بهترین جا برای سوال و جواب کجاست؟

گزارش بازرگانی،   3991029063

خیلی از ما اطلاعاتی در مورد یک مساله خاصی داریم که فقط ما و اطرافیانمون با سوال و جواب به این اطلاعات دسترسی داریم. یادمه تا قبل از این وقتی میخواستم فیلم ببینم از لب تابم استفاده می کردم ولی یک روز یکی از هم اتاقی های دانشگاه به من یک روشی رو یاد داد که بتونم لب تابم رو به تلوزیون متصل کنم و با تلوزیون فیلم رو بیینم حتی بعدا که فهمیدم همچین راهی هست یاد گرفتم که چطوری با وای فای به تلوزیون وصل بشم و دیگه نیازی هم به کابل نداشتم. شاید چندین بار این اتفاق افتاده که یک با یک سوال و جواب اطلاعاتی از اطرافیان و دوستانم گرفتم که بسیار مفید بوده و  باعث شده که کارم راه بیفته. برای همین تصمیم گرفتم یک راهی برای این انتقال اطلاعات پیدا کنم و به شما دوستان هم معرفی کنم.

سایت Quora

یک شبکه اجتماعی بر پایه پرسش و پاسخ که کاربران با تجربیات و تخصص های مختلف تجربیات خودشون رو با یکدیگر به اشتراک می گذارند. در این سایت که به زبان های زیادی است کاربران مختلفی از تمام دنیا عضو شده و با یکدیگر اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند. سایت Quora دسته بندی های مختلفی دارد و کاربران می توانند در هر دسته بندی پرسش های خود را مطرح کرده و یا اینکه پاسخ کاربران دیگر را بدهند.

دسته بندی های مختلف سایت سوال و جواب

سوال و جواب ها در دسته بندی های مختلفی مانند: علمی، تکنولوژی، تاریخی، کامپیوتر و اینترنت و ... را دارد. که کاربران می توانند در صورتی که در یک دسته بندی جدید تجربیات و تخصص کافی داشته باشند می توانند یک دسته بندی جدید ایجاد کنند.

استخدام و پیدا کردن شغل

با فعالیت در این سایت علاوه بر اینکه پاسخ پرسش های خود را پیدا می کنید می توانید با پاسخ دادن پرسش های دیگران کسب اعتبار کرده و در دسته بندی خاصی شناخته شوید و برای خود اسم و رسمی به پا کنید و علم و اطلاعات خود را به دیگران اثبات کنید و توجه کارفرمایان و شرکت های بزرگ را به خود جذب کنید که می تواند منجر به استخدام و شروع فعالیت شما در دسته بندی که متخصص آن هستید، شوید.

امکانات رایگان

با عضویت در این سایت شما می توانید به راحتی و رایگان تمام امکانات را دسترسی داشته و سوال و جواب خود را انجام دهید. حتی می توانید از کاربران دیگر به صورت خصوصی سوال و جواب کنید.

کسب درآمد از سایت پرسش و پاسخ

این سایت برای همکاری کاربران یک سیستم طراحی کرده که ماهانه کاربرانی که امتیاز بیشتری کسب کنند را به عنوان کاربران برتر انتخاب کرده و به آنها پاداش می دهد. همچنین با شریک کردن کاربران در درآمد تبلیغات سایت با توجه به نوشته ها و دسته بندی هایی که در آن فعالیت می کنند آنها را تشویق به فعالیت با کیفیت در سایت می کند. یادم میاد یکی از دوستانم با پاسخ های زیبا و کاملی که در این سایت در زمینه برنامه نویسی نوشت توانست توجه یک شرکت بزرگ کامپیوتری در آلمان را جلب کند و با ویزای کاری رفت آلمان و شروع به کار کرد.

 

معرفی شبکه اجتماعی سوال و جواب فارسی

یکی از ایرادات بزرگ سایت Quora این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و حتی بعضی وقت ها دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده بود. بعد از جستجو یک نمونه فارسی عالی از سایت Quora را پیدا کردم که تمام امکاناتش رایگان هست و سیستم کسب درآمدش مثل سایت Quora هست و افراد زیادی در این شبکه اجتماعی عضو شده و سوال و جواب یگدیگر را جواب می دهند. یک مورد جدید این سایت سیستم دعوت از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل است که می توانید با دعوت دوستان خود به سایت و کسب امتیاز، امتیاز های خود را افزایش دهید و از آنها در سایت استفاده نمایید. من آدرس این سایت رو در پایین قرار میدم امیدوارم که لذت ببرید و اگه دوست داشتید با لینک معرفی من که پایین قرار میدم عضو بشید.

شبکه اجتماعی سوال و جواب فارسی