آمار کرونا در ایران: جان‌باختن ۸۳ بیمار دیگر

اجتماعی،   3991029079 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۸۳ تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین ۵۸۰۶ نفر نیز به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

آمار کرونا در ایران: جان‌باختن ۸۳ بیمار دیگر

به گزارش الف، دکتر سیما سادات لاری امروز ‌‌دو‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

دکتر لاری اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

او همچنین اعلام کرد که ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.