پلیس: سگ گردانی به هر شکلی ممنوع است

اجتماعی،   3991029046 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار حسین رحیمی گفت: سگ گردانی در پارک ها کلا ممنوع است و با کوچک ترین موردی نیز که مشاهده شود، برخورد می شود.

پلیس: سگ گردانی به هر شکلی ممنوع است

سردار سرتیپ حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در واکنش به زورگیری از بانوان در حین ورزش در برخی پارک های پایتخت به برنا گفت: امنیت پارک های پایتخت به صورت کامل در اختیار کلانتری های پلیس پیشگیری تهران است و دستورات لازم در خصوص برقراری امنیت در آن ها ابلاغ شده است. در وهله بعد پارک های پایتخت شناسنامه دار شدند و تا به صورت دقیق تری امنیت در آن ها مورد سنجش قرار گیرد.

او افزود: اقدامات لازم در راستای تامین امنیت پارک ها آغاز شده است و بی شک 95 درصد پارک های تهران از امنیت کامل برخوردار هستند و مشکلی در آن ها وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: باور ما این است که پارک ها و تفرجگاه ها محل هایی هستند که خانواده در این محل ها قصد دارند تا پیاده روی کرده و ساعاتی از زندگی خود را در آن بگذرانند. خانواده ها باید در این محل ها بتوانند در آرامش تفریح کنند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: هدف از شناسنامه دار کردن پارک ها این بوده است تا آسیب ها و خطرات آن ها شناسایی شود و برای رفع آن ها اقداماتی در دستور کار قرار گیرد. برنامه ما این است با معضلات آن ها به صورت مستمر برخورد کنیم تا امنیت به صورت کامل در آن ها حاکم شود.

سردار سرتیپ رحیمی با اشاره به اثرات این طرح تصریح کرد: امروزه کم ترین گزارش از تخلف ها در پارک ها به ما واصل می شود. ممکن است آن چه که بیشتر در ذهن وجود دارد تخلف در شهرهای اقماری اطراف تهران باشد اما در شهر تهران آمار به حداقل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی با ذکر یک نمونه از پارک های پاکسازی شده گفت: برای نمونه پارک میثاق در جنوب تهران یکی از پارک هایی بود که معضلات زیادی در آن وجود داشت و شاهد بودیم که شهروندان این منطقه پس از طرح پلیس به شدت از امنیت پارک رضایت داشتند و رضایت خود را نیز به پلیس اطلاع دادند که پس از پاکسازی این پارک کل منطقه از امنیت بهتری برخوردار شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان در خصوص حمله برخی سگ ها به شهروندان در برخی پارک های پایتخت اظهار کرد: سگ گردانی در پارک ها کلا ممنوع است و با کوچک ترین موردی نیز که مشاهده شود، برخورد می شود و سگ ها نیز جمع آوری خواهد شد زیرا این اقدام تخلف است.