند حرفه ای باشید یا آماتور، پروژه آماده پریمیر به شما این امکان را می دهد تا فایل خود را در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک تیزر تبلیغاتی بی نظیر کنید. 

اگر تصمیم دارید که تصاویر موجود در تلفن همراه یا لپ تاپ خود را به صورت اسلاید شو نمایش دهید از پروژه رایگان پریمیر اسلایدشو استفاده کنید. پروژه به صورتی طراحی شده است که می توانید با انتخاب تصاویر و اجرای تم و افکت مورد نظر یک خروجی جذاب داشته باشید. 

کسانی که از فیلم عروسی خود ناراضی هستند می توانند با دانلود پروژه آماده پریمیر عروسی به سادگی از تم های جدید و به روز استفاده کنند، انیمیشن هایی به سبک عاشقانه اضافه کنند و فضای تصویربرداری را بسیار ایده آل در نظر بگیرند. 

پروژه های آماده پریمیر در صنعت تبلیغات بسیار مورد قبول واقع شده است. (adobish.com/cat/premier )تیزرهای تبلیغاتی بازار کار را به دست گرفته اند. دانلود پروژه رایگان پریمیر کار را برای تدوینگران بسیار آسان کرده است. افکت های پویا و تیزرهای جذاب هر یک به شکل حرفه ای بر روی کار اثر گذار هستند. 

دانلود پروژه آماده پریمیر


پروژه آماده افترافکت

با دانلود پروژه آماده افترافکت یک قالب آماده ویدیویی در اختیار شما قرار می گیرد که قابل تنظیم است. به واسطه این قالب شما می توانید یک ظاهر حرفه ای و با کیفیت داشته باشید. هر ایده ای که در ذهن شما برای ساخت تیزر یا فیلم وجود دارد به واسطه پروژه آماده افترافکت امکانپذیر است. شما فایل آماده را دانلود می کنید، آن را باز می کنید و پروژه خود را طبق ایده و سلیقه خود ویرایش می کنید. 

در جدیدترین ورژن از افترافکت ( adobish.com/cat/aftereffects ) می توانید از گرافیک و انیمیشن های حرکتی تعاملی استفاده کنید. این امکان را دارید که کیفیت بصری کار را بالا ببرید و از فرمت های سازگار استفاده کنید. می توانید با ابزارهای واقعیت مجازی کار کنید. نمودارهای متحرک و کاراکترهای مخصوص به کار ببرید و همینطور لغزنده های خاص برای زیبایی بیشتر استفاده کنید. با پروژه آماده افترافکت امکان استفاده از آهنگ برای فیلم ها دارید. از ابزارهای کامپوزیتی جدید استفاده شده است تا کاربران بتوانند پروسه ترکیب را به درستی دنبال نمایند. یکپارچه بوده جلوه های ویژه یکی از مهمترین ویژگی های پروژه آماده افتر افکت است به طوری که هیچ نگرانی از بابت تفاوت افکت با تصاویر دیده نمی شود. 

دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای تدوین فیلم ندارید می توانید از انیمیشن های اشیا و صحنه های ویدیویی و پروژه های آماده وبسایت ادوبیش ( adobish.com ) به صورت ساده تر و سریع تر استفاده نمایید و بر روی حرکات انیمیشنی تنظیماتی در نظر بگیرید. 

دانلود پروژه آماده افترافکت